Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, EL4774 zei:

Ik ben 48. Beetje zo'n 'als ik het nu niet doe, hoeft het straks helemaal niet meer'- verhaal 🤣 . Ik ben er vooralsnog erg blij mee, het zou eens tijd worden. Ik wacht al lang genoeg tot er eens wat gebeurt. Nu is het verdorie mijn beurt 😡😁🤣

Tjakkaaaaaaa zo is het! 😃😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo.... en het is alweer vrijdag!  Gisteren 100 meter gelopen om de hond te laten plassen. Moest kunnen, vond ik. Nou, dat besteed ik nog wel een weekje uit, denk ik maar.... dat was nog niet zo'n heel geweldig plan. In bed hangen ben ik ook wel klaar mee, maar verder zit er nog niet zoveel muziek in. Beetje rondkeutelen in huis, dan maar of zo 😄 Straks eens een poging doen tot douchen, onder begeleiding 🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, EL4774 zei:

Zooooo.... en het is alweer vrijdag!  Gisteren 100 meter gelopen om de hond te laten plassen. Moest kunnen, vond ik. Nou, dat besteed ik nog wel een weekje uit, denk ik maar.... dat was nog niet zo'n heel geweldig plan. In bed hangen ben ik ook wel klaar mee, maar verder zit er nog niet zoveel muziek in. Beetje rondkeutelen in huis, dan maar of zo 😄 Straks eens een poging doen tot douchen, onder begeleiding 🤗

Oh serieus... wandelen gaat hem nog niet worden? Oohhh heftig... ik had al het beste idee om een dagje Amsterdam te doen als ik toch voor controle naar Amdterdam moet na een week. Misschien toch een slecht plan. Ben je gewoon uitgeput na die 100 meter dan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is de volgende nu? @isa020809, toch, maandag? Hoe zit je met de voorbereidingen? Zenuwachtig? 😬

Als grootste schijtlaars van dit forum (Ik weet het zeker 😂) kan ik je zeggen dat je gewoon lief gaat slapen en dat je wakker wordt met een fatsoenlijke voorgevel 😎😄 Niks ingepakt, BH''je krijg je later. Je kunt gewoon gelijk kijken en het is netjes schoon. Hooguit een beetje roze van de jodium. Maar waarschijnlijk sta je nog te strak van de pillen om je er erg druk over te maken en kom je niet verder dan de droge constatering "Hé, ik heb tieten!" 😂

 

Vooralsnog staan ze bij mij nog redelijk hysterisch vooruit, maar ik vind ze, zelfs als ze dat drop & fluff niet zouden gaan doen en zo zouden blijven staan, ook helemaal prima 😎🤣  

 

@DaisydvdHond uitlaten doe ik echt volgende week pas hoor. Rondje Amsterdam klinkt aanlokkelijk, maar ik denk dat je er spijt van krijgt. Rustig aan hoor! Ik ben gewaarschuwd voor vermoeidheid, die eerste twee, drie weken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies! Zo fijn dat jullie hier je ervaringen delen. Volgens mij ben ik de volgende indd! Ik vind het nu wel spannend worden.. de 16e is het zo ver! Ik dacht dat ik na een aantal dagen tot een week wel weer rond zou lopen maar als ik het zo lees is dat misschien te optimistisch? Ik sport normaal gesproken zo'n 5 tot 6 keer per week en zie er heeel erg tegenop om dat een tijdje te moeten gaan missen maar ik hoopte toch wel na 2 weken weer wat te gaan kunnen doen, heeeel voorzichtig.. 🙄 

 

Zijn er spullen die jullie hebben meegenomen naar de kliniek die misschien handig zijn? Ik ben echt heel benieuwd hoe het daarna gaat. Ik woon alleen dus moet zelf zien te overleven hahah maar kan niet wachten tot ik 'ze' gaan zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnen de eerste twee weken zou ik niet zoveel van jezelf verwachten. De eerste week sowieso niet, dan moet er echt even iemand voor je zijn. Niet de hele dag hoor, maar als je je verder goed voelt en zelf naar het toilet kunt en terug in bed kruipen, ga je je prima redden met een stapel boterhammen, twee liter water, een berg pillen en een tablet naast je bed. En als je iemand kunt bellen voor noodgevallen, is dat helemaal prima. 

