Ga naar inhoud

Eefjeeven: 27 juli 2011: Dr Stevens: Bergman Kliniek: Den Haag


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Aww wat vervelend dat je nog last hebt van wondvocht, ik hoop voor je dat het ook zo weer stopt en dat je mini ontsteking ook zo weer weg is en je je snel weer fit voelt.. :3:

Heb je al een betere houding en merken mensen dat je boezem nu een stuk kleiner is?

Hoi,

Thnx voor je berichtje!

Het wondje lekt nog steeds helaas. Ik loop eigenlijk nog steeds hetzelfde (beetje krom schouders naar voren), maar ik probeer er wel op te letten. Komende dinsdag ga ik naar een Mensendieck therapeut, speciaal voor je houding. Wordt helaas niet vergoed (bij mij) door de verzekering maar ik zag foto's terug van mijn reis naar Barcelona en toen dacht ik, ik moet echt hier hulp bij hebben. Binnenkort meer over de Mensendieck!

Ik moet zeggen dat verder weinig mensen echt iets zeggen, een collega die ik bijna twee maanden niet had gezien, zie tsjeetje wat ben je afgevallen (wat feitelijk dus maar minimaal het geval was!). Daar was ik dus wel heel blij mee. Verder merk ik het natuurlijk aan mijn kledingmaat boven (is nu ook gewoon hetzelfde als "onder"). Omdat ik nog niet hersteld ben blijf ik voorlopig nog in mijn sportbh's lopen, heb nog geen nieuwe bh laten aanmeten. Volgende week is het zes weken geleden, maar omdat de wond nog niet dicht is blijf ik nog maar even rustig aan doen en niet sporten (helaas).

Groetjes eefjeeven

PS Voor jou komt het nu ook dichtbij....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je me uitleggen hoe je een album moet maken?

En zou ik misschien jou foto's mogen zien ben namelijk wel benieuwd naar hoe het bij jou is geworden.

groeten Gertiena,

Hoi,

Las net je mail, ik stuur je morgen een persoonlijk bericht met mijn ww en uitleg over de site met de albums (kost wat meer tijd en ga nu echt slapen, morgen om half zeven weer de wekker!

Groetjes,

Eefjeeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sporten en meer bewegen komt wel eefje ;) ...eerst je boobs laten genezen en dan de rest van je lichaam die daarna lekker weer in vorm kan komen....Volgende zomer lopen we in kleren dat wij alleen maar over hadden kunnen dromen...omdat ze dan voor het eerst lekker zitten..hehe ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

hoe is het met je? zat even je bereichtjes te lezen. hoed is het nou met je borst? al beter aan het genezen wondje al dicht? ik zag ook dat je wat krom staat miss helpt secar therapier? hun kijken naar je houding en hoe je beweegt miss kunnen hun je helpen? weet zo niet of je er zonder verwijskaart naar toe kan. succes ermee:P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb zojuist foto's van eind augustus in het album geplaatst. Je ziet dat de linkerborst nog gezwollen is (en een paar dagen later dus ontstoken). Het lijkt wel of die borst dus nu aan het leeglopen is :wacko: , gelukkig geen pijn.

Ik heb ook de littekens erop staan zodat je ziet hoe klein het anker is. Het anker zit ook niet helemaal in de plooi, maar ietsje hoger.

Het wondje waar vocht uit komt, lekt nog steeds. Het lijkt wel wat minder te lekken, maar sinds gisteren slaap ik weer met een bh omdat ik allergisch reageer op de tape. Alleen met de BH blijft het verband goed zitten. De andere borst smeer ik in met littekencreme (van Bergman of van Biodermal=> nu met 30% korting bij het kruidvat :blush: ).Als ik de BH losmaak dan gaat het wel weer meer lekken. De kleur van het vocht lijkt wat lichter (wateriger) te worden.

Vandaag naar de Mensendieck therapeut geweest (@Sylvia, lijkt op Cesartherapie). Met behulp van spiegels kijk je naar jezelf en zie je je eigen houding. Door middel van oefeningen leer je anders te staan, zitten en later ook bewegen (lopen, sporten). Ik heb nu tips en oefeningen gekregen en volgende week heb ik weer een afspraak. Doordat je jezelf in spiegel ziet zie je heel goed wat je moet doen en op welke wijze je spieren (verkeerd) belast. Ik krijg het niet vergoed (heb geen aanvullende verzekering), maar het is mij heel wat waard op nu ook rechtop te lopen.

