Ga naar inhoud

Prothese vervangen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Een jaar of 5 geleden heb ik een borstvergroting gehad in het Bravis ziekenhuis in Roosendaal. Vanwege een aantal bekende, hele tevreden recensies en een goed gevoel bij de arts, heeft dhr van Alphen de operatie uitgevoerd. Ik ben elke dag nog tevreden. Hij heeft de operatie onwijs goed uitgevoerd en mij borsten lijken heel natuurlijk. 
Nu heb ik al een paar maanden een harde bult in mijn ene borst (buitenkant). Geen pijn maar het voelt wel echt anders. Moeilijk te beschrijven. Je ziet er trouwens niks van maar ik voel het wel. De vulling is voor mijn gevoel boven minder en gezakt. 

Kan het zijn dat mijn prothese (dual plane) los is en zakt en hierdoor wat naar buiten duwt?
2 vragen… Heeft er iemand hier ervaring met een losgekomen prothese? Hoe voelde dat bij jullie? Was een prothese wisseling snel nodig?

 

Daarnaast is dhr van Alphen helaas met pensioen. Ik wil wel graag in een ziekenhuis geholpen worden en niet in een kliniek. Heeft iemand hier ervaring met dhr Borg uit het Bravis Ziekenhuis Roosendaal/Bergen op Zoom? Wat ik lees is erg positief maar kan weinig recents vinden over borstvergrotingen die hij heeft uitgevoerd.

 

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.