Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

13 uur geleden, Sandrake zei:

@EL4774 fijn dat het erop zit en je weinig pijn ervaart! Nu op naar een fijn herstel ! Hoe heb je de narcose ervaren? Wordt voor mij de eerste keer dat vind ik wel spannend!😅  verder wel tevreden over kliniek Veldhoven tot nu toe? Ik heb 2 vriendinnen die ook door donders zijn geholpen en zouden geen ander meer willen!

 

@isa020809en @Daisydvd nou jullie zijn de volgende! Al lichte voorbereidingen getroffen? Of er nog niet zo mee bezig?

Jaaaa isa020809 volgende week al, gaat zo ontzettend hard. Ik een week later. Heb de druppels en scrub in huis, daar begin ik woensdag mee. Vitamine C slik ik altijd al, schijnt goed voor je huid te zijn 🤣 Verder ben ik al begonnen met het op de rug slapen, merk dat ik daardoor ook meer ga dromen, ook over tieten dus 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames 🥰

De eerste nacht verliep prima. Ik zat ook strak onder de pillen, hahahahahaaaa! Nog steeds geen pijn, alleen dat strakke gevoel bovenaan en volgens mij iets meer stijf van het stil liggen. Maar dat is alles. @isa020809 M'n nieuwe boobs zitten voor mijn gevoel vlak onder m'n neus 🤣 Ik geniet er zéker van! Over op je rug slapen: ik ben ook geen fan, ik droom er inderdaad ook de hele wereld van bij elkaar.... maar ik heb een electrisch verstelbaar bed en dat is echt een zegen! Zo half rechtop is het goed te doen en ook redelijk droomloos. Vannacht om vier uur ben ik door mijn vriend wakker gemaakt voor nog pijnstillers en verder tot half negen geslapen ☺️ De valium vliegt hier laag (spierverslappers, zo kunnen die borstspieren niet zo spastisch doen, mocht dat gebeuren) en ik slaap er ook lekker op. Komende dagen alles afbouwen en intussen die arnicadruppels hun werk laten doen. Ik mag deze week alleen schuifelen tussen bed en plee, Netflixen en me verder laten vertroetelen. Nou, da's een opdracht waar ik wat mee kan 😎🤣

 

@isa020809   Dromen zijn niet altijd bedrog hoor! Ik weet zeker dat jij ook de boobies van je dromen krijgt!! 😊 Het is even afzien, maar dan..... 15 jaar plezier en lachend bikini's en kerstjurkjes scoren met een fijn decolleté. Ik kijk er alvast vreselijk naar uit, in ieder geval! En die horror-Hunkemuller..... gaan we óók lachend in, want ze hebben nu áltijd iets dat past en waar je je retegoed in gaat voelen 😎🥰 Ik denk dat we verspreid door het land wonen, maar eigenlijk zouden we het met z'n allen moeten doen 😄

 

@Sandrake Ik kocht hem toen hij 5 was en na een echtscheiding raakte ik hem kwijt, hij was toen 7. Hij is nu 20 en die man heeft hem ook alweer verkocht. Het wordt dus een zoektocht, tenzij hij het netjes via de rassenvereniging heeft gedaan en er gegevens bekend zijn. Ik vind het moeilijk, maar zolang de tramadol nog werkt durf ik het denk ik wel. *schijtlaars* 🙄

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daisydvd zei:

Jaaaa isa020809 volgende week al, gaat zo ontzettend hard. Ik een week later. Heb de druppels en scrub in huis, daar begin ik woensdag mee. Vitamine C slik ik altijd al, schijnt goed voor je huid te zijn 🤣 Verder ben ik al begonnen met het op de rug slapen, merk dat ik daardoor ook meer ga dromen, ook over tieten dus 🥴

2 uur geleden, Daisydvd zei:

Jaaaa isa020809 volgende week al, gaat zo ontzettend hard. Ik een week later. Heb de druppels en scrub in huis, daar begin ik woensdag mee. Vitamine C slik ik altijd al, schijnt goed voor je huid te zijn 🤣 Verder ben ik al begonnen met het op de rug slapen, merk dat ik daardoor ook meer ga dromen, ook over tieten dus 🥴

