Ga naar inhoud

Esje : 18 maart 2011 : Dr Plovier : BeClinic


Gast

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd Esje :64: , ben benieuwd hoeveel cc het dan uiteindelijk is geworden, heb je het niet gevraagd na de operatie? Wens je een voorspoedig herstel en laat je maar lekker verwennen, nu het eens kan moet je er van profiteren! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Esje,

Gefeliciteerd met je borsten!

Een korte vraag... Ik kom ook uit Nederland en moet dus ook zo ver rijden. Ik vroeg mij af in welk nabijgelegen hotel heb je geslapen en wat waren de kosten. Want ik moet er om 10u zijn dus volgens mij zit ik dan sowieso in de file.

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in hotel Panorama geslapen, 3 minuutjes rijden vanaf Be-Clinic. Ik betaalde 100 euro voor een 2 persoons kamer, erg netjes allemaal, alleen de douche moest je met de hand vasthouden. Ik hoorde van de assistente van dr Plovier dat veel mensen dit hotel kiezen. Ik heb trouwens net mijn eerste PO foto's in mijn profiel gezet. Net dus voor het eerst gedouched. Dat viel niet tegen! Wel spannend om mijn bh uit te doen, maar ik was verrast door het resultaat. Ik had verwacht dat ze nu nog echt niet mooi zouden zijn, maar ik ben al heel tevreden! De onderkant van de borsten is wel verminderd gevoelig, maar dat is volgens mij normaal. Ik kan gewoon zelf douchen (ja, ook haren wassen), afdrogen en aankleden. Echt super dus, ik heb ook bijna geen last. Hopen dat dat allemaal zo blijft!! Me Happy!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esje,

Fijn dat het zo goed met je gaat en dat de pijn meevalt. Denk ook wel dat het zo blijft hoor.

Ik heb je foto's net bekeken en het resultaat is super mooi! Kun je heel trots op zijn.

En heerlijk dat je deze week lekker mag luieren, neem het er maar van!

Groetjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esje,

Heb net het resultaat bekeken en ze zijn werkelijk waar prachtig!! Als de mijne er net zo uit gaan zien op 5 mei a.s. dan ben ik de gelukkigste vrouw op deze aardbol :1bouncingboobs:

Gefeliciteerd meis :136:

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Wat een leuk verslag!!!

en super hoor dat je al zo goed voelt,

ik heb je fotos net ook gezien ze zien er erg mooi uit!!

Ik moet nog maar 8 dagen wachtennnnnn!!!

en natuurlijk zelfde kliniek zelfde pc...

poehpoeh als ik het zo lees word ik toch wel een beetje zenuwachtig..

en dat was ik nog niet echt hahaaa!

Veel succes met je verdere herstel ;):D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 dagen PO:

Ik ben weer in mijn eigen huis. De kinderen waren er gisteren ook bij mijn ouders, en dat was zowel voor mij als voor mijn moeder echt even teveel. Wat resulteerde in een omgeslagen sfeer, een vreselijke huilbui en enorme heimwee. Dus mijn ventje is mij gelukkig komen halen en nu zit ik in mijn eigen (lege) huisje. Lekker rustig!!

Hoe is het met de borsten: Goed!! Ik heb weinig last en ik slaap goed, meestal op mijn rug, maar soms ook op mijn zij en dat gaat. Ik heb gisteravond alleen voor het slapen nog een pijnstiller genomen en verder gaat het goed zonder. Ik ga zo voor de tweede keer douchen, want met twee borsten tegen elkaar aangedrukt en een strakke bh erover, is niet echt fris kan ik je zeggen. De onderkant van mijn borsten zijn wel een beetje gevoelloos, dus ik hoop dat ik dat snel weer terug krijg. Verder zijn de borsten nog erg hard en stijf. Ik vraag me af of ze nou eigenlijk nog kleiner worden, want ik neem aan dat er nu best wat vocht vastgehouden wordt. Weet iemand dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 dgn PO: ik krabbel net even aan mijn borst en voel dat hij zachter is!! :136:

Ik heb weer goed geslapen en ondanks dat mijn dochter om 6 uur hoestend bij ons kwam, voel ik me fit en vol energie!! Ik ga natuurlijk niet teveel doen vandaag, maar het feit dat ik al wil, is goed!! Nou heb ik die plakkers nog steeds onder mijn borsten. Gaan die er pas af als de hechtingen eruit gaan? Het lijkt dat het nu zo afgesloten zit en dat er toch wat lucht bij moet om mooi te herstellen. Aan de andere kant lijkt het ook wel fijn dat ze er zitten, omdat die bh er anders tegenaan zit.

