Jump to content

Knoop doorgehakt! Prothesewissel bij dr. Nio

Recommended Posts

hi hi meiden :) 

ik ben 24 jaar en woonachtig in Amsterdam. Binnenkort verhuis ik voor de liefde naar Eindhoven :)

in 2017 heb ik mijn borsten laten doen bij dr. Straten. Ik was toen 19. Het waren (zijn) prachtige borsten maar helaas niet echt wat ik wilde.. ik vond ze simpelweg te klein. Ook wilde ik iets meer een borst die zou "hangen" dan een rechtopstaande. 

Ik heb er een aantal jaren plezier van gehad: ik droeg een MEGA push-up zodat ze toch een beetje leken op wat ik in eerste instantie had gewild. Mede dankzij dit forum ben ik toen der tijd voor dr. Straten gegaan.. het heeft me erg geholpen! Toen was ik vooral op de achtergrond en heb ik me nooit voorgesteld (was errrug verlegen). Zes jaar later doe ik het wel :) hi allemaal! :) 

dus na heel lang te hebben getwijfeld besloten voor een prothesewissel te gaan bij dr. Nio! Ik ben al op consult geweest. Ik heb nog geen datum. Ik heb bij het passen een beetje uitgelegd wat ik wilde. Ik dacht zelf dat 750 iets voor mij zou zijn. Hij zei echter dat dit te klein zou zijn voor me. 😳

Hij stelde 925 voor. Maar ik krijg een schrikbeeld in mijn hoofd van Barbie die volgens mij 800cc had. Ik wil niet dat het het eerste is wat je ziet en ik wil ook niet dat het in kleding nep lijkt. (extreem uit verhouding) 

Zonder kleding of in bikini vind ik het juist mooi als het wat "nepper" oogt. Aan de andere kant wil ik ook niet dat ik ze weer te klein vind en ze weer opnieuw wil laten doen.... lastig!! 

Hebben jullie advies voor de hoeveelheid cc? :)

Dan als laatst zei hij dat hij werkte met Motiva protheses. En ik heb nu zelf MENTOR Cohesieve | - het liefst wil ik dezelfde soort prothese bij mijn prothesewissel. Omdat ik hier nergens last van heb wil ik graag dezelfde. De assistente zei dat ze dit prima kon regelen. Ik denk dat het ook meer in mijn hoofd zit.. het liefste houd ik hetzelfde merk omdat ik "weet" dat mijn lichaam hier prima op reageert 

Ik kijk er ontzettend naar uit! Ik sport heel veel en ben een echte "zogenoemde fitgirl" ik sport er echt naartoe en dat maakt het super leuk.

graag connect ik met andere meiden die voor wat groter zijn gegaan, prothesewissel of borstvergroting in eerste instantie. Ook zeker de meiden van dr. Nio maar ook bij andere artsen :) 

liefs! 

fitfaithfab

Hey!

Ik heb zelf een wissel gedaan van 385cc naar 700cc - Nu 3 maanden PO en ze zijn prachtig geworden, echt natuurlijk hoe een zwaardere prothese ook meer 'hangt'.

Ik heb Mentor gekregen en die zijn suuuper zacht en bewegen goed mee met je lichaam.

Ook ik (wij) twijfelde over de grote - en de 700cc is groot, maar past goed bij mijn lichaam.

Wat is je lengte en gewicht ?

hi! thanks voor je bericht :)!!

bij welke arts ben je geweest?

ik ben 1,64 en 68 KG om je een idee te geven van mijn postuur.

ja kan ik me voorstellen! ik twijfel zelf ook enorm, goed dat je er toch voor gegaan bent en fijn dat je zo te vrede bent! 😊

Ik ben bij Bergman, dr Verduijn geweest - erg goed geholpen (tweede keer) en erg goed meedenkend geweest naar een grotere maat !

JA, ik ben dus ietrs 'groter' zegmaar, 178cm en 76kg.

Weet je ook welke implantaten ? het is niet alleen maar de CC heh, is ook breedte en projectie !

• 4 weeks later...

Spannend! Hoeveel cc heb je nu? En wat voor cupmaat heb je hierbij? 🤗

Ik ben ook wel benieuwd inderdaad of iemand prijzen weet van een wissel + een lift bij Dr. Nio, lees vaak op dit forum over Dr. Nio.. terwijl dit in mijn tijd (12 jaar geleden) toch ook vaak Dr Plovier was.. nu twijfel ik ook om een wissel + een lift te doen bij Dr Nio! 🤗

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.