Ga naar inhoud

Knoop doorgehakt! Prothesewissel bij dr. Nio


Fitvrouw22

Aanbevolen berichten

hi hi meiden :) 

 

ik ben 24 jaar en woonachtig in Amsterdam. Binnenkort verhuis ik voor de liefde naar Eindhoven :)

 

in 2017 heb ik mijn borsten laten doen bij dr. Straten. Ik was toen 19. Het waren (zijn) prachtige borsten maar helaas niet echt wat ik wilde.. ik vond ze simpelweg te klein. Ook wilde ik iets meer een borst die zou "hangen" dan een rechtopstaande. 

Ik heb er een aantal jaren plezier van gehad: ik droeg een MEGA push-up zodat ze toch een beetje leken op wat ik in eerste instantie had gewild. Mede dankzij dit forum ben ik toen der tijd voor dr. Straten gegaan.. het heeft me erg geholpen! Toen was ik vooral op de achtergrond en heb ik me nooit voorgesteld (was errrug verlegen). Zes jaar later doe ik het wel :) hi allemaal! :) 

 

dus na heel lang te hebben getwijfeld besloten voor een prothesewissel te gaan bij dr. Nio! Ik ben al op consult geweest. Ik heb nog geen datum. Ik heb bij het passen een beetje uitgelegd wat ik wilde. Ik dacht zelf dat 750 iets voor mij zou zijn. Hij zei echter dat dit te klein zou zijn voor me. 😳

Hij stelde 925 voor. Maar ik krijg een schrikbeeld in mijn hoofd van Barbie die volgens mij 800cc had. Ik wil niet dat het het eerste is wat je ziet en ik wil ook niet dat het in kleding nep lijkt. (extreem uit verhouding) 

Zonder kleding of in bikini vind ik het juist mooi als het wat "nepper" oogt. Aan de andere kant wil ik ook niet dat ik ze weer te klein vind en ze weer opnieuw wil laten doen.... lastig!! 

Hebben jullie advies voor de hoeveelheid cc? :)

 

Dan als laatst zei hij dat hij werkte met Motiva protheses. En ik heb nu zelf MENTOR Cohesieve | - het liefst wil ik dezelfde soort prothese bij mijn prothesewissel. Omdat ik hier nergens last van heb wil ik graag dezelfde. De assistente zei dat ze dit prima kon regelen. Ik denk dat het ook meer in mijn hoofd zit.. het liefste houd ik hetzelfde merk omdat ik "weet" dat mijn lichaam hier prima op reageert 

 

 

Ik kijk er ontzettend naar uit! Ik sport heel veel en ben een echte "zogenoemde fitgirl" ik sport er echt naartoe en dat maakt het super leuk.

 

graag connect ik met andere meiden die voor wat groter zijn gegaan, prothesewissel of borstvergroting in eerste instantie. Ook zeker de meiden van dr. Nio maar ook bij andere artsen :) 

 

liefs! 

 

fitfaithfab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb zelf een wissel gedaan van 385cc naar 700cc - Nu 3 maanden PO en ze zijn prachtig geworden, echt natuurlijk hoe een zwaardere prothese ook meer 'hangt'.

Ik heb Mentor gekregen en die zijn suuuper zacht en bewegen goed mee met je lichaam.

 

Ook ik (wij) twijfelde over de grote - en de 700cc is groot, maar past goed bij mijn lichaam.

 

Wat is je lengte en gewicht ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Bergman, dr Verduijn geweest - erg goed geholpen (tweede keer) en erg goed meedenkend geweest naar een grotere maat !

 

JA, ik ben dus ietrs 'groter' zegmaar, 178cm en 76kg.

