Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Oh ja, en m'n moeder even gebeld voor een kletspraatje. Ze weet van niks en omdat ze het intussen wel gewend is dat ze een week of twee niks van me hoort, hoop ik dat die twee weken nu weer op nul staan, zeg maar. Met een beetje mazzel blijft het bij wat casual appen tussendoor en kan ik over twee weken gewoon zelf in de auto daar langs. Dan kom ik uit de kast op een moment dat het ergste achter de rug is, ik niet meer in de lappenmand zit en gewoon mobiel ben en ze geen reden meer heeft om zich zorgen te maken. Die moet ik echt even een beetje beschermen. En mezelf erbij, want dat geneuzel moet ik er niet bij hebben, van tevoren 😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sandrake zei:

Hé, ik ben nieuw hier ! En vind t fijn om te lezen hoe de ervaringen zijn! (Vind het zelf reuze spannend!) @Daantjechwat fijn dat alles goed gegaan is! Ik zelf ben 14 februari pas aan de beurt bij kliniek Veldhoven pc: dr Franssen! Ik ga 25 januari nog een keer passen maar twijfel tussen 270cc en 300cc rond en dual plane. Ben zelf 1.75 en heb nu denk ik een kleine 80B! @EL4774Oh wat spannend en inderdaad enorm snel! Gaat vast helemaal goed komen!!

Al met al hebben we ineens een heel clubje 😁

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, isa020809 zei:

@Daantjech mag ik vragen wanneer jij te horen kreeg hoe laat je ingepland was? En mag er eigenlijk iemand mee naar binnen om te wachten? 

De wachtruimte bij de balie als het ware mocht mijn vriend wel wachten. 

Toen de verpleegster kwam mocht ik meelopen naar de wakker word zaal, hier kwam ook gelijk Dr Wijnberg om af te tekenen. 

Je kunt je daar ook omkleden etc. Maar al met al lag ik denk ik met 20 min al op de operatiekamer. 

 

De dag van te voren wordt je gebeld maar 2 dagen van te voren zag ik het al in mijn portaal staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, EL4774 zei:

Oh ja, en m'n moeder even gebeld voor een kletspraatje. Ze weet van niks en omdat ze het intussen wel gewend is dat ze een week of twee niks van me hoort, hoop ik dat die twee weken nu weer op nul staan, zeg maar. Met een beetje mazzel blijft het bij wat casual appen tussendoor en kan ik over twee weken gewoon zelf in de auto daar langs. Dan kom ik uit de kast op een moment dat het ergste achter de rug is, ik niet meer in de lappenmand zit en gewoon mobiel ben en ze geen reden meer heeft om zich zorgen te maken. Die moet ik echt even een beetje beschermen. En mezelf erbij, want dat geneuzel moet ik er niet bij hebben, van tevoren 😅

 

Ben ook niet zo kundig maar nu sta je er echt in haha.

 

Haha nou alles heb je gedekt, nou hopen dat het allemaal voorspoedig loopt inderdaad! 

Jammer van dat wijntje hihi, maar je hebt nauwelijks wat nodig. Lekker makkelijk zittende kleren en probeer het op je af te laten komen. (Zegt iemand die heel angstig is van naalden) het viel mij alles mee. Gelukkig mag je vroeg en hoef je niet heel de dag er tegen aan te hikken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantjechwat fijn om te lezen dat je het herstel zo positief ervaart! Houd je zoontje er een klein beetje rekening mee? Kan begrijpen dat t afentoe wel lastig is!!? Heb zelf een dochtertje van dan 6 wat een echte knuffel kont is, die gaat dat wel lastig vinden ben ik bang!😅
 

@Daisydvd yes inderdaad kunnen we elkaars ervaringen fijn bij houden! Toch een bepaalde geruststelling!

