Ga naar inhoud

Borst plots verschoven/gezakt (incl foto)


Ladybug87

Aanbevolen berichten

Hoi 

 

6 maanden geleden heb ik mijn borstvergroting gehad bij dr Franssen. 275 cc rond mentor dual plane geplaatst. Alles is perfect verlopen, nauwelijks pijn of ongemak gehad en vlot herstel.

 

Een paar dagen geleden viel me ineens op dat mijn borst een paar cm lager hing.

vandaag op gesprek geweest, borstplooi zit nog goed. Het is geen bottoming out, het lijkt wel alsof de prothese onder de spier uitgezakt is over de borstplooi heen.

 

Dr Franssen gaat over leggen met Dr Schiettecatte(?) en belt me volgende week. 
 

ik zit nu behoorlijk in spanning, weten jullie wat de oorzaak kan zijn?

@best_boobie

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Ladybug87 zei:

Hoi 

 

6 maanden geleden heb ik mijn borstvergroting gehad bij dr Franssen. 275 cc rond mentor dual plane geplaatst. Alles is perfect verlopen, nauwelijks pijn of ongemak gehad en vlot herstel.

 

Een paar dagen geleden viel me ineens op dat mijn borst een paar cm lager hing.

vandaag op gesprek geweest, borstplooi zit nog goed. Het is geen bottoming out, het lijkt wel alsof de prothese onder de spier uitgezakt is over de borstplooi heen.

 

Dr Franssen gaat over leggen met Dr Schiettecatte(?) en belt me volgende week. 
 

ik zit nu behoorlijk in spanning, weten jullie wat de oorzaak kan zijn?

@best_boobie

 

 

 

Hey meid

Heb je foto's verwijderd, zoals je me vroeg in pb.

 

Geen bottoming out?? Leek er heel erg op, maar kan ook door de manier waarop de foto's gemaakt zijn komen natuurlijk... 

 

Ben benieuwd wat Schiettecatte denkt en wat ze beslissen dat er aan te doen is!! 

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op 14-12-2022 om 16:05, Ladybug87 zei:

Hoi 

 

6 maanden geleden heb ik mijn borstvergroting gehad bij dr Franssen. 275 cc rond mentor dual plane geplaatst. Alles is perfect verlopen, nauwelijks pijn of ongemak gehad en vlot herstel.

 

Een paar dagen geleden viel me ineens op dat mijn borst een paar cm lager hing.

vandaag op gesprek geweest, borstplooi zit nog goed. Het is geen bottoming out, het lijkt wel alsof de prothese onder de spier uitgezakt is over de borstplooi heen.

 

Dr Franssen gaat over leggen met Dr Schiettecatte(?) en belt me volgende week. 
 

ik zit nu behoorlijk in spanning, weten jullie wat de oorzaak kan zijn?

@best_boobie

 

 

 

Hai, zou ik een foto mogen zien? Sinds gister heb ik nu ook een (denk ik) probleem met mijn rechterborst. Ik voel aan de onderkant de implantaat zitten en lijkt alsof er een deuk/riggel in zit:(

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.