Ga naar inhoud

filja : 16 maart 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb in 99 een bv in de wellnesskliniek gedaan en supertrots natuurlijk, nu 12jaar later opeens pijn in mijn rb blijkt een lek te zijn jammer maar moet een wissel, nu blijkt mijn pc daar niet meer te werken en krijg ik dr damen vroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft ik moet 16maart gaan en hoop dat het weer net zo mooi is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Huijnen,

Welkom! :D

Ik mis helaas je eerste voorstellingsverslagje, het vak is helemaal leeg, misschien effe iets fout gegaan? :unsure:

Als je gewoon onderaan bij je eerste post op 'Bewerk' klikt kun je alsnog je verslagje daar typen en dan op 'Bewaar wijzigingen' klikken, dan weten we allemaal je hele verhaal! Zou wel handig zijn! :106:

In ieder geval veel lees- en postplezier hier op het forum.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes met je wissel!!

Ik vraag me nu nog steeds af of je siliconenborsten hebt of watergevulde prothesen?

Bij mij waren ze ook aan het lekken, maar daar merkte ik niets van.

Toen ik voor bevolkingsonderzoek borstfoto´s moest laten maken ben ik voor een echo gegaan.

Mijn pc had mij sowieso al aangeraden om ze te vervangen omdat ze al 14 jaar oud waren.

Hij had dus gelijk!!!...ze waren aan het lekken, maar gelukkig in het kapsel en zat het nog niet in mijn lijf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo heb mijn wissel gehad ben nu 3 dagen po alles is goed verlopen ze zijn erg lief voor me geweest in de wk en dr damen heeft mij erg gerustgesteld voor ik t wist was ik klaar en kon ik weer na huis eenmaal thuis was ik wel wat beroerd t slapen was niks ma nu 3 dagen later gaat t goed voel wel dat de borst waar t lek zat pijnlijker is als de ander maarja t is nog ma pas dus niet zeuren ben wel benieuwd hoe ze er uitzien moet 2weken in t verband blijven dan pas mag t eraf en gaan de draadjes eruit dus geduld geduld liefs filja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt sorry ma ik doe dit met de gsm en moest opniew met mijn andere gsm omdat ik t niet geregeld kreeg met dat ding en ik dacht met naam klets wat beter mischien niet t handigste maar mijn oude gsm duwde alles eruit vandaar ik niks meer kon gr filja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.