Ga naar inhoud

Vragen over tapeverband Dr. Verdonck


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

zijn der onder jullie die de blauwe tape verband al vervloekt hebben? Op de foto zit de blauwe tape onder de witte plakband. Ik weet dat hij aanwezig moet zijn voor de juiste steun te geven en het zwellen te beperken. Maar ik heb er ongelofelijk veel last van. Ik heb meer pijn van het verband dan van mijn borsten zelf. Hij is zo strak aangetrokken dat ik niet eens meer deftig kan in en uitademen. Mijn rugspieren zijn hierdoor helemaal verkrampt. Ik stel me gewoon de vraag of er iemand bij is die hem uitgedaan heeft en vervangen door een sportbh? Het is alleen lastig dat ik de maat niet weet… zou op 75-80 C\D uitkomen maar lijkt me dit een groot verschil in maat om online te bestellen? 
Ik zou naar het ziekenhuis kunnen bellen maar die gaan me uiteraard aanraden hem aan te houden maar is nog tot de 25 ste 😩😩😩.

Dus graag even raad van dames die ook bij Dr. Verdonck zijn geweest

Groetjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik kocht reeds een LipoElastic po bh. Ik meet hiervoor onder mijn buste en erop. Adhv dit koos ik een maat xs tot xxl of. Gisteren kwam hij toe en vandaag heb ik aangepast boven het verband en lijkt de goeie te zijn.

Het blauwe verband zit idd heel strak. Er zijn ook pc die onmiddellijk zo'n po bh aandoen bij hun patiënten. 2 weken vind ik ook lang want begint nu al op te krullen achteraan.

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dominique1978Het verschil bij mij onder en op de borst is nu 10 cm. Wat ik ook weinig vond. Maar ik ben er zeker van dat dr. Verdonck niet gemist heeft hoor. We kunnen toch niet van A naar A gaan. Zo ziet het er bij mij ook niet uit. Zou je verband rond mijn A'tjes gedaan hebben was ik plat. De bh's die ik ontvangen heb, zijn xl (85 cm onder de borst en 95 cm erop). Niet panikeren, het komt zeker goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.