Ga naar inhoud

Gaat de grootte van de cupmaat nog hard veranderen in de komende maanden?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

heb in mijn sport bh maat 80 D moeten nemen en heb dus mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en heb een mooi setje gepast, niet voorgevormd of zo maar had daar 75E in en viel bijna achterover. Het zat perfect en was meteen verliefd en heb het gekocht 🙈. Ik weet dat mijn borsten nog moeten indalen , heb dual plane , maar gaat dit nog een groot verschil maken  in cupmaat? Ik kom van een A cup dus die E was al wel even verschieten….

Laat maar horen dames.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoeveel zwelling je nu nog hebt? Maar op lange termijn heb ik vaak eerder de indruk dat de borsten juist nog wat groter worden wanneer de 'fluff' van de drop & fluff er volledig op zit?

 

https://cosmeticjourney.com/forum/topic/19092-before-df-and-after-df-pics-please/ 

 

Op bovenstaand forum hebben veel vrouwen hun foto's gedeeld van hun process. Bij sommige is er niet echt verschil in grootte denk ik, vooral dat ze op het einde een mooie vorm hebben. Maar bij sommige vrouwen vind ik het na-resultaat precies wel nog duidelijk groter?

 

Met implantaten is je bh maat sowieso wel altijd groter dan de 'visuele' maat heb ik gelezen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nathalie8 zei:

Ik weet niet hoeveel zwelling je nu nog hebt? Maar op lange termijn heb ik vaak eerder de indruk dat de borsten juist nog wat groter worden wanneer de 'fluff' van de drop & fluff er volledig op zit?

 

https://cosmeticjourney.com/forum/topic/19092-before-df-and-after-df-pics-please/ 

 

Op bovenstaand forum hebben veel vrouwen hun foto's gedeeld van hun process. Bij sommige is er niet echt verschil in grootte denk ik, vooral dat ze op het einde een mooie vorm hebben. Maar bij sommige vrouwen vind ik het na-resultaat precies wel nog duidelijk groter?

 

Met implantaten is je bh maat sowieso wel altijd groter dan de 'visuele' maat heb ik gelezen.

Ok dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.