Ga naar inhoud

P1980 : 20 december 2022 : dr. Derks : Kliniek Veldhoven : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Vandaag afspraak gemaakt voor mijn bv! Spannend!

Ik heb ook nog een consult op 18 november om alles nog een keer te overlopen en nog eens te passen. Ik ben bij 4 verschillende pc geweest en alle 4 gaven ze een andere uitkomst. Dus weet nog niet echt wat te kiezen. Dr. Derks gaf aan voor anatomisch te gaan 420 tot 440CC en op die spier. Ik ben bang dat dit misschien te klein gaat zijn. Ik wil graag grote mooie borsten die best wel aanwezig zijn! Ik ben 168cm en weeg rond de 85kg. Ik heb best wel brede schouders, dus ik vind dat daar best wel grote borsten bij passen. Zou ik met ronde protheses groter kunnen gaan? De andere pc gaven ook allemaal aan met ronde protheses te willen werken. Iemand misschien ongeveer dezelfde situatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga donderdag voor een wissel - 6 jaar geleden 385 geplaatst - toen mochten ze eigenlijk al groter.. achteraf :)

 

Nu met wissel ben ik ook in mn frame veranderd door sporten - 179cm en 75kg en 700cc vallen enorm mee op mijn frame. Ook ik wil gewoon grote mooie borsten.

 

Ik krijg ronde Mentor Xtra Smooth.

 

Laat ze wel weer deels achter spier - aangezien het ook zware prothese zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.