Ga naar inhoud

Twijfel tussen doktor plovier en doktor de meyere


Arabianprincess

Aanbevolen berichten

Beste boobies ,

 

ik ben nieuw hier en het is hartverwarmend om al jullie mooie verhalen te lezen en geeft goeie moed om toch voor een revision te gaan ik hen al 10 jaar ontevreden over me eerste BV dat was uitgevoerd bij  A klinieken ik heb  volgens de arts lichte vorm van tubelaire borsten ( onderontwikkeld aan de onderkant ) grotere tepel meer weefsel in de tepel die het resultaat belemmerd . Nu wil

ik graag bij  doktor plovier of doktor de meyere  voor een wissel maar hebben deze artsen ervaring met tubulaire borsten ?  Graag jullie hulp meiden . Ik heb eindelijk de moed weer om het nog eens te proberen ik heb nu 450 cc duel plane c

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey @Arabianprincess

 

Toevallig zie ik jouw post hier nu ook! 
Ik heb/had ook licht tubulaire borsten, en heb ze in 2011 door Dr Plovier laten vergroten. 
 

Hierdoor moest ik meer CC (500+) nemen om de tubulaire borsten eruit te krijgen. 
 

En ik moet zeggen, dat ze nu "perfect" rond zijn, ze zijn nu 12 jaar later wel door de zwaarte wat gaan hangen en door aankomen en weer afvallen, maar ik ben echt best tevreden! 

Mag ik jou vragen hoe die van jou eruit zien nu naar je eerste borstvergroting, aangezien je niet helemaal tevreden bent? 🤗 

 

Groetjes Christel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.