2 uur geleden, Daisydvd zei:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, @Daisydvd je vroeg hoe ik de narcose had ervaren. Eitje. Ze zei nog dat ze zo nog even wat "happy thoughts" met me kwam doornemen voor het slapen, maar daar kreeg ze de kans niet meer voor. Ik was al vertrokken 🤣 Daarna werd ik wakker mer een voorgevel en ik was helemaal fris en fruitig 😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, EL4774 zei:

@Daantjech Hoe is het nu met jou? Alweer wat mobieler? Had jij ze nou voor of achter de spier?

Goed ! Godzijdank vandaag wel antibiotica gekregen voor de ontstekingen in mn holtes. Ook voor het eerst even mn pony gedag wezen zeggen dus dat was fijn. Af en toe ben ik iets te enthousiast en denk ik oehhh oksels, daar zit wel een gevoelig dingetje nog haha. Zwelling lijkt nagenoeg al weg heb nog wel een mooie gele landingsbaan ertussen 😂

 

Gedoe hè met op de rug slapen, ben een fanatieke buikslaper normaal. Ik doe dat Voedingskussens tussen mijn benen en een beetje onder m’n rug zodat m’n onderkant iets kan draaien dan ligt net wat aangenamer. 
 

Maar wie weet inderdaad dat het een hint is om eens naar je paard te zoeken. Lijkt me wel pittig ! 
 

En ze zijn trouwens bij mij boven de spier geplaatst. Maar wat fijn dat je nu al zo blij ermee bent 😁 kan alleen maar beter worden nog ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, oksels zijn gevoelig hè, bij voorzichtig gebruik! Dat keer je vanzelf vlug af 😆 

Met de pijn valt ie me nog steeds mee. Alleen de buitenkant van de borsten (helemaal aan de achterkant tegen de ribben) is het wat gevoelig. En ik ben al voorzichtig enthousiast. Als dit gewoon netjes indaalt, ben ik denk ik dik tevreden 😎

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Daantjech zei:

Goed ! Godzijdank vandaag wel antibiotica gekregen voor de ontstekingen in mn holtes. Ook voor het eerst even mn pony gedag wezen zeggen dus dat was fijn. Af en toe ben ik iets te enthousiast en denk ik oehhh oksels, daar zit wel een gevoelig dingetje nog haha. Zwelling lijkt nagenoeg al weg heb nog wel een mooie gele landingsbaan ertussen 😂

 

Gedoe hè met op de rug slapen, ben een fanatieke buikslaper normaal. Ik doe dat Voedingskussens tussen mijn benen en een beetje onder m’n rug zodat m’n onderkant iets kan draaien dan ligt net wat aangenamer. 
 

Maar wie weet inderdaad dat het een hint is om eens naar je paard te zoeken. Lijkt me wel pittig ! 
 

En ze zijn trouwens bij mij boven de spier geplaatst. Maar wat fijn dat je nu al zo blij ermee bent 😁 kan alleen maar beter worden nog ! 

Wat fijn  dat je je zo goed voelt!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@EL4774Het lijkt je lekker makkelijk af te gaan wat fijn!! En hopelijk kan je nog hoogte krijgen van je oude maatje! Hopelijk goed nieuws!

Haha en inderdaad oh wat kunnen we dadelijk toch heerlijk genieten bij een lingerie zaak met de borsten die we eigelijk altijd gewild hebben! Krijg je eigelijk vanuit de kliniek ook sterkere pijnstilling voor geschreven? Lees eigelijk hier op het forum dat veel mensen nog iets naast de paracetamol hebben!

 

@Daisydvd @isa020809 ik lees bij jullie over arnica en scrub!? Licht me hier over in haha hier ben ik wel benieuwd naar? Ik ben misschien nog een beetje een leek met alles😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Sandrake zei:

@EL4774Het lijkt je lekker makkelijk af te gaan wat fijn!! En hopelijk kan je nog hoogte krijgen van je oude maatje! Hopelijk goed nieuws!