 

Spullen voor naar de kliniek.... makkelijke joggingbroek, de warmste sokken die je kunt vinden in je kast voor tijdens en na de operatie. En een oversized shirt. Niet teveel met je armen moeten hoeven doen om erin te komen. Ook een king size vest of iets anders warms met flinke armsgaten. Verder je telefoon mee naar boven nemen. Ik vergat hem en toen liep het aardig uit en ze waren niet zo attent om mijn wederhelft daarvan op de hoogte te stellen. Dus die zat maar te wachten en te wachten...... Verder heb je echt niks nodig. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, isa020809 zei:

Ik sport normaal gesproken zo'n 5 tot 6 keer per week en zie er heeel erg tegenop om dat een tijdje te moeten gaan missen maar ik hoopte toch wel na 2 weken weer wat te gaan kunnen doen, heeeel voorzichtig.. 🙄 

Sporten moet je gewoon even netjes uit je hoofd zetten, sowieso voor de eerste zes weken! Gewoon niet doen. Wandelen is heftig genoeg voor je lijf,zeggen ze. En die spieren en conditie, die komen echt wel weer terug. Niks forceren, het kan maar een keer goed herstellen en de tijd moet je gewoon even nemen. Part of the deal ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, EL4774 zei:

Binnen de eerste twee weken zou ik niet zoveel van jezelf verwachten. De eerste week sowieso niet, dan moet er echt even iemand voor je zijn. Niet de hele dag hoor, maar als je je verder goed voelt en zelf naar het toilet kunt en terug in bed kruipen, ga je je prima redden met een stapel boterhammen, twee liter water, een berg pillen en een tablet naast je bed. En als je iemand kunt bellen voor noodgevallen, is dat helemaal prima. 

 

Spullen voor naar de kliniek.... makkelijke joggingbroek, de warmste sokken die je kunt vinden in je kast voor tijdens en na de operatie. En een oversized shirt. Niet teveel met je armen moeten hoeven doen om erin te komen. Ook een king size vest of iets anders warms met flinke armsgaten. Verder je telefoon mee naar boven nemen. Ik vergat hem en toen liep het aardig uit en ze waren niet zo attent om mijn wederhelft daarvan op de hoogte te stellen. Dus die zat maar te wachten en te wachten...... Verder heb je echt niks nodig. 

Goed om te weten! Ik ga morgen even mn outfit uitzoeken. Ik had al een groot vest gekocht ☺️ En ik heb snel last van koude voeten dus die sokken ga ik zeker niet vergeten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, EL4774 zei:

Sporten moet je gewoon even netjes uit je hoofd zetten, sowieso voor de eerste zes weken! Gewoon niet doen. Wandelen is heftig genoeg voor je lijf,zeggen ze. En die spieren en conditie, die komen echt wel weer terug. Niks forceren, het kan maar een keer goed herstellen en de tijd moet je gewoon even nemen. Part of the deal ;) 

Herstel staat inderdaad voorop. Ik ga nog even overleggen met dr. Van der Weij en zal waarschijnlijk mijn verwachtingen wat bij moeten stellen 🤭 Ik zal mijn Netflix lijst ook maar vast gaan vullen want ga meer tijd binnen doorbrengen dan ik gehoopt had denk ik.. Maar dat heb ik zeker over voor mn nieuwe boobies 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond ! 
 

@EL4774haha hond uit laten is idd fanatiek 😂 wij hebben ook een hond maar trekt soms nog wel eens dus dat skip ik voorlopig ook nog even. 
 

ik ben nu 10 dagen po. Kan in principe lopen wel wat ik wil, was vooral de holte ontsteking waar ik last van had. Maar het gaat verder super. Merk met rechts dat in m’n oksel m’n spieren nog strak staan dus moet daar echt mezelf op blijven wijzen, niet te veel doen 🙈 Maandag gaat het gewone werk weer beginnen voor mij. Wat ik inderdaad wel merk is dat ik soms echt heel moe kan zijn. Zal combinatie zijn van ziek zijn en narcose gevolgen. 
 