 

@EL4774 Succes morgen! Over 24 uur zit het er alweer op en mag je al genieten van het resultaat!🍀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@DaantjechEn ineens kan ik je foto's zien! 😃 Drie uur PO al een foto gemaakt? Ik weet niet of ik dat dan al zou durven hoor! Dapper! En wat zijn ze móói geworden! 🤩 En als ik zie vanwaar je kwam..... jeetje joh.... super gaaf!

 

@Sandrake Dank je wel, lief van je 🙂 

Ik heb net een paar foto's gemaakt. Ik zet ze zo in m'n album. Pffff... nu slapen. Serieus. Hóe dan? 😱 🤣

 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, EL4774 zei:

@DaantjechEn ineens kan ik je foto's zien! 😃 Drie uur PO al een foto gemaakt? Ik weet niet of ik dat dan al zou durven hoor! Dapper! En wat zijn ze móói geworden! 🤩 En als ik zie vanwaar je kwam..... jeetje joh.... super gaaf!

 

@Sandrake Dank je wel, lief van je 🙂 

Ik heb net een paar foto's gemaakt. Ik zet ze zo in m'n album. Pffff... nu slapen. Serieus. Hóe dan? 😱 🤣

 

Beetje kunnen slapen?? Nogmaals veel succes vandaag en laat ons wat weten hé!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat schoot dus niet op.... eerst een uur wachten omdat we een uur te vroeg waren, daarna boven nog een uur, omdat er nog iemand eerst ging. Het aanleggen van het infuus was een kleine ramp, ik ging bijna uit van dat gepeur in die ader. Maar dat was redelijk vlug opgelost. Toen kwam de Donders tekenen en kon ik na tien minuten mee. Narcose ging vlug en na het wakker worden was ik ook wel helder. Kopje thee en wat eten en toen haar het toilet. Dat ging dus niet helemaal goed.... dus weer in bed, infuus er weer aan en nog meer wachten. 

 

Ik heb nu een voorgevel om U tegen te zeggen. Bovenkant is heftig gezwollen en mijn borstspieren vinden dit allemaal hélemaal niet leuk. Ik krijg een kopje thee net naar m'n mond en de rest wordt m eerst gewoon niet. Bedrust, dus.  Ik ben een kneus geworden in een uur tijd 😱

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, EL4774 zei:

Nou, dat schoot dus niet op.... eerst een uur wachten omdat we een uur te vroeg waren, daarna boven nog een uur, omdat er nog iemand eerst ging. Het aanleggen van het infuus was een kleine ramp, ik ging bijna uit van dat gepeur in die ader. Maar dat was redelijk vlug opgelost. Toen kwam de Donders tekenen en kon ik na tien minuten mee. Narcose ging vlug en na het wakker worden was ik ook wel helder. Kopje thee en wat eten en toen haar het toilet. Dat ging dus niet helemaal goed.... dus weer in bed, infuus er weer aan en nog meer wachten. 

 

Ik heb nu een voorgevel om U tegen te zeggen. Bovenkant is heftig gezwollen en mijn borstspieren vinden dit allemaal hélemaal niet leuk. Ik krijg een kopje thee net naar m'n mond en de rest wordt m eerst gewoon niet. Bedrust, dus.  Ik ben een kneus geworden in een uur tijd 😱

Oh jeetje... wij moeten nog he 🥴🤣 beterschap! Hopelijk zie je het morgen rooskleuriger in dan nu 🙏🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nou, dat was hoe hEt bij mij ging he? Als het op yet toilet goed was gegaan, was ik vlug weer beneden geweest. Ze  moest nog even op een.collega wachten, ze kon.mijn.lotgenoot in het bed ernaast echt.niet alleen laten. Die zag de wereld voor een toeter aan, zeg maar. Dus geen punt, wat mij betreft. 

