Jump to content

Prothese wissel / Vergroting van 250cc nr 415cc, vraagjes complicatie

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Gisteren heb ik een prothesewissel gehad na 9 jaar 250CC druppelvorm nr 415CC hoog profiel onder de spier. De reden van de wissel was dat 1 van mijn protheses omgedraaid zat en dit een erg raar beeld gaf (zie foto).

Nu werd ik gisteren wakker en vertelde de chirurg mij dat hij best wel wat 'werk' heeft gehad aan diezelfde borst. De nieuwe prothese heeft hij toch wel enkele keren moeten terugnemen eer ze goed zat en hij gaf toe dat hij ze niet helemaal kreeg zoals mijn andere borst. Het is nu vooral afwachten zegt hij hoe mijn heling is maar het kan dus zijn dat ik nog een tepel correctie moet ondergaan. Hij heeft me natuurlijk wel gegarandeerd dat hij het helemaal in orde gaat maken dus daar heb ik wel vertrouwen in 🙂

Mss wat flauw van mij maar ik maak me natuurlijk wel wat zorgen. Ik heb vanmorgen heel even gekeken en het klopt dat mijn linkertepel naar beneden kijkt. Heeft hier iemand ervaring mee of is het echt even rustig het helingsproces zijn werk laten doen?

Ook heb ik precies een beetje spijt dat ik niet voor 450CC - 475CC ben gegaan. Ben nl 174cm groot en week 63kg dus kan het wel hebben. De foto is van voor mijn operatie en met 250CC.

Alvast bedankt voor jullie reactie x

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.