Ga naar inhoud

Knoop doorgehakt !


beertje84

Aanbevolen berichten

Na jaren lang twijfelen kwam dit voorjaar het serieuze nadenken over een borst vergroting. En nu heb ik de knoop door gehakt, ik ga ervoor.

Ik ben Linda  38 jaar en moeder van twee kinderen van 12 en 14 jaar. Graag zou ik ook eens een mooie bh willen kopen en een leuke bikini zonder enorme vulling erin en die niet open gaan staan maar gewoon gevuld wordt door borsten. 
Nu ben ik aan het kijken naar bij welke kliniek ik dit het beste kan doen. Hebben jullie tips ?

Ook vraag ik me af hoe ik dit ga doen met mijn werk. Ik kan wel 3 weken vrij nemen maar kan ik daarna wel weer werken ? Ik werk in de wijkverpleging en naast wonden verzorgen en mensen helpen bij het douchen/afdrogen. Zal dit nog te zwaar zijn na 3 weken ? Echt tillen doen we niet. Maar we bukken en bewegen genoeg in mijn werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Welkom op het forum!

Het zoeken kan beginnen voor je! Heb je al voor ogen wat je graag wilt? Ik zou gaan zoeken op resultaten bij verschillende artsen, en aan de hand daarvan bij een of meerdere klinieken (en de chirurg die je graag wil) een consult gaan plannen.

Ik ga 19 dec voor een wissel, bij dr Fresow van Klaver Kliniek.

 

Ik werk zelf in de zorg, verpleeghuis, en volledig aan het bed. Ik heb mijn leidinggevende op de hoogte gesteld, en ga voor 6 weken in de ziektewet. Ik moet qua werk heel veel (zwaar) tillen, dus dat is echt niet te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee weken geleden een implantaatwissel laten doen bij dokter Van Zele van Acura. Ik ben tot nu toe heel tevreden. Mijn huidige implantaten zijn dual plane geplaatst, de vorige waren voor de spier geplaatst. Als ze voor de spier geplaatst worden is het herstel veel korter, maar ze zien er bij dual plane natuurlijker uit vind ik. Dit is wel afhankelijk van hoeveel borstweefsel je hebt voor de bv, ik had zelf een kleine a cup.

Ik denk wel dat na 3 weken dat soort werk toch te zwaar is als je ze achter de spier laat plaatsen. Ik mag bijvoorbeeld ook 6 weken niet mijn armen boven mijn hoofd strekken en niet bukken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gister een afspraak bij Dr Laura  Zaal gehad. Ik had daar een heel goed gevoel bij en alles besproken en kunnen vragen. Ik heb nu 70b of 75 a en krijg straks 330cc anatomisch dual plane protheses. Op 10 november wordt ik geopereerd ! 

Wat was is blij om te zien op de scan hoe mooi het zal gaan worden ! Ik wilde het liefst de protheses met pas bh aanhouden haha. Wat een verschil van plat zijn naar eindelijk een decolleté !

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Linda.1984 zei:

Ik heb gister een afspraak bij Dr Laura  Zaal gehad. Ik had daar een heel goed gevoel bij en alles besproken en kunnen vragen. Ik heb nu 70b of 75 a en krijg straks 330cc anatomisch dual plane protheses. Op 10 november wordt ik geopereerd ! 

Wat was is blij om te zien op de scan hoe mooi het zal gaan worden ! Ik wilde het liefst de protheses met pas bh aanhouden haha. Wat een verschil van plat zijn naar eindelijk een decolleté !

Spannend, dat is al vrij snel!

Ik ben zelf twee weken voor mijn operatie begonnen met het slikken van traumeel en bromelaïne, schijnt goed te helpen bij zwelling en helpt de spieren te herstellen. De zwelling is bij mij na twee weken al bijna weg en ik heb van de spier totaal geen last gehad. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het daaraan lag maar je zou het kunnen proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, pctjuh zei:

Spannend, dat is al vrij snel!

Ik ben zelf twee weken voor mijn operatie begonnen met het slikken van traumeel en bromelaïne, schijnt goed te helpen bij zwelling en helpt de spieren te herstellen. De zwelling is bij mij na twee weken al bijna weg en ik heb van de spier totaal geen last gehad. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het daaraan lag maar je zou het kunnen proberen!

Wat een goede tip. Ik ken dit helemaal niet. Zijn dit tabletten ? En waar koop je het ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, beertje84 zei:

Wat een goede tip. Ik ken dit helemaal niet. Zijn dit tabletten ? En waar koop je het ?

 

Ja het zijn tabletten, ik heb ze gewoon online besteld. Ik had dus ook nog nooit van bromelaine gehoord maar ik las het op een paar Amerikaanse blogs over borstvergrotingen. Blijkbaar wordt het daar vaak aangeraden! Het zijn allebei natuurlijke producten dus ik dacht probeer het maar gewoon😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, pctjuh zei:

Ja het zijn tabletten, ik heb ze gewoon online besteld. Ik had dus ook nog nooit van bromelaine gehoord maar ik las het op een paar Amerikaanse blogs over borstvergrotingen. Blijkbaar wordt het daar vaak aangeraden! Het zijn allebei natuurlijke producten dus ik dacht probeer het maar gewoon😜

Ik ga er eens naar kijken !

Ik lees dat je het best een vest aan kan doen naar de kliniek. Hoe deed jij dat kwa pyjama ? Kan je wel een shirt over de hoofd doen of is een nachthemd met knoopjes aan de voorkant handiger ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2022 om 18:24, beertje84 zei:

Ik heb er gelijk 2 besteld ! Heb je nog meer tips ?

Ik weet niet of je goed rechtop kunt slapen maar dat kan ik dus niet.. Ik heb voor de operatie een wedgepillow bij amazon besteld en hier slaap ik nog steeds op. Dan lig je dus niet helemaal plat maar hoef je ook niet rechtop te slapen. Is niet persé nodig maar ik vind het wel heel fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-10-2022 om 18:49, pctjuh zei:

Ik weet niet of je goed rechtop kunt slapen maar dat kan ik dus niet.. Ik heb voor de operatie een wedgepillow bij amazon besteld en hier slaap ik nog steeds op. Dan lig je dus niet helemaal plat maar hoef je ook niet rechtop te slapen. Is niet persé nodig maar ik vind het wel heel fijn! 

Wat maakt dan dat je niet plat kan liggen ? Ik heb wel een elektrisch verstelbaar bed. Dus die kan ik verstellen. Maar ik krijg dan altijd snel last van mijn rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, beertje84 zei:

Wat maakt dan dat je niet plat kan liggen ? Ik heb wel een elektrisch verstelbaar bed. Dus die kan ik verstellen. Maar ik krijg dan altijd snel last van mijn rug.

Het kan wel maar als je niet plat ligt dan trekt de zwelling sneller weg. Dus een elektrisch verstelbaar bed is ideaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zag ook dat het eigenlijk de standaard nazorg is, maar ik heb een implantaatwissel gehad en ben maar 125 cc groter gegaan. Ik kan me voorstellen als het de eerste operatie is dat de implantaten hoog zitten en die band ze sneller omlaag drukt, maar die van mij zaten nu dus niet hoog. Ik denk dat ik na 6 weken een gewone post op bh aandoe aangezien ze nu na 4 weken al gezakt zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.