 

Weet je ook welke implantaten ? het is niet alleen maar de CC heh, is ook breedte en projectie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Spannend! Hoeveel cc heb je nu? En wat voor cupmaat heb je hierbij? 🤗

 

Ik ben ook wel benieuwd inderdaad of iemand prijzen weet van een wissel + een lift bij Dr. Nio, lees vaak op dit forum over Dr. Nio.. terwijl dit in mijn tijd (12 jaar geleden) toch ook vaak Dr Plovier was.. nu twijfel ik ook om een wissel + een lift te doen bij Dr Nio! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Christel! :)  Ik heb nu 425 CC en maat 75D hierbij. Ik weet niets over een lift maar wel de prijs van een (mijn) wissel! komt op €4900,- uit. 

 

Ik vond een consult bij hem heel prettig gaan, afspraak gaat via Whatsapp en je kunt zo langskomen 👍 -- ik ben idd ook bij dr. Nio langsgegaan door dit forum! Had echt spijt dat ik dit niet gelijk de eerste keer heb gedaan..

 

wat zijn je overwegingen? en hoeveel CC wil je zelf na de wissel? liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 
 

Als je met 425CC een 75D hebt, dan is misschien een 700CC wel genoeg? 
Maar dat is altijd lastig bepalen.. wat voor cup zou je graag willen voor je gevoel? 🤗

 

Bij iedereen pakken die CC's zo anders uit.. dat zal wel aan de maten liggen daarvan.. en aan je eigen bouw. 😅

 

Ik wilde gisteren bellen, maar ik wil het nog even een jaar aankijken omdat ik toch nog een 10 kilo wil afvallen, en dan beter op consult kan gaan denk ik! 😌

 

Ik heb nu 615CC, een 75J cup, 1.68 en 75 KG, ik kwam van een 75B. 
 

Maar veel groter wil ik absoluut niet, groter is ook zwaarder.. ik zit met mijn lichamelijke gezondheid helaas.. dus ik wil hierna graag op een zelfde cup uitkomen ongeveer..dan heb ik nog een klein beetje keuze uit bh's.. want hoe groter de borsten.. hoe minder keus.. dat moet je wel goed in je achterhoofd houden! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet ook niet hoe jij erover denkt, qua grootte en dan het gewicht.. daar zal ook wel een heel verschil in zitten. 🤗 

 

Waar ik zelf bang voor ben is, dat hoe meer cc hoe zwaarder de protheses.. en dan niet alleen het lichamelijke.. maar ook gaan deze iets sneller hanger.. en dat is niet erg.. maar we worden ook ouder.. hoe gaat dat strakjes als we 70+ zijn haha. 
 

Een kleinere prothese is in de eventuele toekomst, een heel gedoe en bijna geen optie. 

 

Ik had op dit forum ook graag daarom meer willen vinden over de B lite protheses, maar vooralsnog zonder succes. 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Christel! Ja, zou je ook zeggen.. ik had een paar plaatjes laten zien van wat ik zelf mooi zou vinden.. ik dacht zelf namelijk ook aan 700 of 650 iets in die richting. Maar Nio adviseerde dus 925. :o 

 

klopt! ik ben niet zo groot.. en wil niet dat het overdreven wordt. Geen idee wat ik zou willen qua cupmaat, wel qua grootte! 

 

Ah ja dat snap ik! Zitten we een beetje in hetzelfde schuitje, ik wilde zelf ook wat afvallen of eigenlijk verlagen in verpercentage voordat ik mijn borsten opnieuw zou laten doen. Helaas is het niet gelukt de afgelopen maanden dus wil ik dit eerst nog (blijvend) bereiken voordat ik weer onder het mes ga!

 

Goede tip over de BH's! Wat wil je nu precies bereiken met je borstvergroting als je op dezelfde mast wil uitkomen? ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

qua gewicht is het wel een goede.. ik moet zeggen dat ik deze protheses nauwelijks "voel" of "voel hangen"' of iets. Sterker nog.. deze "staan" heel erg! Heb ook High Profile - merk jij dat je dat nu hebt? en welke protheses heb je nu? 

