Ga naar inhoud

Verschil van 20 cc


Shabaantje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

In 2012 heb ik mijn borsten laten vergroten in België. Van een A-cupje ging ik naar cup 70E. Ik heb hier acht jaar plezier van gehad. Twee jaar geleden moesten ze eruit. Ik zat in een fase waarin ik vond dat  ze niet meer in mijn lichaam wilde hebben. In 2021 heb ik de implantaten laten verwijderen. Nu heb ik al 2 jaar lang een slappe lege A/B-cupje. Ik merk dat het echt wel iets met mn zelfvertrouwen doet. Afgelopen dinsdag ben ik op consult geweest bij Acura in Weert. Ik heb een gesprek gehad met Dirk van Zele. Hij stelde een borstlift voor, maar dat zag ik niet zitten. Ik heb een donkere huid en littekens genezen bij mij niet zo mooi. Bovendien klinkt het verplaatsen van de tepel echt eng :). IK gaf aan dat ik graag meer volume aan de bovenkant wenste. Mijn opties waren:

295 cc full Motiva round

275 cc full Motiva round

Met 275 zou ik uitkomen op een dikke cup B en misschien een C. Met 295 zou ik uitkomen op een cup D. 

Ik kan me niet voorstellen dat die 20 cc een cupmaat scheelt. Heeft eens van julile hier verstand van?

275 zou goed passen. Door hiervoor te kiezen zouden mijn tepels die nog net niet naar het zuiden wijzen optisch minder laag lijken te staan. Dit maatje zou voor mij als buikslaper ook prettig zijn. Ik heb na lang wikken en wegen gekozen voor 295. De reden is dat ik bang ben dat ze toch iets te klein uitvallen. Voor een B-cupje doe ik het niet :).

Ik heb dinsdag meteen een datum geprikt voor de operatie. Dat is is al snel: 28 maart.  Ik vind het superspannend.

Ik was benieuwd of jullie ervaring hebben met Acura? En iemand nog tips voor het verzorgen van de littekens.

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Shabaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

20cc is werkelijk niets... Een cupmaat verschil zit rond de 150-200cc wel.

 

Invergelijk, ik had 385cc (80D) en heb nu 700cc en dat is een 80F geworden.

 

Littekens verzorg ik 6 maanden PO nog steeds met Palmers Cocoa Butter. Eerste 2 weken met de creme van Bergman.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.