Verder lig ik nu.mn.eigen mand en het gaat eigenlijk heel oke. Weinig pijn, behalve die druk.onder de spieren. Maar dat is logisch. Valium is een lifesaver qua spierverslapper

 Kan die borstspier ook niet te.spastisch gaan doen. Verder is.het gewoon afwachten en uitzitten. Mijn man bewaart altijd alles wat ie.uit ziekenhuizen mee krijgt, dus.alles wat ze hebben.voorgeschreven ligt hier gewoon op voorraad :) En anders sturen we onze drugsrunner alsnog naar de apotheek 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, EL4774 zei:

En.ik heb al koffie in mn nieuwe decolleté gemorst. Dat was een heel nieuwe ervaring, dat ik daar dingen compleet in kan laten verdwijnen 🤣🤣🤣 Jongens, ik heb tieten ! Finally! 😎😎


hahaha ik moet wel om je lachen hoor 😂maar gefeliciteerd blij dat het achter de rug is voor je ! 
 

Jammer dat ze aan het trutten waren met je infuus en al met al best ff moest wachten dat maakt het niet minder spannend helaas.

 

Fijn wel dat je je eigen apotheek bij de hand hebt !! Dat zal een hoop schelen, geef je lekker er aan over en rust goed uit 💪🏼

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, EL4774 zei:

En.ik heb al koffie in mn nieuwe decolleté gemorst. Dat was een heel nieuwe ervaring, dat ik daar dingen compleet in kan laten verdwijnen 🤣🤣🤣 Jongens, ik heb tieten ! Finally! 😎😎

Je hebt dual plane denk ik he?

Fijn die eigen apothekers kast!! En tietuhhhhh, ja daar doen we het voor he! 🤣🤣🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EL4774 fijn dat het erop zit en je weinig pijn ervaart! Nu op naar een fijn herstel ! Hoe heb je de narcose ervaren? Wordt voor mij de eerste keer dat vind ik wel spannend!😅  verder wel tevreden over kliniek Veldhoven tot nu toe? Ik heb 2 vriendinnen die ook door donders zijn geholpen en zouden geen ander meer willen!

 

@isa020809en @Daisydvd nou jullie zijn de volgende! Al lichte voorbereidingen getroffen? Of er nog niet zo mee bezig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Daisydvd zei:

Je hebt dual plane denk ik he?

Fijn die eigen apothekers kast!! En tietuhhhhh, ja daar doen we het voor he! 🤣🤣🤣🤣

Dual plane, inderdaad 🙂 Ik ben net thuis nog een keer naar het toilet geweest. Deze keer al zonder van m'n stokje te gaan. Im making progress already 😎🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, EL4774 zei:

Dual plane, inderdaad 🙂 Ik ben net thuis nog een keer naar het toilet geweest. Deze keer al zonder van m'n stokje te gaan. Im making progress already 😎🤣

Dr Donders is vriendelijk, maar wel doortastend. De anesthesist zei me op tafel nog dat ze me zo nog even zou helpen met 'happy thoughts', maar ik was zo vlug weg dat dat er niet meer van gekomen is 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, EL4774 zei:

Dr Donders is vriendelijk, maar wel doortastend. De anesthesist zei me op tafel nog dat ze me zo nog even zou helpen met 'happy thoughts', maar ik was zo vlug weg dat dat er niet meer van gekomen is 🤣

Aah fijn om te horen dat er progressie gemaakt wordt haha ! Je maakt nog grapjes dus het gaat je goed af volgends mij! Haha bizar dat dat zo vlug gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, EL4774 zei:

Humor zal je redden, @Sandrake ! 😁 En als het eenmaal achter de rug is, zit je eraan vast en moet je het ermee doen. Volgens mij heeft ie die gummies helemaal tot aan m'n sleutelbeen geduwd 🙈 Het Grote Nietsdoen is begonnen.... met de kat op bed en de hond ernaast 🥰

Haha dat is zeker waar! Zal wel allemaal even heel gek zijn maar voor je het weet ben je er aan gewend! Zo te lezen goed gezelschap! Lekker series kijken en uitrusten!☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sandrake zei:

@EL4774 fijn dat het erop zit en je weinig pijn ervaart! Nu op naar een fijn herstel ! Hoe heb je de narcose ervaren? Wordt voor mij de eerste keer dat vind ik wel spannend!😅  verder wel tevreden over kliniek Veldhoven tot nu toe? Ik heb 2 vriendinnen die ook door donders zijn geholpen en zouden geen ander meer willen!

