Ga naar inhoud

Na 20 jaar prothesewissel


Pantergirl

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Angela, 40 jaar

20 jaar geleden was ik ook op dit forum lid. Toen heb ik besloten bij dr d'Hondt in Tongeren mijn bv te laten doen.

Dit is de Allergan mcghan style 410 mf 395cc geworden.

 

Al die jaren heel blij mee geweest maar helaas vandaag via een echo erachter gekomen dat er een prothese is gescheurd.

Dus nu weer terug hier en benieuwd naar jullie ervaringen. En hopelijk kan ik snel mijn nieuwe ervaring met jullie delen.

 

Groetjes Pantergirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2022 om 20:15, Pantergirl zei:

Hallo allemaal,

 

Ik ben Angela, 40 jaar

20 jaar geleden was ik ook op dit forum lid. Toen heb ik besloten bij dr d'Hondt in Tongeren mijn bv te laten doen.

Dit is de Allergan mcghan style 410 mf 395cc geworden.

 

Al die jaren heel blij mee geweest maar helaas vandaag via een echo erachter gekomen dat er een prothese is gescheurd.

Dus nu weer terug hier en benieuwd naar jullie ervaringen. En hopelijk kan ik snel mijn nieuwe ervaring met jullie delen.

 

Groetjes Pantergirl

Hi, welkom @Pantergirl

Wat vervelend dat je prothese gescheurd is. Had je ook klachten?

 

Ik heb 16 jaar geleden ook dezelfde prothese gekregen, maar dan 255cc. 

Ik heb 19 dec mijn wissel gepland staan.

 

Heb je al enig idee waar je heen wilt?

 

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wissel

 

Ik heb geen pijn aan mijn borsten ofzo.

Wel sinds een jaar vage darmklachten. Maar of dat daarmee verband houd, ik heb echt geen idee. Ik denk dat ik dat pas kan beoordelen na de wissel. Als die klachten dan verdwijnen dan weet ik dat het daardoor komt.

 

Ik heb wat hier op de site zitten lezen. Mijn huisarts heeft mijn doorverwijzing naar dr Nio verstuurd. De kliniek zal volgende week mij bellen om een 1e consult in te plannen.

Als het dan goed voelt dan laat ik het bij hem doen. 

 

Ik heb net je topic gevonden.

Ik ben benieuwd hoe het resultaat straks gaat zijn bij jou.

Bij mij zitten ze nu achter de spier. Ik denk dat ik dat ook wel weer opnieuw wil.

maar eerst de beoordeling van de arts maar eens afwachten.

Ik vind het toch wel weer spannend hoor.

 

Groetjes Pantergirl 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wissel

 

Ik zou ze wel iets voller willen. Wel een natuurlijke vorm maar als ze wat dichter bij elkaar kunnen zou dat wel mooi zijn.

Ze staan nu best ver uit elkaar.

Ze hoeven niet perse heel veel groter.

Ik heb wat foto's opgeslagen van wat ik wil.

Hopelijk kan hij daar wat mee. Verder ga ik er open in en kijken wat voor advies hij geeft.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.