@isa020809 Je hebt een soort nachtkastje daar kan je wat spulletjes in doen (ook je kleding) telefoon mag ook idd mee. Maar zal niet te veel meenemen hoor. Het ging bij mij gelukkig allemaal heel snel en liepen ze in. Lekker makkelijk outfitje en iets leuks om

over te dromen 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wandelen is nog niet echt een feest, nee. Gisteravond even nog eens 100 meter overbrugd naar een kennisje voor een bakkie thee, maar ik voelde bij iedere stap het midden van m'n verse voorgevel 'bonken'. En ik had m'n Oofosjes nog wel aan, iets zachters bestaat er volgens mij niet. Dus ik geef mezelf nog drie dagen huisarrest, just to be sure. En hond uitlaten gaat met die van ons wel hoor, wij hebben een draadloos model 😎😁

 

Even een waarschuwing wel: vanmorgen rekte ik me even lekker uit. Niet over nagedacht, dat gebeurde gewoon. Ellebogen kwamen dus boven m'n schouders uit. Dat vonden m'n hechtingen niet zo heel geweldig.... dus toch nog maar even een dikkere pijnstiller erin en me vandaag even extra gedeisd houden.... Er is verder aan de buitenkant niks te zien of zo, maar plezant is anders, zeg maar.

 

Verder gaat ie best heel aardig, moet ik zeggen. Ik heb stuk voor stuk de wasmachine gevuld en aangezet. Die ga ik dus later onderbroek voor onderbroek ook weer leeghalen en ophangen. Daar ga ik rustig een uur te tijd voor nemen, hahaha! :D 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eeennnn.... de was hangt 😁 Vandaag ook even zelf gedoucht. Wat een zaligheid is dat toch ☺️ Ik heb intussen een klein foto-albumpje aangemaakt, ook voor mezelf om de veranderingen een beetje bij te houden. Ik heb het idee dat ze van de week drie vingers onder m'n sleutelbeen zaten en vandaag vier. Verder vind ik het gewoon enorme tetters, ik moet er al dagen eigenlijk gewoon vreselijk hard om lachen, wat ik zie als ik naar beneden kijk. Ik ben dat toch helemaal niet gewend man 🤣 

Verder nog ontwikkelingen hier? Wanneer kunnen we een leuk BH'tje gaan halen? Na zes weken pas he? Ik heb al die slechtpassende goedkope troep vorige week al weggemikt, alleen een paar goeie sportBH's waarvan de bandjes te verstellen zijn, heb ik bewaard. Mijn omvang is niet veranderd, alleen die pepernoten moeten erbij :D

Ik heb nog steeds niemand iets aan de neus gehangen en daar voel ik me nog steeds helemaal prima bij. Ik deed vanochtend m'n fleecetrui dicht en zag dat ze, als je er niet op let, eigenlijk helemaal niet zo opvallen. Fijn, want mijn nieuwe uniformkleding heeft onder andere een vest met een rits, dus die golft daardoor van zichzelf al. Jas of bodywarmer erover en met een beetje mazzel niemand die het ziet 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, EL4774 zei:

Eeennnn.... de was hangt 😁 Vandaag ook even zelf gedoucht. Wat een zaligheid is dat toch ☺️ Ik heb intussen een klein foto-albumpje aangemaakt, ook voor mezelf om de veranderingen een beetje bij te houden. Ik heb het idee dat ze van de week drie vingers onder m'n sleutelbeen zaten en vandaag vier. Verder vind ik het gewoon enorme tetters, ik moet er al dagen eigenlijk gewoon vreselijk hard om lachen, wat ik zie als ik naar beneden kijk. Ik ben dat toch helemaal niet gewend man 🤣 

Verder nog ontwikkelingen hier? Wanneer kunnen we een leuk BH'tje gaan halen? Na zes weken pas he? Ik heb al die slechtpassende goedkope troep vorige week al weggemikt, alleen een paar goeie sportBH's waarvan de bandjes te verstellen zijn, heb ik bewaard. Mijn omvang is niet veranderd, alleen die pepernoten moeten erbij :D

Ik heb nog steeds niemand iets aan de neus gehangen en daar voel ik me nog steeds helemaal prima bij. Ik deed vanochtend m'n fleecetrui dicht en zag dat ze, als je er niet op let, eigenlijk helemaal niet zo opvallen. Fijn, want mijn nieuwe uniformkleding heeft onder andere een vest met een rits, dus die golft daardoor van zichzelf al. Jas of bodywarmer erover en met een beetje mazzel niemand die het ziet 👍

Heb je al wat foto's gemaakt die wij ook zouden mogen zien, ben benieuwd naar jou resultaat! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, isa020809 zei:

Herstel staat inderdaad voorop. Ik ga nog even overleggen met dr. Van der Weij en zal waarschijnlijk mijn verwachtingen wat bij moeten stellen 🤭 Ik zal mijn Netflix lijst ook maar vast gaan vullen want ga meer tijd binnen doorbrengen dan ik gehoopt had denk ik.. Maar dat heb ik zeker over voor mn nieuwe boobies 🤩

Ben je al zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Daantjech zei:

Goede avond ! 
 

