Ga naar inhoud

Mommy makeover bij Boerhaave. Dokter van Hal?


Woobieboobie

Aanbevolen berichten

Hi allemaal! 

 

Allereerst wil ik even zeggen hoe fijn ik het vind om met jullie mee te lezen, ik heb niemand in mijn omgeving die een bv heeft gehad of dit overweegt. Ik zoek me rot op reviews maar hier heb ik het gevoel dat de dingen die ik lees heel oprecht zijn. Zoals je kunt zien in de titel wil ik (na 2 zwangerschappen) een mommy makeover en ik kom steeds uit bij de Boerhaave kliniek, ik twijfel alleen nog tussen de artsen. In eerste instantie wilde ik heel graag een bv laten doen door dokter van der Weij, de foto's die ik heb gezien vind ik echt prachtig. Maar hij doet helaas geen mommy makeovers. De tweede optie is Dokter van Hal, er zijn hier een aantal vrouwen erg tevreden met haar en het resultaat maar ik heb maar weinig fotos gezien. Maclennan is ook een optie maar over haar heb ik nog helemaal niks gelezen op dit forum. Ik wil graag een dual plane anatomisch of ergonomisch tussen de 250 en 350 cc (na eigen onderzoek, misschien veranderd dat na het consult). Hiermee hoop ik volle maar natuurlijk ogende borsten te krijgen. Mijn twee vragen:

 

Hebben jullie ervaringen met Dokter van Hal van de Boerhaave kliniek? 

 

En zijn er nog andere pc/klinieken die goed zijn in wat ik graag wil (natuurlijk ogende boobsss)? 

 

Heel erg bedankt alvast en heel veel liefs,

 

L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf aan het oriënteren voor een borstvergroting en wil ook een natuurlijk resultaat. Tot nu toe gaat mijn eerste keuze naar Dr Verdonck van de Belgian Beauty Clinic. Later deze maand heb ik een eerste consult dus ik kan nog niet uit eigen ervaring spreken. Als je hier op het forum zoekt op Verdonck in de gallerijen, dan vind je een aantal albums met dames die hun resultaten hebben gedeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Nathalie8Hi! Ik heb wat onderzoek gedaan en ben twee weken geleden op consult geweest bij Dr. Verdonck! Ik had er een heel goed gevoel bij terwijl ik mega zenuwachtig ben. Omdat ik nog niet op mijn streefgewicht ben moet ik nog even wachten met de operatie maar ik ga voor de Belgian beauty clinic. Dank voor je tip! Hoe is het nu met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.