Ga naar inhoud

Esje : 18 maart 2011 : Dr Plovier : BeClinic


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo! Hier een twijfelaar. Na 2 kids en borsten die van een prachtige volle C naar een lege B zijn gegaan, is dan nu de vraag: zal ik wel of zal ik niet?

Eigenlijk had ik een tijdje terug al besloten dat ik het niet zou doen, waarom zou ik laten snijden in mijn gezonde lichaam. Totdat ik onlangs bij mijn schoonzus in de auto zat die serieus een bv overwoog. Toen ging ik weer enorm twijfelen. Inmiddels hebben we samen een afspraak in Antwerpen bij Patrick Theunis (bij iemand bekend?). Maar in de krant van vandaag staat weer een fijn groot artikel over vrouwen die over de grens aan hun lichaam laten sleutelen en vervolgens diep ongelukkig zijn met het resultaat. Dat zijn natuurlijk uitzonderingen, maar stel dat ik niet tevreden ben straks? Sla sla ik mezelf natuurlijk wel voor mijn kop.

Maar het lijkt me zo fantastisch om een stel volle, zachte rondingen te hebben en weer volop sexy door het leven te gaan. Verder ben ik heel tevreden: ik ben slank en tevreden met alles, behalve die borsten! En die borsten maken mijn sexleven er niet beter op. Het stemt me treurig als hij mijn theezakjes liefkoost... Ze waren zo mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

hoihoi..

snap dat je twijfelt..

maar je zegt zelf dat het je sexleven niet ten goede komt

en dat je weer mooie volle boobs wilt hebben!

dus waarom zou je het niet doen?

je mag best gelukkig zijn met je lichaam !!

ik heb t ook laten doen, en ik ben t gelukkigste meisje ooit nu :D

zit beter in mijn vel, kleren staan me beter, hoef me niet meer te schamen tijdens de sex..

heerlijk gewoon!!

en dat artikel is wat mij betreft gewoon onzin...

lees hier maar eens wat rond... iedereen is hartstikke happy!

ik zou niet meer twijfelen en er gewoon voor gaan!!

je krijgt er geen spijt van weet ik zeker ;)

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is belangrijk vind is dat ze er natuurlijk uit moeten gaan zien. En dat betekent dan dus dat ze zacht moeten zijn. Ik heb nog nooit borsten na BV gevoeld, dus hoe moet ik dat nu onderzoeken? En waarom zijn de ingrepen bij artsen in de buurt zoveel duurder dan in België? Een kennis die bij dezelfde arts is geweest (en tevreden) heeft 3400 euro betaald. Dat vind ik nog te doen, maar je ziet ook klinieken die 5000 euro vragen, en dat heb ik echt niet en ik heb het er ook niet voor over eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen dat als je zelf onvoldoende weefsel hebt, je soms geen andere keus hebt dan achter de spier. Ik hoop het niet, want dan zouden ze harder aanvoelen heb ik begrepen. Voor zover mijn kennis nu reikt heeft mijn voorkeur een anatomische prothese voor de spier. En ik heb nog regelmatig momenten dat ik mijn borsten inspecteer en denk: ach, die 'jongens' doen het nog best redelijk. Maar ja, 2x een half jaar borstvoeding en een cup die ging van C naar E (+ extra maatje vanwege de stuwing), terug naar B (leeg) is toch wel een beetje zielig. Nou, momenteel ben ik er dagelijks mee bezig, dus ik lees veel met jullie mee! Even nog een vraag: gaat iedereen onder narcose of zijn er ook die plaatselijk zijn verdoofd (met een roesje)? Dat schijn namelijk ook te gebeuren en nogal in de prijs te schelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels ook een afspraak gemaakt bij dr Plovier, op 3 mrt. Jeetje, ik kreeg het al benauwd toen ik hem aan de telefoon kreeg (wil je een afspraak maken, krijg je de pc aan de lijn...). Zooooo spannend!! Gelukkig ga ik dit avontuur aan met mijn schoonzus, die zelf arts is, dus dat geeft wat steun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb net een afspraak gemaakt voor een consult bij Dr. Plovier! Ik ga op 22 februari, al snel dus.

Ik baal er wel een beetje van want ik was eerst bij beaucare geweest, daar heb ik al een keer 30 euro aan consultatiekosten betaald omdat ik geopereerd wilde worden door Dr. Plovier. Nu kwam ik er een paar weken geleden achter dat Dr. Plovier weg was bij Beaucare en nu moet ik weer 50 euro betalen voor een consultatie bij Dr. Plovier en Be-clinic zelf..

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog 1 nachtje slapen en dan word ik verwacht bij dr. Plovier! Ik heb er wel al de kriebels van. Ik ben er nog steeds niet uit of ik het echt ga doen. Is het de moeite? Zo lelijk zijn mijn borsten nou een ook weer niet. Moet ik zolang herstellen, terwijl ik nog twee kleine kindjes heb rondlopen, die ik dan niet eens op kan pakken... Welke manier van plaatsen zal ik dan kiezen, welke vorm prothese en via de borstplooi of via de tepel? Over plaatsing via de tepel heb ik nog niet veel gelezen. Brrr, wil ik nog wel? Is het niet heel onhandig om een arts in België te hebben, want wat als ik een complicatie heb en ik moet regelmatig op en neer? Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Esje!

Spannend, morgen je consult!!! Schrijf al je vragen kort op, zodat je zeker weten alle info krijgt die je wilt :)

En laat het dan allemaal even op je inwerken, het is niet niks zo'n ingreep natuurlijk.

