Ga naar inhoud

Borstverkleining Velthuis Kliniek Velp


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Ik ga toch even mijn verhaal doen, even voorstellen.

 

Ik ben Vall en 34 jaar, ik samen met mijn verloofde en bonuszoon. En ik werk 24 uur als opleidingscoordinator bij Defensie. Daarnaast heb ik ook MS en twee koppige teckels😂.

 

17 feb 2023 heb ik een borstverkleining bij Velthuis kliniek ondergaan ik had 85 F. Ik vond de operatie best mee vallen, de PC Franz Pronk was erg aardig ik heb om een 85 C gevraagd en hij ging zn best doen ik ben natuurlijk nog niet hersteld maar ik denk dat t een c is of kleine D helemaal goed👍🏾.

 

Wel werd ik wakker met drains🤮 die zijn na 1.5 dag verwijderd in het RadboundUMC. Deed overigens geen pijn en ik was ECHT bang. De plekjes zijn nog wel een beetje gevoelig.

 

Afgelopen vrijdag 3 maart hebben ze de knoopjes doorgeknipt van de hechtingen gelukkig totaal geen pijn.

 

Wel was er een klein plekje de vplk zei dat dit normaal was op het drielandenpunt en ik hoefde me geen zorgen te maken het is namelijk oppervlakkig dus de opperhuid ze kijkt niet in de wond. Gewoon douchen goed drogen (ik doe t met een fohn koude stand) en daarna mn obsorberend niet klevende verband van etos erop en sport bh aan.

 

Vandaag wat foto’s gemaakt ik zie bij beide borsten die plekjes herkennen jullie dit?

 

En hoe vinden jullie tot nu toe de genezing? Ik ben als de dood voor open wonden dus ik doe letterlijk niets🥹.

 

Onder mn borst schrok ik een beetje, is dat wondvocht? En gaat hij nou een beetje open?

 

Ik heb jullie echt even nodig want ik maak mezelf helemaal gek😂😅.

 

(fotos erbij gevoegd)

 

Groetjes,

Vall

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je herstel ziet er geloof ik prima uit! Wat een verschil he :) Staat je heel mooie deze maat.

 

Ik ben 21 feb geopereerd en heb helaas bij 1 borst een open wond. Niet te vergelijken met jouw drielandpunt.