Ga naar inhoud

Littekens & bloeduitstorting


Aanbevolen berichten

Hi all, 13 oktober ben ik geopereerd. Ik heb niet extreem veel pijn, maar merk dat ik vooral het stil zitten en niks doen onderschat heb.

 

Ik heb denk ik wel meer gedaan dan dat ik mocht. Nu heb ik een bloeduitstorting op de zijkant van mijn borst & mijn littekens zien er anders uit. Het litteken lijkt wat meer naar binnen te gaan en de rand eromheen wat meer naar buiten. Dan heb je dus mijn borst, daaronder litteken en dan daaronder weer een kleine bolling huid. Ik vraag me af of dit normaal is en of ik misschien de arts moet bellen?

 

ik ga sowieso vanaf nu meer stil zitten & ik ben nu 6 dagen PO. Hoor heel graag van jullie want ik stress een beetje :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SSxHoe gaat het ondertussen met het litteken?

Ik ben net terug van een extra controle voor iets soortgelijk.

Ik ben vandaag 1 week post op en had dit weekend gemerkt dat mijn ene litteken erg naar binnen getrokken stond. Wel had ik geen bloeduitstortingen. Ook ik ervaar het herstel als pijnloos maar verplicht me echt om het rustig aan te doen..

Volgens pc niks om me zorgen om te maken. Hij wijt het aan het teveel aan vocht - want mijn ene borst is echt veel meer gezwollen dan mijn andere-  waardoor het litteken een binnenwaartse beweging maakt.

Moet niks speciaal doen..  Over 4 weken moet ik terug! 

 

Mocht je je nog steeds zorgen maken zou ik gewoon even de pc opbellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Pia_82 zei:

@SSxHoe gaat het ondertussen met het litteken?

Ik ben net terug van een extra controle voor iets soortgelijk.

Ik ben vandaag 1 week post op en had dit weekend gemerkt dat mijn ene litteken erg naar binnen getrokken stond. Wel had ik geen bloeduitstortingen. Ook ik ervaar het herstel als pijnloos maar verplicht me echt om het rustig aan te doen..

Volgens pc niks om me zorgen om te maken. Hij wijt het aan het teveel aan vocht - want mijn ene borst is echt veel meer gezwollen dan mijn andere-  waardoor het litteken een binnenwaartse beweging maakt.

Moet niks speciaal doen..  Over 4 weken moet ik terug! 

 

Mocht je je nog steeds zorgen maken zou ik gewoon even de pc opbellen. 

Je gaat je toch zorgen maken he als je gekke dingen ziet! Fijn dat het bij jou alleen maar vocht is en ook heel fijn dat je jouw arts kon bellen :).

 

Ik heb vandaag een belafspraak dus dan kan ik mijn vragen stellen. De bloeduitstorting bleek een hele grote blauwe plek te zijn & de littekens komt denk ik ook inderdaad door de zwelling. Maar ik ga kijken wat ze vandaag zeggen! 🧚🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.