 

@isa020809en @Daisydvd nou jullie zijn de volgende! Al lichte voorbereidingen getroffen? Of er nog niet zo mee bezig?

Jaaaa isa020809 volgende week al, gaat zo ontzettend hard. Ik een week later. Heb de druppels en scrub in huis, daar begin ik woensdag mee. Vitamine C slik ik altijd al, schijnt goed voor je huid te zijn 🤣 Verder ben ik al begonnen met het op de rug slapen, merk dat ik daardoor ook meer ga dromen, ook over tieten dus 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Daisydvd zei:

Jaaaa isa020809 volgende week al, gaat zo ontzettend hard. Ik een week later. Heb de druppels en scrub in huis, daar begin ik woensdag mee. Vitamine C slik ik altijd al, schijnt goed voor je huid te zijn 🤣 Verder ben ik al begonnen met het op de rug slapen, merk dat ik daardoor ook meer ga dromen, ook over tieten dus 🥴

De narcose was een eitje. Easy in, easy out. Briljant 😁 Niet misselijk geweest ook. Ik was ook prima fris, naderhand. Ik heb wél lang liggen pitten, hoorde ik van m'n viend 😄  Ze zijn wél knetterdik. Maar geen pijn, wel druk. Maar dat is ook al afgenomen. I'm happy, so far 🙂

 

En over tieten dromen? Hahaha! Da's een goeie 🤣 Ik droomde gisteren nogal heftig dat ik toch mijn paard terugvond, na 15 jaar. Daar moet ik toch nog écht wat mee, deze week. Ik heb het telefoonnummer van degene aan wie ik hem destijds heb verkocht. Maar ik schuif het voor me uit. Bang voor emoties, denk ik. Of slecht nieuws. Maar ook maar even doorpakken. Dat lukt vast wel onder invloed van tramadol en valium 😋 

 

Nu is het wachten inderdaad oo @isa020809en @Daisydvd! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daisydvd wat slim dat je eigelijk al bent begonnen met op je rug slapen! Is dat een beetje te doen?? Of altijd al een rug slaper geweest? Gek dat t lijkt of je meer droomt! Maar natuurlijk speelt dat natuurlijk in je onderbewustzijn grappig dat dat zo naar voren komt in je dromen😂!

 

@EL4774aaah super fijn om te horen dat die narcose eigelijk het minst erge is en je er zo goed uit gekomen bent! En echt mega fijn dat je geen pijn ervaart nu! Toch even een aanslag op je lichaam allemaal! Ahh en wat vervelend van je droom! Hopelijk hebben ze het paard nog zeg en was hij/zij nog jong toen je hem verkocht?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het achter de rug is @EL4774!! Wel vervelend dat het allemaal zo lang duurde en niet helemaal lekker ging maar goed te horen dat het daarna beter is gegaan! Kan je er al een beetje van genieten van je nieuwe boobies? 😇

 

@Daisydvdomg ik droom ook! Ik droom dan dat ik ze al heb hahaha 🤣 en dat allemaal mee valt en heel mooi wordt dus hopelijk komt dat uit 😋

 

Met vitamine C en Arnica druppels ben ik inmiddels begonnen. Eind deze week ook met de scrub. Ik ben nog niet gaan rug slapen want ik vind het op mijn buik en zij zo fijn. Denk dat ik dat pas ga op mijn rug ga slapen als het moet 🤭 Hoe ervaar jij het dat je het nu al probeerd @Daisydvd?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.