Ga naar inhoud

Operatie 20/02 bij dr verdonck


Aanbevolen berichten

Dag dames 

 

Op maandag 20/02 heb ik een operatie gepland bij dr Verdonck. Ik weet alleen echt niet of ik voor de motiva progressive plus moet gaan of voor de motiva ergonomix. Ik wil graag een natuurlijk resultaat maar wil ook nog wel wat volume aan de bovenkant. Ik zelf heb een 75b en zou dan voor 355 cc gaan. Zijn er dames die hier voorbeelden van hebben en mij hierin kunnen helpen aub. Ik wil ook niet zo van die strakke borsten maar eerder naturel als je ze aanraakt. 
 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt vooral ook af van jouw huidige situatie. Heeft Dr Verdonck een specifieke voorkeur uitgesproken? 

 

Ik ben eergisteren bij hem op tweede consult geweest en heb mijn operatie vastgelegd op 11 april. Bij mij sprak hij tijdens de twee consults heel duidelijk van dat ik rond nodig heb omdat ik mijn volume aan de bovenkant helemaal kwijt ben. En doordat ik wel een C cup heb vertrek ik niet van weinig borstweefsel dus met ergonomix zou ik door de implantaten + eigen borstweefsel veel te veel volume in de onderste helft van mijn borsten hebben. 

 

Als je hier in de foto albums zoekt op Verdonck vindt je en aantal prachtige resultaten van dames die ergonomix hebben. 

 

Maar elk lichaam is anders dus hoe jouw borsten eruit gaan zien met rond of ergonomix kan totaal anders zijn dan de resultaten die andere dames hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Verdonck had aangeraden om voor de progressive plus te gaan omdat ik graag nog volume aan de bovenkant wil en hij vertelde dat de meeste die voor ergonomix gaan na een aantal jaren terugkomen voor een prothesewissel omdat het volume bovenaan ontbreekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.