Ga naar inhoud

pctjuh : 13 september 2022 : Dr. van Zele : Acura Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

 

Ik wil me bij deze even voorstellen en mijn ervaring met jullie delen. 

 

Het is vandaag precies 2 weken geleden dat ik geopereerd ben door Dr Van Zele bij Acura in Weert. Ik had al implantaten, 230cc laag profiel, maar deze zaten er inmiddels al 8 jaar in. Ik ben in deze tijd een beetje afgevallen en omdat de implantaten een laag profiel hadden vond ik ze boven erg plat worden. De implantaten die ik had waren over de spier geplaatst.

Nadat ik de voor- en na foto's van dokter Van Zele had bekeken ben ik 2x bij hem op consult geweest. Hij adviseerde mij eerst om voor 355 cc of 375 cc te gaan, rond met hoog profiel. Ik wilde dat ze boven voller zouden zijn zonder dat ze er te nep uit zouden zien. Uiteindelijk hebben we besloten om voor 355 cc Motiva Ergonomix full te gaan, zodat ze iets groter zijn met meer volume aan de bovenkant, maar toch een beetje een druppelvorm hebben. Ze zijn deze keer niet over de spier geplaatst maar dual plane.

Dr Van Zele is vrij direct, hij heeft veel ervaring en ik had het idee dat hij eigenlijk meteen wist wat er moest gebeuren toen hij naar me keek en alles opgemeten had. 

 

De operatie is heel goed verlopen, ik had nergens last van toen ik wakker werd en kon weer snel naar huis. De verpleegsters bij Acura waren heel vriendelijk allemaal. Ik had bij dag 3 tm 6 een ongemakkelijk gevoel door de zwelling, maar ik heb verder totaal geen pijn gehad. Toen ik naar ervaringen zocht voor mijn bv kwam ik bij een aantal Amerikaanse sites terecht waar ze je aanraden om Arnica en bromelaïne te slikken, dit schijnt te helpen met zwelling en spierpijn. Het wordt vaak gebruikt door topatleten als ze blessures hebben of aan spierweefsel geopereerd worden, dus ik dacht probeer het maar aangezien het natuurlijk is.

Ik weet niet of dat de reden is dat ik zo weinig last had maar het zou kunnen😆 

 

Ondanks dat het pas twee weken geleden is ben ik al enorm tevreden met het resultaat. Ik was eerst bang dat ze te groot zouden worden maar ik vind de maat nu echt perfect. Ze zijn nog heel hard en moeten natuurlijk nog zakken maar het is al 100x beter dan ervoor! 

 

Ik ben benieuwd hoe ze de komende weken eruit gaan zien

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om je ervaringen te lezen! 

Ook benieuwd naar de Arnica en Bromelaïne aangezien ik over 2 weken aan de beurt ben en slecht een weekje thuis kan herstellen. In welke vorm nam je dat en aan welke dosering? 

Onder het motto: "baadt het niet,.." ga ik het zeker ook proberen 🙂

 

Zou ik eventueel even naar je album mogen kijken?

Ik ga zelf voor de Motiva ergonomix demi 300/320 maar hier dus nog eventjes spannend afwachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.