Ga naar inhoud

DeMeyere of Verdonck


Mary01

Aanbevolen berichten

Goedemiddag😀

 

ik ben Mary, 53 jaar en sinds 2007 in het bezit van een paar borsten via dr Demeyere.

ik ben nu op een punt dat ze er (gezien hun leeftijd) uit moeten en wil dan gelijk naar een maatje kleiner omdat ik ze toch wel erg zwaar vind. 

 

nu twijfel ik om terug te gaan naar dr Demeyere, wat momenteel 3 uur rijden is voor mij óf dr Verdonck die omgeving Hasselt zit (een stuk dichterbij) en waar ik toch ook erg goede verhalen over lees…

 

Plus…en dit klinkt misschien niet sympathiek maar komt voort uit mijn angst voor het onbekende🤗….

In mijn beleving is het beter om de wissel bij een andere arts te laten doen dan bij degene die de protheses geplaatst heeft, misschien is die eerlijker als er toch iets niet goed meer zou zijn met due dingen🫣


Heel concreet heb ik de volgende vragen:

 

Heeft er iemand ervaring met een prothese wissel waarbij een kleinere prothese is teruggeplaatst?
Littekens en het herstel hiervan?

 

Heeft iemand met dr Verdonck misschien toch een ervaring waardoor ik wel beter voor Demeyere zou moeten kiezen?

 

Ben heel benieuwd naar reacties 😀
Groetjes,

 Mary

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf nog in de verkennende fase voor mijn borstvergroting dus kan nog niet uit ervaring spreken. Maar ik ben deze week bij Verdonck op consult geweest en dat was voor mij een heel positieve ervaring.

 

Hij is een heel aangename man die vond ik op een beleefde manier eerlijk is over voor- en nadelen en bepaalde risico's waar je bij moet stil staan. Hij overliep het standaard lijstje risico's wat denk ik wettelijk verplicht is, maar heeft ook verschillende zaken aangekaart die specifiek voor mij van toepassing zijn. Hij was ook eerlijk tegen mij dat ik mogelijks een tepellift zal nodig hebben en dat als ik dat meteen met de borstvergroting wil laten doen, dat ik dan niet door hem geholpen kan worden maar naar een andere plastische chirurg moet gaan.

 

Hij praat je dus ook niet enkel dingen aan die hij kan doen maar zal ook aangeven als hij niet de geschikte chirurg is om je beoogde resultaat te behalen. 

 

Je betaalt 1 maal voor het consult en kan dan meermaals gratis op extra consulten als je nog extra vragen hebt of toch nog eens de verschillende maten implantaten wilt passen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik kreeg op 9 januari een bv door dr. Verdonck en zijn team. Ik ben heel tevreden over alles tot nu toe.

Ze zijn bereikbaar 24/7, de verpleegkundige en de pc wat wel geruststellend is. Ik zou geen 3 uren rijden voor een pc. Anderhalfuur was voor mij al meer dan genoeg😅

Groetjes en succes🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dag Mary,

ik ben 17 jaar geleden ook geholpen door Dr Demeyere en was heel tevreden.

Nog steeds eigenlijk 😊.

Maar idd 17 jaar is al een hele tijd en op 26/5 ga ik terug voor een wissel.

Voor mij is het logisch om terug voor Dr Demeyere te kiezen, ik hoop dat ik even tevreden zal zijn achteraf.

Het is met gemengde gevoelens hoor, eigenlijk qua zicht, voelen en comfort zijn mijn borsten nog steeds super..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.