Ga naar inhoud

Botox tegen overmatig zweten


Twijfelaartje

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik hoop dat er hier iemand is die ervaringen heeft met botox inspuitingen in je oksels.

Ik zweet namelijk heel veel op die plek (gelukkig zonder geurhinder), zomer én winter. Na allerlei behandelingen met allerlei verschillende speciale deo's, crèmes en andere zalfjes geprobeerd te hebben, raadde de dermatoloog mij als allerlaatste behandeling hiertegen botox aan.

Ik schrok wel even, botox, wie had dat nu gedacht, ik dacht dat dat enkel voor rimpels enzo was (en ik ben nog maar 19! :blink: ). Daarom zou ik graag wat ervaringen horen van mensen die dit al laten doen hebben. In het foldertje dat ik meegekregen heb stond ook dat je het om de zoveel maanden opnieuw moet laten doen. Da's al wel een minpunt natuurlijk.

Verder had ik ook nog graag geweten of het echt goed werkt, of het veel pijn doet, hoe vaak je het moet laten doen, of je er iets van terugtrekt, ...

Vinden jullie dit te drastisch en zou ik beter verder doen met inlegkruisjes ( :blush: ) onder m'n oksels te kleven?

Ik hoop dat iemand mij gaat kunnen helpen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Twijfelaartje,

Ik heb hetzelfde probleem, zomer en winter. Heel vervelend probleem. Het enige dat bij wel enigszins helpt is Odorex dry, die 's avonds met een watje op je oksel aanbrengt en dan moet je 's ochtends weer douchen. Maar waarschijnlijk heb je die al geprobeerd. Met Botox heb ik geen ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen dat heb ik nog niet geprobeerd, wel al andere deo's van apotheker, maar al 2x iets tamelijk ernstig mee voorgehad; blijkbaar ben ik allergisch ofzo aan die producten want telkens verbranden mijn oksels er gewoon helemaal van... Heel pijnlijk... Maar is mss toch de moeite waard om toch eens te proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde probleem hier : daarom doe ik meestal zwarte of witte t-shirts aan , dan zie je de 'vijvers' wat minder :rolleyes:

Er bestaat ook zoiets als 'okselpads' (een soort 'inlegkruisje voor je oksels :P) maar nadeel is dat je ze toch niet kan gebruiken als je een topje aandoet , moet minstens een t-shirt zijn : ze kleven nml op dat shirt . Je kan ze ook in't kruidvat kopen .

Ik weet dat eigelijk al lang dat botox ervoor gebruikt wordt : veel filmsterren doen dat hé . Maar net zoals je zegt : dat moet herhaald worden en niet overal doen ze dat . Denk dat je naar een privékliniek (of ziekenhuis?) moet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb die okselpads ook maar blijven ook niet altijd even goed kleven... En ja ik heb verder ook nog een hele hoop 100% katoenen t-shirt die ik echt onder alles moet dragen, die absorberen al een stuk.

Ik moet er niet voor naar een kliniek, de dermatoloog doet het gewoon in haar praktijk.

Mijn moeder denkt dat het ook wel hormonaal kan zijn, maar de dermatoloog spreekt dat dan weer tegen.

Ga nog even wachten tot er iemand is met een ervaring met botox tegen zweten en dan mijn beslissing nemen, want eens je er mee begint is het volgens mij moeilijk om er vanaf te stappen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.