 

by the way; hoe ben je van plan de 10 KG kwijt te gaan raken? Ik ben zelf Personal Trainster dus misschien kan ik je wat tips geven :) xxxxxxxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 2/3/2023 at 4:31 PM, Christel2755 said:

Spannend! Hoeveel cc heb je nu? En wat voor cupmaat heb je hierbij? 🤗

 

Ik ben ook wel benieuwd inderdaad of iemand prijzen weet van een wissel + een lift bij Dr. Nio, lees vaak op dit forum over Dr. Nio.. terwijl dit in mijn tijd (12 jaar geleden) toch ook vaak Dr Plovier was.. nu twijfel ik ook om een wissel + een lift te doen bij Dr Nio! 🤗

Hi Christel 🤗 

 

Momenteel 400 cc dual plane , ben op consult geweest  de prijs voor mij voor wissel en lift is 8300 Euro  700 cc euro silicone ben echter niet overtuigd met dit merk verder is doktor nio een prettige arts en nam zijn tijd ondanks dat ik wat later was  🙊 

 

lijkt me leuk te weten waar jij je wissel gaat doen heb je na 12 jaar  ergens last van of gewoon tijd voor wat nieuws 😃 

 

liefssss Amira 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fitvrouw22 Ja ik denk dat hij er het meeste verstand van heeft natuurlijk, maar luister ook naar je gevoel! 
 

jij wacht dus ook nog even tot je het ideale gewicht bereikt hebt? 🤗

 

Nou ik wil met een borstvergroting niet veel meer bereiken haha, alleen omdat ik een lift wil moeten ze iets groter, kleiner word vanwege het kapsel vaak afgeraden. 🤗

Ik hoop alleen dat ik er zo lang mogelijk mee kan doen.. want ik ben niet zo'n held met operaties.. ben me nu al druk aan het maken als ik ze laat vervangen. 😔

 

Ik heb nu Sebbin protheses, ook high profile! 
De precieze maten zal ik straks nog even plaatsen als ik thuis ben haha.
 

Ik vind het gewicht van de protheses soms wel een dingetje.. ik kan bv. niet slapen zonder een (slaap)bh.. of lopen zonder een bh voelt ook vreemd.. 

 

Ik ben nu appelazijn aan het drinken, en ik probeer krachttraining te doen..2 x per week en 1 keer cardio.. maar ik heb zelf Bechterew en Fibromyalgie.. dus het is best wel een dingetje.. ik moet vrij rustig aan opbouwen.. ik weet alleen niet hoeveel sets aan te raden zijn.. 10..12..15? 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Arabianprincess

 

Poeh jeetje ja dat is aan de prijs! 
Maar wat is er tegenwoordig niet duur zullen we maar zeggen.. ik had zelf gedacht rond de €6000 maar dan zat ik er toch niet heel ver naast.. 

 

Laten we hopen dat we er jaren plezier van kunnen hebben!

 

Waarom vind je Eurosillicone niks? Wat voor merk heeft bij jou de voorkeur? 🤗 

Zou je dan bij Dr. Nio ook een ander merk kunnen krijgen? 
 

Wat voor cupmaat wil jij krijgen? 
 

Ja ik heb er nu zelf ook geen geweldig merk in zitten.. maar 12 jaar geleden.. als je 19 bent.. dan denk je er verder niet zo over na haha. 
 

En dus omdat ik Sebbin heb, raden ze aan om die na 10-15 jaar te vervangen. 

Ik heb zelf wel het idee dat alles nog goed is en zit, ofja dat hoop ik dan maar.. alleen ik ben aangekomen en ook weer afgevallen.. en dat zie je wel een klein beetje.. afgezien van de hoeveel CC en de grote mag ik nog echt niet klagen vind ik zelf, maar het kan iets meer omhoog zeg maar. 😅😂 

 

En als ik straks nog meer afgevallen ben dan zit ik aan de 13 jaar.. en dan vind ik het wel een goed idee om alles even "vers" erin te hebben.. zodat ik hopelijk langer met de volgende protheses kan doen. 🤗

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.