Groetjes,

Eefjeeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eefje stuur me ff een Pb met je WW ben echt benieuwd...

En hou ons op de hoogte van je Mensendieck therapie ...misschien zijn er wel meer meiden die dit later toch nodig hebben....wel jammer dat het niet vergoed wordt...

Lekt je borst al wat minder? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eefje stuur me ff een Pb met je WW ben echt benieuwd...

En hou ons op de hoogte van je Mensendieck therapie ...misschien zijn er wel meer meiden die dit later toch nodig hebben....wel jammer dat het niet vergoed wordt...

Lekt je borst al wat minder? :blush:

Hoi,

Vandaag naar de kliniek voor een controleafspraak (omdat ik een kuurtje had gehad). De verpleegkundig vond dat de wonden mooi aan het genezen waren (zeggen ze tot nu elke keer als ik kom=> lijkt wel bedrijfspolicy ;-). Het wondje lekt nog wel, het vocht wordt wel wat lichter en dunner. Als ik lig gebeurt er weinig maar zodra ik ga staan druppelt het....erg onhandig. Dus ik maak nu gebruik van cutisorb (verbandmiddelen die niet doorlekken). Als de klachten weer toenemen dat moet ik wel een afspraak bij de chirurg maken. In oktober heb ik zowieso een afspraak.

Mocht wel weer rustig gaan sporten dus dat ga ik dit weekend maar eens voorzichtig proberen (ook voor mijn mensendieck doe ik nu wel weer dagelijks buikspier oefeningen). De oefeningen van de Mensendieck zijn niet moeilijk maar wel vermoeiend en ik moet mij ook er bewust van blijven op rechtop te staan....het is dus niet makkelijk je moet er echt voor werken (maar dat heb ik er voor over).

Overigens kan het best dat andere verzekeringen het wel vergoedingen of dat het in een aanvullende verzekering zit (die heb ik sinds dit jaar niet meer).

Groetjes eefjeeven,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hopelijk houdt het snel op met lekken en kan je weer lekker alles doen :136: ...ik heb net je foto's bekeken ..het ziet er geweldig uit...het verbaast me hoe klein je litteken is vergeleken met een paar andere die ik heb gezien.. :7: ..nou mooie aanwinsten hoor :P ...ben je trouwens heel lang blauw geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

@yc_angel Het blauwe trok naar een paar weken weg, mijn linkerborst (met de ontsteking) is rond de tepel nog een klein beetje geel. De blauwe plekken zagen er overigens pijnlijk uit, maar ik had er niet heel veel last van. Wel heel gevoelig en natuurlijk met de bh ook geen pretje (ik was blij als ik die uitmocht om te douchen).

Maar waar het zo blauw was had de arts ook vet weggehaald (liposuctie) blijkbaar wordt het dan blauwer. De littekens zijn inderdaad klein (was een operatietechniek die mijn arts gebruikt=> ik weet niet of dat bij iedereen kan).

Vandaag hardgelopen rustig aan, ging wel goed. Om de 10 minuten even een stukje wandelen, toch bijna een uur buiten geweest. Was lekker om weer wat te doen!

Had wel een extra topje aan (zo'n corrigerend hempje zit enorm strak maar geeft een lekker gevoel bij het sporten). Wondje is niet extra gaan lekken en ik heb ook pijn (behalve spierpijn in mijn benen :141: .

Groetjes,

Eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dus dat extra blauw is van de Lipo....ik weet niet of dat standaard is...volgens mij niet..mr goed ik zie wel als het zo ver is..hehe..goed van je dat je al bent gaan hardlopen.....Nee de operatie techniek mini anker zal ik het maar noemen kan niet bij iedereen gebruikt worden...er zijn dames die nog grotere borsten hebben en die echt de hele anker nodig hebben....ik had het gisteren nog op tv gezien in genante lijven op rtl 5 waar een meisje Cup J had :79: en waar er 3 kilo weg was gehaald :20: en die had echt tot aan de binnenkant toe littekens heel lang...mr goed het resultaat was wel geweldig bij haar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Afgelopen weekend begon het litteken (op hetzelfde plekje) een beetje roder te worden en op te zetten. Je zag echt een bolletje met vocht... onder de douche heb ik elke avond weer op het wondje "gespoten" met een zachte straal. Gisterenavond sprong het open. Gelukkig had ik weer een niet vochtdoorlatend wondgaas op....was helemaal vol met vocht. Gelukkig ook dit keer geen pijn/koorts maar baal wel als een stekker.