@EL4774haha hond uit laten is idd fanatiek 😂 wij hebben ook een hond maar trekt soms nog wel eens dus dat skip ik voorlopig ook nog even. 
 

ik ben nu 10 dagen po. Kan in principe lopen wel wat ik wil, was vooral de holte ontsteking waar ik last van had. Maar het gaat verder super. Merk met rechts dat in m’n oksel m’n spieren nog strak staan dus moet daar echt mezelf op blijven wijzen, niet te veel doen 🙈 Maandag gaat het gewone werk weer beginnen voor mij. Wat ik inderdaad wel merk is dat ik soms echt heel moe kan zijn. Zal combinatie zijn van ziek zijn en narcose gevolgen. 
 

@isa020809 Je hebt een soort nachtkastje daar kan je wat spulletjes in doen (ook je kleding) telefoon mag ook idd mee. Maar zal niet te veel meenemen hoor. Het ging bij mij gelukkig allemaal heel snel en liepen ze in. Lekker makkelijk outfitje en iets leuks om

over te dromen 😂 

Fijn te horen dat het zo goed gaat... morgen weer werken, moet je dan ook echt weg of werk je nog thuis? Vraag me vooral af hoe je dat doet met je haar etc als je weg zou moeten 🤣 en eventueel een gordel, hoe doe je die? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, EL4774 zei:

Thanks, @Daisydvd! Het voelt nog steeds als een enorm stuk elastiek dat om m'n borst zit. Maar als het daarbij blijft, ben ik dik tevreden :) 

@SandrakeWanneer ben jij aan de beurt?

Fijn om te horen dat je herstel zo goed verloopt! Vermaak je je nog een beetje of al door de series heen?

ik ben eigelijk ook wel heel benieuwd naar het resultaat! Jij bent ook geholpen bij kliniek Veldhoven toch?

ik ben pas 14 februari aan de beurt, dat duurt nog even. Ik ben er wel echt zenuwachtig over en vraag me af waar ik aan begin haha maar allemaal voor een goed doel natuurlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Daisydvd zei:

Mag toch hopen dat dat nog wel beter wordt ook 😉😇

Ja, dat neem ik aan inderdaad!  😀 Maar qua pijn mag ik écht niet klagen! Wel moet ik meer gaan lopen, wandelen, merk ik. Als ik rechtop loop, staat de boel nog best strak. Meer rechtop lopen dus 😉 

 

@SandrakeAls het goed is, heb ik je aan mijn album toegevoegd! Ik ben inderdaad bij Kliniek Veldhoven geweest. Prima ervaring. Laat ze alleen wel even je achterban op de hoogte stellen als het uitloopt. Want bij mij kwam niemand op dat lumineuze idee en ikzelf was nog te happy van de narcose om zelf aan de bel te trekken :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sandrake zei:

@EL4774 heel mooi natuurlijk resultaat wat fijn!!! Dat word een hele mooie lente en zomer!!! 

Verschil hè? Ik zie nu zelf het verschil al tussen dag vijf en zeven. Dag vijf waren ze nog best vierkant eigenlijk en twee dagen later al een stuk charmanter. Ze zakken ook al een paar cm ☺️ Ik vind ze nog steeds wél HUGE 😱🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, EL4774 zei:

Verschil hè? Ik zie nu zelf het verschil al tussen dag vijf en zeven. Dag vijf waren ze nog best vierkant eigenlijk en twee dagen later al een stuk charmanter. Ze zakken ook al een paar cm ☺️ Ik vind ze nog steeds wél HUGE 😱🤣

Echt wel! Haha ze zijn toch ook huge!!! Had jij dat ook met het passen dat je gelijk dacht pff jeeeeeeetje wat groot, ik schrok er nog al van, vandaar dat ik nog een keer terug ga passen met een vriendin! 
Kon het even niet terug vinden maar heb je nou ronde of anatomische ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.