Ga naar inhoud

Esje : 18 maart 2011 : Dr Plovier : BeClinic


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Hoor allemaal erg positieve verhalen over Be clinic maar heb op de site gekeken en kan de prijzen niet vinden, kan iemand mij vertellen wat je voor de borstvergroting betaald? en verschilt het erg qua prijs?

Dankjewel alvast!

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal!

Hoor allemaal erg positieve verhalen over Be clinic maar heb op de site gekeken en kan de prijzen niet vinden, kan iemand mij vertellen wat je voor de borstvergroting betaald? en verschilt het erg qua prijs?

Dankjewel alvast!

Groetjess

Hey Kells,

Dr. Plovier van Be-Clinic hanteert all-in prijs van 2700 euro. Daar is inbegrepen: protheses, operatie, kliniekbeha, hechtingen verwijderen, na 6 weken op controle, na 6 maanden op controle en na 1 jaar op controle. Valt heel goed mee, toch?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kells,

Dr. Plovier van Be-Clinic hanteert all-in prijs van 2700 euro. Daar is inbegrepen: protheses, operatie, kliniekbeha, hechtingen verwijderen, na 6 weken op controle, na 6 maanden op controle en na 1 jaar op controle. Valt heel goed mee, toch?

Groetjes!

Wow! klinkt allemaal super goed zeg! maar vanwaar de lage prijs denk je? ben al een lange tijd aan het kijken op internet en kom prijzen tegen van 3500 tot zelfs 5000 en bij de klinieken die prijzen onder de 3000 hebben staan vaak erge horror verhalen bij.. en de implantaten zijn dat ronde of anatomische, want anatomische zijn vaak duurder maar wel mooier toch?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gebruikt enkel ronde maar door de plaatsing krijg je wel de natuurlijke 'druppel' vorm. Bij anatomische protheses heb je een kleine kans dat ze gaan draaien. Hij gebruikt alleen de beste kwaliteit.

Zijn lage prijs, wel dat zit zo: omdat hij echt zoveeeel borstvergrotingen per week doet (hij zei me tussen 20 en 30) kan hij zijn protheses met grote aantallen aankopen, waardoor hij korting krijgt, en die korting geeft hij dan aan z'n klanten. Dit is iets wat de meeste niet zouden doen hoor.

Ik weet niet of je in NL of BE woont? Want in NL is het duurder omdat daar een andere belastingswetgeving is...

Hoop dat je er wat wijzer van bent geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gebruikt enkel ronde maar door de plaatsing krijg je wel de natuurlijke 'druppel' vorm. Bij anatomische protheses heb je een kleine kans dat ze gaan draaien. Hij gebruikt alleen de beste kwaliteit.

Zijn lage prijs, wel dat zit zo: omdat hij echt zoveeeel borstvergrotingen per week doet (hij zei me tussen 20 en 30) kan hij zijn protheses met grote aantallen aankopen, waardoor hij korting krijgt, en die korting geeft hij dan aan z'n klanten. Dit is iets wat de meeste niet zouden doen hoor.

Ik weet niet of je in NL of BE woont? Want in NL is het duurder omdat daar een andere belastingswetgeving is...

Hoop dat je er wat wijzer van bent geworden!

Oke maar is dat per persoon verschillend heb namelijk echt gewoon bijna niks, is het niet zo, ja misschien domme vragen omdat er wienig vel zit ik misschien met die ronde protheses wel ronde vormen krijg of heeft dat er helemaal niks mee te maken :68: en als ik ze zou willen wil ik dat rond juli wanneer is aan te rade om dan op consult te gaan? is er een lange wachttijd of? en ik woon trouwens in NL

Groetjess!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In juli zullen er nu zeker en vast nog heel wat plekjes vrij zijn, dus je kan al voorlopig een operatiedatum vastleggen voor in juli.

De consultatie kan je eendert welke dag nemen vóór die datum (ook handig om weten is dat ze op zaterdag ook consultaties doen, hoef je geen verlof te nemen). Dus je kan vandaag al bellen voor die 2 data vast te leggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke maar is dat per persoon verschillend heb namelijk echt gewoon bijna niks, is het niet zo, ja misschien domme vragen omdat er wienig vel zit ik misschien met die ronde protheses wel ronde vormen krijg of heeft dat er helemaal niks mee te maken :68: en als ik ze zou willen wil ik dat rond juli wanneer is aan te rade om dan op consult te gaan? is er een lange wachttijd of? en ik woon trouwens in NL

Groetjess!

Nu ja, ben zelf nog geen expert, maar ik lees hier vaak dat als je van jezelf weinig weefsel hebt, voor de spier afgeraden wordt omdat je de prothese dan kan gaan voelen... En Plovier doet tussen de spier altijd (tenzij op aanvraag) waardoor iedereen een mooie natuurlijke vorm krijgt hoor :141:

Je moet maar eens in de galerij kijken, zal je een lijstje doorsturen van mensen die allemaal bij Plovier geweest zijn, dan kan je eens vergelijken he.

En als je operatie in juli wilt moet je niet te lang meer wachten hoor voor afspraak te maken, want ik had afgelopen vrijdag 1 april nog een 2e consult en toen vertelden ze me dat mei al vol zit en juni ook goed vol begint te raken... Dus als je een goed plekje wilt, niet te lang wachten hoor, je kan ze nog verzetten he.

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag 6 weken PO!! Ik mag echt in mijn handjes knijpen, het is allemaal zo supergoed gegaan! Het herstel ging heel snel, ze zien er mooi uit, ze voelen lekker (ietsje steviger dan vroeger), littekens slinken mooi. Ik ben al helemaal gewend. In kleding ziet het er super uit, bloot zijn ze ook mooi, maar nog steeds best groot. Gevoeligheid is overal goed, de tepels worden zoals normaal hard en zacht. Ik heb nu nog sport-bh's aan, dus ik moet snel gaan shoppen!. Ik heb al wel wat bh's gepast, vooral D en E. Ik vond nog niet veel bh's helemaal goed zitten dus heb even gewacht. Ik weet niet waarom ze niet goed zaten, bij elk model zat ie op de een of andere plek niet mooi. Ik geloof niet dat ze nu nog zullen veranderen, maar ik zie zelf geen verschil de afgelopen weken. Wel heb ik supergave bikini's en strandkleding gekocht, wauw wat staat alles mooi!!!

Om Kells nog antwoord te geven over voor/achter de spier: Plovier had gezegd bij het consult dat op de spier bij mij mogelijk zou zijn. Zijn voorkeur gaat uit naar achter de spier. Hij vind dat daar meer voordelen aan zitten. Ik vind zelf van niet, dus wilde ik graag voor de spier. Vond ie ook helemaal prima! Nogmaals, ik ben heel blij dat ik voor hem heb gekozen, en ik ben ook heel blij dat ik duidelijk heb aangegeven dat ik ze niet te groot wilde, want groter dan dit zou ik echt niet mooi gevonden hebben.

Ik beloof plechtig dat ik binnenkort nieuwe foto's plaats. :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.