Ga naar inhoud

Borstverkleining Velthuis Kliniek Velp


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Ik ga toch even mijn verhaal doen, even voorstellen.

 

Ik ben Vall en 34 jaar, ik samen met mijn verloofde en bonuszoon. En ik werk 24 uur als opleidingscoordinator bij Defensie. Daarnaast heb ik ook MS en twee koppige teckels😂.

 

17 feb 2023 heb ik een borstverkleining bij Velthuis kliniek ondergaan ik had 85 F. Ik vond de operatie best mee vallen, de PC Franz Pronk was erg aardig ik heb om een 85 C gevraagd en hij ging zn best doen ik ben natuurlijk nog niet hersteld maar ik denk dat t een c is of kleine D helemaal goed👍🏾.

 

Wel werd ik wakker met drains🤮 die zijn na 1.5 dag verwijderd in het RadboundUMC. Deed overigens geen pijn en ik was ECHT bang. De plekjes zijn nog wel een beetje gevoelig.

 

Afgelopen vrijdag 3 maart hebben ze de knoopjes doorgeknipt van de hechtingen gelukkig totaal geen pijn.

 

Wel was er een klein plekje de vplk zei dat dit normaal was op het drielandenpunt en ik hoefde me geen zorgen te maken het is namelijk oppervlakkig dus de opperhuid ze kijkt niet in de wond. Gewoon douchen goed drogen (ik doe t met een fohn koude stand) en daarna mn obsorberend niet klevende verband van etos erop en sport bh aan.

 

Vandaag wat foto’s gemaakt ik zie bij beide borsten die plekjes herkennen jullie dit?

 

En hoe vinden jullie tot nu toe de genezing? Ik ben als de dood voor open wonden dus ik doe letterlijk niets🥹.

 

Onder mn borst schrok ik een beetje, is dat wondvocht? En gaat hij nou een beetje open?

 

Ik heb jullie echt even nodig want ik maak mezelf helemaal gek😂😅.

 

(fotos erbij gevoegd)

 

Groetjes,

Vall

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je herstel ziet er geloof ik prima uit! Wat een verschil he :) Staat je heel mooie deze maat.

 

Ik ben 21 feb geopereerd en heb helaas bij 1 borst een open wond. Niet te vergelijken met jouw drielandpunt.

 

Ik vind het er maar eng uit zien en hoop dat het goed komt 🤞🏼

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Bezoeker zei:

Je herstel ziet er geloof ik prima uit! Wat een verschil he :) Staat je heel mooie deze maat.

 

Ik ben 21 feb geopereerd en heb helaas bij 1 borst een open wond. Niet te vergelijken met jouw drielandpunt.

 

Ik vind het er maar eng uit zien en hoop dat het goed komt 🤞🏼

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Haii,

 

och jee doet het pijn? Wat super naar spoelen en drogen dus? Hoop dat het snel over is.

 

ik hoop dat ik de wondjes dicht kan houden inderdaad. 
 

pff wel tof dat je even een fototje liet zien. Hoe gaat je herstel verder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet op de wond zelf geen pijn m, gelukkig. Ziet er gewoon naar uit.

 

Ik moet het inderdaad 2 keer daags spoelen, daarna laat ik het zeker een uur aan de lucht drogen. Dan moet ik er Fucidin zalf op doen en afdekken.

 

Morgen heb ik weer controle, ben benieuwd wat de chirurg haar bevindingen zijn.

 

Ik hoop dat jouw littekens mooi helen en dicht blijven!

Moet je binnenkort ook nog op controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Bezoeker zei:

Doet op de wond zelf geen pijn m, gelukkig. Ziet er gewoon naar uit.

 

Ik moet het inderdaad 2 keer daags spoelen, daarna laat ik het zeker een uur aan de lucht drogen. Dan moet ik er Fucidin zalf op doen en afdekken.

 

Morgen heb ik weer controle, ben benieuwd wat de chirurg haar bevindingen zijn.

 

Ik hoop dat jouw littekens mooi helen en dicht blijven!

Moet je binnenkort ook nog op controle?

Gelukkig!! Dat scheelt een hoop. Ja dat maakt t zo eng t aanzicht.

 

ik ben ook benieuwd hoop oprecht dat het de goede kant op gaat.

 

ik ben afgelopen vrijdag mn hechtingen wezen eruit halen en de controle gehad. Nu hoef ik pas 19 mei weer als alles  goed gaat natuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt ver weg pas in mei terug! 
 

Ik ben vanmorgen op controle geweest, pc vindt alles er prima uitzien, ook de wond. Ze gaf aan dat het heel vaak voorkomt en gewoon netjes gaat helen. Duurt alleen een aantal weken.

Ik hoef me volgens haar totaal geen zorgen te maken.

 

Dat ga ik dus ook maar opvolgen :)

Ik hoef ook pas in mei terug te komen maar ze gaf aan dat als ik er behoefte aan heb bewijze van elke week mag langskomen.

 

Voor nu heb ik afgesproken dat als er over 2 weken geen positieve verandering is ik weer een afspraak maak 🤞🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Bezoeker zei:

Klinkt ver weg pas in mei terug! 
 

Ik ben vanmorgen op controle geweest, pc vindt alles er prima uitzien, ook de wond. Ze gaf aan dat het heel vaak voorkomt en gewoon netjes gaat helen. Duurt alleen een aantal weken.

Ik hoef me volgens haar totaal geen zorgen te maken.

 

Dat ga ik dus ook maar opvolgen :)

Ik hoef ook pas in mei terug te komen maar ze gaf aan dat als ik er behoefte aan heb bewijze van elke week mag langskomen.

 

Voor nu heb ik afgesproken dat als er over 2 weken geen positieve verandering is ik weer een afspraak maak 🤞🏼

Oh nou dat stelt wel iets wat gerust dan. Fijn dat je wel altijd welkom bent waar heb je het gedaan de verkleining?

 

we gaan gewoon hooen op het beste🤞🏽🤞🏽🤞🏽

 

enne echt gasn hoor bij geen verbetering 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@vall22 Mijn chirurg gaf aan dat als er iets is na de operatie, gewoon even bellen met de kliniek of het ziekenhuis! Zij vragen dan of om een foto te sturen en eventueel langs te komen. Dit forum is natuurlijk niet bedoelt om medisch advies te vragen of geven. Wel tips en steun aan elkaar enzo maar ik zou zelf persoonlijk met dit soort dingen altijd na een arts gaan. Elk lichaam is weer anders namelijk!

Succes met het herstel! Mooi gelukt! Is duidelijk verschil te zien. Ik ben gisteren geopereerd en ga ook naar een kleine D of C :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2023 om 08:38, Nientje1008 zei:

@vall22 Mijn chirurg gaf aan dat als er iets is na de operatie, gewoon even bellen met de kliniek of het ziekenhuis! Zij vragen dan of om een foto te sturen en eventueel langs te komen. Dit forum is natuurlijk niet bedoelt om medisch advies te vragen of geven. Wel tips en steun aan elkaar enzo maar ik zou zelf persoonlijk met dit soort dingen altijd na een arts gaan. Elk lichaam is weer anders namelijk!

Succes met het herstel! Mooi gelukt! Is duidelijk verschil te zien. Ik ben gisteren geopereerd en ga ook naar een kleine D of C :D

Inmiddels helemaal hersteld vorige week de eind controle gehad super blij met het resultaat! Succes met herstellen!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.