Haha en inderdaad oh wat kunnen we dadelijk toch heerlijk genieten bij een lingerie zaak met de borsten die we eigelijk altijd gewild hebben! Krijg je eigelijk vanuit de kliniek ook sterkere pijnstilling voor geschreven? Lees eigelijk hier op het forum dat veel mensen nog iets naast de paracetamol hebben!

 

@Daisydvd @isa020809 ik lees bij jullie over arnica en scrub!? Licht me hier over in haha hier ben ik wel benieuwd naar? Ik ben misschien nog een beetje een leek met alles😅

Ze adviseren bij Boerhaave om 2 weken van tevoren te beginnen met het gebruik van arnica druppels en vitamin c tegen zwellingen, blauwe plekken en dergelijke... en 1 week van tevoren hibiscrub gebruiken voor de wondgenezing.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Scrub heb ik niet gehad. Maar het resultaat is er volgens mij niet minder om hoor 😁 Ik geloof dat ik een dag gemist heb, want voor mijn gevoel was de operatie gisteren, maar blijkbaar is het vandaag al woensdag 🤣 De boel staat flink strak, alsof er een band om mn borst zit. Verder geen nieuws 😄 Geen pijn, wel beetje groggy van de cocktail van paracetamol en tramadol. Ik klaag niet 😎🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, EL4774 zei:

Scrub heb ik niet gehad. Maar het resultaat is er volgens mij niet minder om hoor 😁 Ik geloof dat ik een dag gemist heb, want voor mijn gevoel was de operatie gisteren, maar blijkbaar is het vandaag al woensdag 🤣 De boel staat flink strak, alsof er een band om mn borst zit. Verder geen nieuws 😄 Geen pijn, wel beetje groggy van de cocktail van paracetamol en tramadol. Ik klaag niet 😎🤣

Ik ben toch wel benieuwd hoe je aan tramadol komt 🤣 tegen mij hebben ze gezegd dat je niks krijgt, enkel paracetamol of ibuprofen kan gebruiken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tramadol komt uit een andere bron. Wie wat bewaart, die heeft wat, zeg maar 😉 Zelfde geldt voor "pammetjes" en diclofenac zetpillen. Altijd fijn als er eens iemand door z'n rug gaat.... of hoogzomer niet kan slapen en toch een achterlijk vroege dienst moet draaien, de volgende dag. 

Krijg je ook geen tramadol als je aangeeft strak te staan van ellende en geen oog dicht doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, EL4774 zei:

Tramadol komt uit een andere bron. Wie wat bewaart, die heeft wat, zeg maar 😉 Zelfde geldt voor "pammetjes" en diclofenac zetpillen. Altijd fijn als er eens iemand door z'n rug gaat.... of hoogzomer niet kan slapen en toch een achterlijk vroege dienst moet draaien, de volgende dag. 

Krijg je ook geen tramadol als je aangeeft strak te staan van ellende en geen oog dicht doet?

Haha oké...

Geen idee of je dan wat krijgt 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag drie alweer, blijkbaar..... nog steeds geen pijn, alleen die druk onder m'n spieren. Net of er een strakke band omheen zit. Niks nieuws. Dus maar afschalen naar alleen paracetamol en kijken hoe dat gaat. Het goeie nieuws is dat ik m'n tepels nog voel 🥳 

M'n familie weet nog steeds van niks en dat vind ik nog steeds een héél prima idee. Wat niet weet, dat niet deert. Trouwens, toen destijds m'n baarmoeder eruit moest, liepen ze ook niet erg hard hoor. Alleen m'n moeder schoot in de stress en wilde zowat haar vakantie verschuiven v(nergens voor nodig). M'n ene zusje kwam vier weken later eens langs en de andere stuurde een kaart. Dus ik ben niet bang dat ze ineens massaal op de stoep staan, hahaha! Vooralsnog heb ik heb dus wel naar m'n zin zo. Geen pijn, kat op bed, hond ernaast, kopje thee en Netflix op de tablet. Life is good 😎🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, EL4774 zei:

