Djuul Posted March 15 Share Posted March 15 Hallo meiden! Ik ben nieuw hier maar lees al een tijdje mee 😊 Na jaren de wens voor een borstvergroting gehad te hebben en 2 zwangerschappen is het 11 april eindelijk de grote dag in kliniek heyendeal door PC van Straten! 😁 Ik ben 168 lang en 58 kilo en heb nu een lege 75A. Ik krijg Mentor rond 400cc high profile, memory gel extra. Dual Plane. Kan iemand mij ong een indicatie geven welke cup ik zou nu zou krijgen? 😊 En ik krijg nergens gevonden hoeveel projectie deze heeft? Kan iemand mij dat vertellen? 🤭 Alvast bedankt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lottje72 Posted March 15 Share Posted March 15 Hey @Djuul Welkom op het forum. Hierbij een link voor de projectie. Cup maat is heel moeilijk te zeggen... Succes iig. X https://www.mentorimplants.fi/files/mentor_tuotekatalogi_2016.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djuul Posted March 15 Author Share Posted March 15 @Lottje72 Bedankt hier wordt ik al iets wijzer van! 😁 Zal vast goedkomen! 🙏 dank je wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts