Ga naar inhoud

Twijfel over prothesewissel


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

In 2019 heb ik een bv laten doen. 330cc mentor moderate high profile. 

Het resultaat, een 75E, zie je op de foto. Ik kwam van 75C. 

Op zich ben ik niet ontevreden over het resultaat. Als ik deze borsten van nature had gehad had ik waarschijnlijk helemaal geen borstvergroting laten doen voor zoveel geld:) Maar ik ben niet tevreden over het volume aan de bovenkant. Als ik een v hals aan heb heb ik nog steeds geen decollete. En daar baal ik van. Steeds meer eigenlijk. En heb ook het idee dat de borsten nog minder hoog zitten dan in het begin. 

Twijfel nu over een prothesewissel. Al verklaart mijn man me voor gek. Weer een operatie en vooral weer zoveel geld uitgeven. 

Ben heel benieuwd naar jullie mening. 

O ja ik ben 1.78 en 66 kilo. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Roos1986 zei:

Hoi allemaal,

In 2019 heb ik een bv laten doen. 330cc mentor moderate high profile. 

Het resultaat, een 75E, zie je op de foto. Ik kwam van 75C. 

Op zich ben ik niet ontevreden over het resultaat. Als ik deze borsten van nature had gehad had ik waarschijnlijk helemaal geen borstvergroting laten doen voor zoveel geld:) Maar ik ben niet tevreden over het volume aan de bovenkant. Als ik een v hals aan heb heb ik nog steeds geen decollete. En daar baal ik van. Steeds meer eigenlijk. En heb ook het idee dat de borsten nog minder hoog zitten dan in het begin. 

Twijfel nu over een prothesewissel. Al verklaart mijn man me voor gek. Weer een operatie en vooral weer zoveel geld uitgeven. 

Ben heel benieuwd naar jullie mening. 

O ja ik ben 1.78 en 66 kilo. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat jammer dat je nu minder tevreden ben. Ik snap wel je probleem, ik heb 14feb een bv gehad. Mijn voor situatie is een slappe b/c en ik wilde ook meer volume aan de bovenkant precies wat jij zegt je mist gewoon een decolete als je een truitje aan heb. Ik heb zelf daarom gekozen voor de ronde mentor xtra juist zodat ik ook het volume aan de bovenkant terug zou krijgen. Ik snap daarin tegen je man ook wel het is idd weer een hoop geld wat je gaat uitgeven. Plus de herstel periode die erbij komt. Je hebt verder wel echt prachtige borsten, maar wel lastig voor je je wil uiteindelijk toch mooie volle borsten en als je zelf je eraan gaat storen is dat niet fijn. Succes met je keuze. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.