Ga naar inhoud

Kent iemand mooi-kliniek in Limburg?

Mary01

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

In een ander topic heb ik gevraagd naar 2 chirurgen mbt een te plannen prothesewissel waarbij ik na 15 jaar naar wat kleinere borsten wil.

Nu kwam ik zojuist op internet mooi-kliniek in Limburg tegen.

Zij bieden aan om na de protheseverwijdering opnieuw te vullen met eigen vet, lipofilling.

Dit spreekt me eigenlijk enorm aan...

De naam van deze kliniek zie ik echter nergens op dit forum, kent iemand deze kliniek of heeft er zelfs al iemand ervaring mee?

Groetjes, Mary

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 year later...

Mijn vriendin is daar geweest kort geleden ik had er ook nog nooit eerder van gehoord terwijl het welliswaar hier om de hoek ligt. Zij heeft een wissel gedaan en was tevreden. Ikzelf heb gisteren een wissel gedaan maar ben terug gegaan naar Heyendael in Groesbeek. Hier was ik 9 jaar geleden ook toen huurde hij nog de OK afdeling af in het dekkerwald ziekenhuis. Nu is er aan de kliniek bijgebouwd met 2 eigen OK’s en ziet er veel nieuwer en moderner uit. Ik ben nog steeds tevreden. De hele aanpak is goed geregeld vanaf het 1e consult tot contactverkeer , ze nemen de tijd. Afgelopen jaren ondanks ik koos voor 1 jaar nazorg kon ik kosteloos terug blijven komen voor controles. Laatste consult zaten 2 mensen te wachten omdat ik meer tijd nodig had en ik voelde me totaal niet opgejaagd ze nemen echt letterlijk de tijd voor iedereen om je goed te informeren en helpen. Goede adviezen. Passen en fotos maken. En voor de operatie word je heel goed begeleid. Iets wat niet overal is. Soms lees en hoor ik in de welness kliniek minder goede ervaringen hierover. Je bent bij heyendael een persoon en geen nummer. Ook de nazorg. Na de narcose eerst drinken daarna wat eten en dan nog even proberen te plassen met ondersteuning en rechtop te zitten in een stoel met een heel mooi uitzicht in de tuin. Eerder laten ze je niet gaan. Ik kreeg zelfs een tas met eten drinken druivensuiker sultanas mee voor onderweg omdat ik 2 uur moest terug rijden. Zodat ik de suikerspiegel op peil kon houden. Kon zelfs daar nu de bhs kopen tegen normale prijzen. En dan weet je zeker dat je de juiste hebt. Kwa kwaliteit en diverse maten passen aangezien je niet weet welke je daarna nodig hebt. Want 9 jaar geleden nam ik er 3 mee en 1 paste maar. Nu kon ik gelijk 2 juiste kopen. En er werd netjes mee geholpen. Er werd ook gelijk gebeld na het slapen hoe het gaat. Ze zijn professioneel en tegenlijkertijd persoonlijk. Ik vind dat een hele fijne ervaring. Mijn vriendin daarin tegen stond binnen 30 min na de operatie buiten te wachen op haar man. (iets wat ik me niet kon inbeelden daar mijn ervaring toch anders is met narcose ) 

ik zou ook even kijken naar het Merk. 
doe goed research. Zij heeft Motiva ik Mentor. Een andere vriendin had Motiva en haar lichaam stoot het af ze is meermaals geopereerd en heeft nu Mentor dat gaat prima. Mentor heeft protheses met siltex laagje tegen het draaien. De nieuwere heten memory gel xtra en is ook met high profile 

Ik veel Doctor Frans Straaten aan iedereen aan. 

succes 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.