Ga naar inhoud

Maak ik de juiste keuze?


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, over 2 weken heb ik mijn borstvergroting. Ik ben 15 kg afgevallen en weeg nu 65 kilo + 168 cm lang. Mijn borstbreedte is 13 cm. Ik heb een B / kleine C. Laura Zaal (arts) heeft me aangeraden om 370 CC Mentor round TMPX te nemen. Ik wil ze zo “groot mogelijk” maar zonder het al te neppe effect. Dus gewoon grote natuurlijke borsten :). Ze zegt dat als ik groter ga, ze onnantuurlijk worden. Ik begin heel zenuwachtig te worden en ben heel bang dat het te klein wordt. Kan iemand me misschien geruststellen, adviseren of eventueel laten zien met eigen soortgelijke situaties? Onderstaand een foto van hoe het eruit gaat zien volgens de simulatie een twee foto’s van hoe groot ik het wil. Alvast super erg bedankt!!!

 

 

 

 

aangepast door best_boobie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze zelf heel mooi passen bij je lichaamsbouw op de 3d plaatjes! Het is altijd heel moeilijk om je voor te stellen hoe het eruit komt te zien. Ik heb zelf net een implantaatwissel gehad van 230cc naar 355, en 355 ziet er behoorlijk groot uit bij mij. Het wisselt echt per persoon! Als je je wensen goed met de arts besproken hebt dan zal het zeker goedkomen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, pctjuh zei:

Ik vind ze zelf heel mooi passen bij je lichaamsbouw op de 3d plaatjes! Het is altijd heel moeilijk om je voor te stellen hoe het eruit komt te zien. Ik heb zelf net een implantaatwissel gehad van 230cc naar 355, en 355 ziet er behoorlijk groot uit bij mij. Het wisselt echt per persoon! Als je je wensen goed met de arts besproken hebt dan zal het zeker goedkomen!

 Bedankt voor je reactie! Ik ga denk ik ook teveel vergelijken waardoor ik ga twijfelen. Ik zou het heel erg vinden als ze te klein worden, maar ik heb het wel heel goed met mijn arts besproken. Dank je wel! Ben je er blij mee? Met jouw wissel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2022 om 16:14, SSx zei:

 Bedankt voor je reactie! Ik ga denk ik ook teveel vergelijken waardoor ik ga twijfelen. Ik zou het heel erg vinden als ze te klein worden, maar ik heb het wel heel goed met mijn arts besproken. Dank je wel! Ben je er blij mee? Met jouw wissel?

Ja dat begrijp ik, je wilt toch weten hoe het eruit komt te zien! Ik had zelf voor de operatie ook even zo'n paniekmoment maar ik ben er nu al heel erg tevreden mee

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.