Ga naar inhoud

Noahtygo : 20 januari 2023 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Op 15-1-2023 om 20:17, Noahtygo zei:

Hallo

Mijn naam is Linda en ben nieuw hier. Aanstaande vrijdag krijg ik mijn borstvergroting 450 cc motiva silksurface rond. Benieuwd naar leden met zelfde soort borstvergroting 

Fijn dat het je mee valt. Zijn de protheses achter de spier geplaats? Duaplane? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is! Die druk is herkenbaar. En als ik even heen en weer liep of maar iets deed werd het erger. Deed ik dus maar zo weinig mogelijk :-). Hopelijk is het voor jou ook te doen met heel rustig aan doen. Na 1 à 2 dagen werd het bij mij al veel beter. Je hebt het mooi achter de rug 😊👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerste nachtjes wat rechter op geslapen (elektrisch bed). Vooral de eerste nacht niet zo heel veel geslapen; telkens 1 of 2 uur, daarna weer wakker. En opstaan / rechtop komen is lastig en pijnlijk.. vooral de eerste 2 nachten, daarna wordt het heel snel beter.

Belangrijk om de medicatie op tijd te nemen. Ik had het op mijn nachtkastje staan :-). Maar herstel gaat zó snel.. nu na 1 week al heel al helemaal gestopt met de medicatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, nu lijkt het wat beter te gaan, ik probeer wat minder pijnstillers, want werd daar ook erg suf en misselijk van. 

Ik heb de sportbh nog niet uitgehad, durfde ik nog niet vanwege de pijn. Maar wil morgen proberen te douchen. 

En jij al helemaal pijn vrij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het wat beter lijkt te gaan. Welke pijnstillers gebruik je? Uitwerking van Narcose kan ook wat misselijkheid veroorzaken. Hopelijk wordt het snel beter. 
Ik heb in de nacht nog wat last, neem daarom voor of tijdens de nacht toch nog een paracetamol. Overdag geen last op af en toe een trekkend gevoel door de wond/hechtingen na. En verder ben ik voorzichtig en onzeker om geen verkeerde bewegingen te maken… wil niets verpesten :-). Vind dat het resultaat elke dagen mooier wordt (was niet meteen onder de indruk ;-)). Spannend moment ook voor jou om het resultaat te gaan zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.