Dag drie alweer, blijkbaar..... nog steeds geen pijn, alleen die druk onder m'n spieren. Net of er een strakke band omheen zit. Niks nieuws. Dus maar afschalen naar alleen paracetamol en kijken hoe dat gaat. Het goeie nieuws is dat ik m'n tepels nog voel 🥳 

M'n familie weet nog steeds van niks en dat vind ik nog steeds een héél prima idee. Wat niet weet, dat niet deert. Trouwens, toen destijds m'n baarmoeder eruit moest, liepen ze ook niet erg hard hoor. Alleen m'n moeder schoot in de stress en wilde zowat haar vakantie verschuiven v(nergens voor nodig). M'n ene zusje kwam vier weken later eens langs en de andere stuurde een kaart. Dus ik ben niet bang dat ze ineens massaal op de stoep staan, hahaha! Vooralsnog heb ik heb dus wel naar m'n zin zo. Geen pijn, kat op bed, hond ernaast, kopje thee en Netflix op de tablet. Life is good 😎🤣

Nou gelukkig maar en lekker van genieten dus! 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, EL4774 zei:

Dag drie alweer, blijkbaar..... nog steeds geen pijn, alleen die druk onder m'n spieren. Net of er een strakke band omheen zit. Niks nieuws. Dus maar afschalen naar alleen paracetamol en kijken hoe dat gaat. Het goeie nieuws is dat ik m'n tepels nog voel 🥳 

M'n familie weet nog steeds van niks en dat vind ik nog steeds een héél prima idee. Wat niet weet, dat niet deert. Trouwens, toen destijds m'n baarmoeder eruit moest, liepen ze ook niet erg hard hoor. Alleen m'n moeder schoot in de stress en wilde zowat haar vakantie verschuiven v(nergens voor nodig). M'n ene zusje kwam vier weken later eens langs en de andere stuurde een kaart. Dus ik ben niet bang dat ze ineens massaal op de stoep staan, hahaha! Vooralsnog heb ik heb dus wel naar m'n zin zo. Geen pijn, kat op bed, hond ernaast, kopje thee en Netflix op de tablet. Life is good 😎🤣


Ugh ergens ook wel jammer maar herken het idd vd familie uit. M’n moeder helpt me gelukkig nu wel omdat m’n man veel weg is helaas.

 

Maar wat super dat je je goed voelt ! De druk herken ik inderdaad wel, dat heb ik nog wel. Gister heb ik controle gehad en alles zag er goed en rustig uit 💪🏼

Wat je zegt over de tepels, wel grappig had ik nog niet echt bij stil gestaan. Die voelen voor mij nog wel een beetje wazig, maar m’n hele huid eronder ook. Een soort tintel zal wel tijd nodig hebben 🙈

 

Enige nadeel wel, kuur was te zwaar dus ik heb gister heel de dag boven de wc gehangen helaas. Vandaag beter, ben het wel beu om me beroerd te voelen nu met de nieuwe kuur hopelijk meer kans! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Daantjech zei:


Ugh ergens ook wel jammer maar herken het idd vd familie uit. M’n moeder helpt me gelukkig nu wel omdat m’n man veel weg is helaas.

 

Maar wat super dat je je goed voelt ! De druk herken ik inderdaad wel, dat heb ik nog wel. Gister heb ik controle gehad en alles zag er goed en rustig uit 💪🏼

Wat je zegt over de tepels, wel grappig had ik nog niet echt bij stil gestaan. Die voelen voor mij nog wel een beetje wazig, maar m’n hele huid eronder ook. Een soort tintel zal wel tijd nodig hebben 🙈

 

Enige nadeel wel, kuur was te zwaar dus ik heb gister heel de dag boven de wc gehangen helaas. Vandaag beter, ben het wel beu om me beroerd te voelen nu met de nieuwe kuur hopelijk meer kans! 

Wat voor kuur heb je gekregen dan? Tegen de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 48. Beetje zo'n 'als ik het nu niet doe, hoeft het straks helemaal niet meer'- verhaal 🤣 . Ik ben er vooralsnog erg blij mee, het zou eens tijd worden. Ik wacht al lang genoeg tot er eens wat gebeurt. Nu is het verdorie mijn beurt 😡😁🤣

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.