Ga naar inhoud

Welke chirurg/kliniek voor motiva ergonomix?


Iklavertje

Aanbevolen berichten

Na jaren lang dubben eindelijk besloten voor een borstvergroting te gaan. Ik vond altijd dat ik maar moest accepteren waar ik mee geboren was en een 75b is zo erg nog niet, heb me er ook wel periodes van mijn leven op momenten best ok over gevoeld maar na 2 kids en 8kg af gevallen te zijn én bijna 40 zou ik toch zoo graag nog mee willen maken om mooie volle borsten te hebben. Uiteraard wil ik dat ze er zo natuurlijk mogelijk uitzien. Na heel wat onderzoek besloten om voor de motiva ergonomix demi te gaan. Maar welke kliniek en bij welke chirurg? Ik hoop dat er wat mensen hun ervaringen met mij willen delen! Blooming valt helaas al af ivm hoge prijzen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nancy001 zei:

Ik ben bij dr. Verdonck in de Belgian Beauty Clinic in Diest geweest. Heel tevreden van. Hij werkt met Motiva en Mentor. 

Hoi Nancy, ik heb ook interesse. Was dit lang geleden en weet je nog hoeveel je ongeveer betaald hebt? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Iklavertje zei:

Na jaren lang dubben eindelijk besloten voor een borstvergroting te gaan. Ik vond altijd dat ik maar moest accepteren waar ik mee geboren was en een 75b is zo erg nog niet, heb me er ook wel periodes van mijn leven op momenten best ok over gevoeld maar na 2 kids en 8kg af gevallen te zijn én bijna 40 zou ik toch zoo graag nog mee willen maken om mooie volle borsten te hebben. Uiteraard wil ik dat ze er zo natuurlijk mogelijk uitzien. Na heel wat onderzoek besloten om voor de motiva ergonomix demi te gaan. Maar welke kliniek en bij welke chirurg? Ik hoop dat er wat mensen hun ervaringen met mij willen delen! Blooming valt helaas al af ivm hoge prijzen...

Heb je privé bericht gestuurd x

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.