Bedenk dat je borsten die nu al erg mooi zijn, nóg mooier zullen worden met wat extra vulling! Dus voor het resultaat hoef je niet bang te zijn :)

Succes morgen!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik ben net terug van mijn consult bij dr Plovier. Wat was dat spannend! Echt klotsende oksels hoor! Ik was een beetje bang dat ik met veel meer twijfels en vragen weg zou gaan, maar ik ging met een big smile naar huis. Hij heeft goed de tijd voor mij genomen en alles duidelijk uitgelegd. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik geen twijfelaar meer ben, maar dat ik er wel voor ga! Het advies was dual plane plaatsing, 350/400 cc, rond cohesief. Nu heb ik volgende week nog een consult in Antwerpen dus daarna neem ik een beslissing bij wie ik ga. Maar, echt een fijne man, die Plovier! Oh ja, hij had nog een plekje op 18 maart, aaaahhh, nee dat is veel te snel. Ik ga voor eind april. De enige twijfel die ik nog heb is de manier van plaatsen. Want via de tepel klinkt ook wel erg aantrekkelijk, omdat je dan die littekens niet hebt aan de onderkant. Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esje,

Wat goed zeg dat je bent gegaan en 350/400 cc wordt vast heel mooi. :1bouncingboobs:

Nou is toch wel fijn dat je nog een consult hebt gepland dan kanje altijd even vergelijken.

Ik ben zelf onder sedatie geholpen en dat viel heel erg mee. Ik heb littekens in de borstplooi en die zijn zo mooi dun gemaakt dat je daar bijna niks meer van ziet. Mijn arts zei ook dat als ze wit worden dan zie je ze helemaal niet meer.

Mara er zijn wel een aantal dames op het forum die het via de tepel hebben laten doen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk dat je consult goed ging... :D

nu nog even die andere afwachten en dan een keuze maken.. :D

via de tepel, ja eerst vond ik het niks, maar de littekens zijn bijna niet meer zichbaar erna,

en onder je borst wel, baal ik naderhand wel een beetje van, maar via je tepel klinkt zo eng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eeuwige twijfels toch he!

Eerst lopen we maanden (soms zelfs jaren) te overwegen of we er wel voor zouden gaan, daarna is het de vraag welke PC het wordt. Als dat een (bijna) uitgemaakte zaak is, komt het aantal CC's en de manier van plaatsen daar netjes voor slapeloze nachten zorgen en spelen opnieuw de twijfels op of we er ècht wel mee moeten doorzetten. En alsof dat nog niet genoeg is, lees ik hier vaak dat na de BV ook wel eens twijfels toeslaan of we toch niet voor een maatje meer hadden moeten gaan.

Het leven zou zoveel eenvoudiger kunnen zijn, moest dit allemaal gewoon met een tikje van Tita Tovenaars toverstok kunnen <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er serieus over na te denken om te kijken om ik alles geregeld zou kunnen krijgen voor die 18 maart :wacko: . Het zou natuurlijk wel heerlijk zijn als het allemaal zsm achter de rug is en dat ik deze zomer al zoveel mogelijk hersteld ben. Maar 1 week later heb ik een weekendje weg. Het is een zangweekend, dus het enige dat ik hoef te doen is zingen, maar zou je daar lichamelijk al toe in staat zijn na 1 week?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zojuist bij dr Theunis geweest in Antwerpen. Heel fijne man hoor! In grote lijnen had hij dezelfde ideeen als Dr Plovier, alleen qua cc's lagen ze ver uit elkaar. Plovier had het over 350/400 en Theunis 280. Tsj, wat is wijsheid?? De middenweg denk ik. Ik heb bij Theunis wel een pas-bh aangehad met kipfileetjes van 300 cc en dat was echt meer dan voldoende! Bij Plvier heb ik niets gepast en dat vind ik wel een nadeel. Maar, Plovier kan mij 18 maart al helpen, dus ik ga hem morgen bellen dat ik de 18e kom. Aaahhh, spannend! Gelukkig weet ik door dit tweede consult beter wat ik wil. Zo weet ik nu dat ik een plaatsing via de borstplooi wil, omdat ik anders tegen het litteken op mijn tepel aan zit te kijken voor de spiegel en zelf zie ik niks van het litteken onder de borst. Dr Theunis wilde voor de borstspier plaatsen, zodat ik op langere termijn geen problemen zou krijgen als mijn eigen borst wat gaat uitzakken. Plovier had ook gezegd dat voor de spier mogelijk was bij mij. Nou, ik ga nu lekker slapen en dromen over mijn spannende plannen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was mezelf al voorgesteld in het voorsteltopic, maar nu is het echt een feit: 18 maart krijg ik mijn borstvergroting!!

Vreselijk spannend allemaal, en heel eng. Maar goed, ik wil het graag dus dan moet ik ook de laatste stap zetten.

Ik heb twee verschillende artsen gesproken en heb voor dr Plovier gekozen. Ik moet hem voor de operatie nog wel even plechtig laten beloven dat ik niet al te grote borsten krijg, want hij adviseerde 350/400 cc en de andere arts 280 cc. Nogal een verschil dus. Volgens Plovier kan ik zowel voor als achter de spier en hij gaf de voorkeur aan achter de spier. Nu zei die andere arts dat het bij mij inderdaad allebei kan en dat het voor het zicht niet uitmaakt, maar voor de langere termijn vreest hij door een 'dubbel dubble' bij dual plane, omdat je eigen borst met de tijd gaat zakken en de prothese niet. Dus ik wil graag voor de spier (scheelt ook weer pijn). Nou, ik zal regelmatig bij jullie weer om advies vragen, dus tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog wat vragen aan jullie: moesten jullie ook het hele bedrag van tevoren overmaken? Hoe voelen jullie borsten aan? Ik wil graag voor de spier en ik ben benieuwd hoe jullie boobs voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.