Ik kijk het morgen nog even aan, anders woensdag weer terug (misschien heb ik weer een ontsteking).

Verder genezen de littekens goed.

Voordat het wondje openging had ik nog wel 2 bh's bij de Hema gekocht (80D) maar die zaten niet mooi.....(volgens mij kom ik toch niet af van die dure merken ;-)). Als het wondje weer genezen is maar weer op pad naar de Livera (Prima Donna is mijn favoriete merk) en voor de zekerheid laten opmeten.

Groetjes eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm misschien is dat toch nog een onopgeloste hechting die boven is komen opzetten....ik hoop voor je dat tie snel dicht gaat :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm misschien is dat toch nog een onopgeloste hechting die boven is komen opzetten....ik hoop voor je dat tie snel dicht gaat :7:

Hoi,

Ja dat was de vorige keren ook, maar ik voel nu geen draadje ofzo dus dat moet dan van binnen zitten. "Lekkage" is gelukkig niet zo erg als de vorige keer,ik heb ook geen koorts ofzo dus ik kijk het nog wel een paar dagen aan.

Eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Het wondje is nu alweer een tijdje dicht (nog wel zacht=> je kunt het indrukken en lijkt er nog wel wat vocht te zitten). Verder geen pijn. De littekens van mijn linkerborst zijn nog rood (zeker waar ik wondjes heb gehad), bij de andere borst zijn ze echt al heel licht geworden.

Gisteren en vandaag voor het eerst echt bh's gepast en gekocht. Met hulp van de verkoopster (bij Livera en de Bijenkorf) een enorme hoeveelheid bh's gepast en uiteindelijk een paar gekocht. Wel even slikken want ik heb nu 1 bh maat 75D en en drie 75e......ik ben dus toch wel een beetje teleurgesteld dat ik niet een nog kleinere maat heb als eindresultaat. Maar goed ik ben wel tevreden over het er uit ziet en past bij de rest van mijn lichaam (net nog even in mijn album de oude boobs bekeken....die wil ik echt noooooooooooooooooooit meer terug). Ben ook heel blij dat bij mij de complicaties na de operatie zeer beperkt zijn gebleven.

Maar goed in totaal een vermogen aan BH's uit gegeven want ik blijf toch voorkeur houden voor mijn favoriete merken (Felina en Prima Donna ronde 60 eurie per BH...). Straks ga ik nog een paar nieuwe foto's plaatsen (met en zonder bh). Morgenavond in mijn album, ben benieuwd wat jullie er vanuit vinden.

Groetjes,

Eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dan heb ik ook als ik naar mijn foto's van een week geleden kijk.. :152:

Wel raar dat je een D en een E eraan hebt overgehouden :17: mr goed je bent er super blij mee en een vermogen een BH's uitgeven zijn we gewend haha...ik denk niet dat je als BVK'er ooit kan genieten van niet lekker zittende goedkope BH's als je weet dat je voor ietsjes meer je een BH hebt die heerlijk zit en mooi is.. ben erg benieuwd naar je foto's...Mag ik trouwens je WW?

Liefs

Yanet :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb vandaag je foto's weer even bekeken had nog niet gezien met bh maar poe je hebt nu mooie borsten he.

Jij bent vast wel trots op je nieuwe aanwinst.

Ikke ook wel hoor alleen is en blijft mijn complicatie moeilijk hoor maar ben wel blij en tevreden.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb vandaag je foto's weer even bekeken had nog niet gezien met bh maar poe je hebt nu mooie borsten he.

Jij bent vast wel trots op je nieuwe aanwinst.

Ikke ook wel hoor alleen is en blijft mijn complicatie moeilijk hoor maar ben wel blij en tevreden.

liefs Gertiena,

Dank voor je lieve reactie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eefje je hebt echt prachtige borsten :136: ...kan niet wachten tot de mijne eindelijk een beetje vorm beginnen aan te nemen :unsure::blush:

Hoe gaat alles verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.