En zouden ze nou nog een maatje minder worden, als het vocht weg is? Want ze zijn wel groot hoor! Wie kan me voorlichten?

Ik ga komend weekend op zangweekend. Nou vind ik het nogal storend dat je die kliniek-BH zo goed onder je kleding ziet, met die dikke naden en die band bovenop. Heef iemand daar tips voor? Hebben jullie niet af en toe een sport-BH gedragen ofzo?

Laatste vraag: ik voel me alsof ik lichamelijk al heel veel weer kan, alleen ik durf nog niet. Kijk, tillen zal ik voorlopig echt niet doen, maar zolang ik geen last kan ik de recht toch wel doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esje

Fijn dat het zo goed gaat!

wat bedoel je met : de recht doen?

je moet in ieder geval dingen vermijden waar je veel je armen voor moet gebruiken. (stofzuigen e.d.)

niet boven je schouders reiken...niet bukken en uiteraard niet zwaar tillen!

een beetje stoffen........aardappels schillen e.d. mag wel hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee je mag echt niet boven schouder hoogte dingen pakken. Dit heeft met het inkapselen van de prothese te maken. Echt mee uitkijken hoor!!!

Fijn dat het verder zo lkkr met je gaat maar wel moeilijk om dingen te laten dan, lijkt mij, omdat je anders teveel doet.

Ikzelf had een hele mooie kliniekbh die je bijna niet zag en een band heb ik niet gehad dus kan je geen tips geven!

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de zekerheid nog even de kliniek gebeld, ze zei dat ik alles mag, maar geen zware dingen tillen/pakken. Iets lichts pakken wat hoog ligt mag volgens hun wel. Lastig hoor, die verschillende meningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag (12 dagen PO) heeft mijn huisarts de hechtingen eruit gehaald. Spannend! Maar, hij zei dat het heel mooi gehecht was, de wond was heel rustig en helemaal niet rood. Over een paar weken zie je er denk ik niets meer van, zei hij. Joepie!!! Hulde aan dr Plovier!!

Hoe gaat het verder? Ik kan eigenlijk alles weer, beetje minder energie en regelmatig last van mijn rug. Mijn boobs zijn nog niet helemaal gewend, ik moet nog steeds wennen aan die volle borsten. Qua profiel passen ze wel heel goed bij mijn lijf. Ik zal wel heel blij zijn als die kliniek-bh af kan (nog ruim 2 weken), want het ziet er natuurlijk niet uit. Alleen onder een trui valt het niet op. Ik zou graag weer eens wat leuks aantrekken... En wat ik ook vervelend vind is dat je zweetgeur in die bh blijft zitten. Omdat ie dag en nacht aan moet, heb ik nog maar 1x de gelegenheid gehad om 'm te wassen. Want met de kids om me heen durf ik nog niet 'onbeschermd' rond te lopen, zeg maar. Ben nog steeds blij dat ik het heb gedaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn meid dat het je zo voorspoedig gaat....ben jne all een beetje aan de grote gewend?..bij mij duurde het echt wel weken hoor hihihi ..heb je niet veel pijn meer?...heb je fotos net bekenken maar mooi hoor ..die plovier ken er wel wat van he?....nog een paar weekjes dan kun je ook bh;s gaan scoren ....doe nog lekker rustig aan en laat je nog effe lekker verwennen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik kan echt niet wachten tot ik van die klniek-BH af ben. Hij zit wel goed, maar ik moet hem echt verbloemen met mijn kleding, want je ziet zo door je shirt heen. Dus vandaag draag ik een sjaaltje over mijn shirt, pfff, mensen zullen wel denken: rare kledingkeuze, haha. Verder ben ik elke dag contenter met het resultaat, ze zijn mooi! Ik zal snel weer eens een fotootje plaatsen. Wel jeukt het aan alle kanten, ook niet raar als je 24 uur z'n ding aan hebt. Maar, ze worden steeds zachter (ik durf ze steeds meer vast te pakken, haha) en littekens zijn al nauwelijks zichtbaar!! Ik moet wel nu met buikspieroefeningen gaan beginnen, want na 3 mnd stoppen met roken, begint er een heus buikje te ontstaan. Zonde, met die mooie borsten erbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.