Ga naar inhoud

Ronde Mentor implantaten Xtra


Aanbevolen berichten

Eindelijk is het zover mijn wens gaat in vervulling. Na 4 kids op de wereld te hebben gezet, en nu eindelijk weer op me oude gewicht te zitten ben ik al jaren lang niet meer tevreden met mijn borsten. Ze zijn slap en vooral aan de bovenkant mis ik echt de volume. Mijn man geeft er allemaal niks om en vind me mooi zoals ik ben, maar hij weet dat ik er erg onzeker over ben. En dus krijg ik van hem het allermooiste kerstcadeau, eindelijk een borstvergroting :) Vorige week ben ik op consult geweest in Veldhoven bij Dokter Derks zij stelde voor de ronde mentor xtra implantaten te nemen 370cc dat os het max wat ze qua cc als advies gaf.

Ik ben niet zo heel groot 169 en weeg 60 

 

Op nota bene valentijnsdag 2023 staat de operatie gepland, ik ben best zenuwachtig vooral het hele narcose gebeuren vind ik eng. En vooral ook daarna hoe ik de pijn enzo ga ervaren, maar ook het feit dat ik de eerste twee weken niks mag doen dat gaat supermoeilijk voor me worden.

 

Iemand hier toevallig met ronde implantaten 370cc ? ben nog een beetje zoekende hier op het forum en ben wel benieuwd hoe het bij iemand anders eruit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een mooi kerstcadeau zeg!

ik word op de zelfde dag als jou geopereerd bij kliniek Veldhoven door dr Franssen! Ik krijg ook ronde mentor extra protheses maar ik ga 25 januari nog een keer passen ik heb nu 270cc staan maar twijfel of ik toch niet de 300cc moet nemen! 
mij herken me wel in het narcose verhaal maar door de ervaringen die ik hier lees vind ik het steeds meer mee vallen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat toevallig dat jij ook die dag moet dan. Bij mij worden ze deels achter de borstspier geplaatst ik lees daar wel verschillende verhalen over qua herstel. Ik was nu al erg tevreden met 370cc echt bizar als je dat verschil dan ziet met de pas bh ik bleef maar in de spiegel kijken haha. En voor jou is het dan fijn om nog is te passen je kan dan idd maar beter wat groter doen dan te klein en je er spijt van krijgt. Maar leuk om zo dan contact te houden en ervaringen te delen :) ook voor erna

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.