Ga naar inhoud

BV op 19/12/2022 maar twijfel nog steedss!!


Muchu90

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal... 

Ik lees al eventjes mee in m'n zoektocht naar info en ervaringen en heb dan toch maar besloten om een upgrade te doen... 

 

Ik ben 32 jaar en droom al jaren van nieuwe boobies🤩

Momenteel zit ik op een A/kleine die na een zwangerschap en borstvoeding absoluut geen voldoening meer geeft... Ik ben 1m80 groot en weeg ong 73kg

 

Aanstaande maandag is mijn bv gepland in het olv ziekenhuis te Aalst door dr van eeckhout. Na verschillende consults zit mijn twijfel tussen 425 en 475 cc motiva demi. Ik wil voor een mooie volle boezem gaan met nog een redelijk natuurlijke look... 

 

Maar o help wat een twijfel 😵😵

 

Vorgen pc zou ik bij de 475cc zeker uitkomen bij een E cup... Op basis van de 3D foto's zeg ik 475cc omdat ik dat het mooiste vind maar ben bang dat het wat té gaat zijn... 

En uiteraard wil ik nadien niet denken dju ik had die 475 moeten doen ipv de 425...

 

Wij o wie heeft ervaring of raad? 

Ik maak zodadelijk een album aan met foto's... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren 415CC hoog profiel dual plane laten doen en twijfelde ook. En heb nu al spijt dat ik niet voor 450-475 ben gegaan.

Ik weet dt ik nog wel wat heling geduld moet hebben maar heb nog maar zelden gehoord dat iemand ze te groot vond en eerder spijt had van te weinig 🙂

Veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, A_D zei:

Ik heb gisteren 415CC hoog profiel dual plane laten doen en twijfelde ook. En heb nu al spijt dat ik niet voor 450-475 ben gegaan.

Ik weet dt ik nog wel wat heling geduld moet hebben maar heb nog maar zelden gehoord dat iemand ze te groot vond en eerder spijt had van te weinig 🙂

Veel succes met je keuze!

Bedankt A_D voor je reactie... 

Super dat je je operatie al gehad hebt. 

Hopelijk heb je een vlot herstel. 

 

Ik snap volledig wat je bedoelt en ben ook mee geneigd om naar de 475 te gaan. Maar heb zoveel 'idiote' vragen... 

Volgens pc zou ik met 475cc ongeveer op een E uitkomen... Iemand zei me dat je erg moeilijk mooie lingerie kan vinden, of de last aan de rug etc... 

 

Nog 2 dagen en het is zover 🎉🎉

Ik kijk er enorm naar uit alleen wordt het zo stilaan tijd dat ik beslis wat ik wil... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

En hoe is het gegaan ?

 

Met E en grotere cup kan je prima lingerie vinden - ik heb inmiddels F en kan goed scoren. Alleen iets duurder dan een Hunkemöller bijvoorbeeld. Last van rug geen last van hoor !

 

Ik heb 700c nu en kwam op een 80F uit. Ik heb groot postuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.