Jump to content

Misty: 16 maart 2011 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek

Recommended Posts

Hoi meiden

16 maart is het dan zover. Na lang informatie op te zoeken en PC bezoeken, heb ik de beslissing genomen.

Ik ga het laten doen door Dr. Wilikens in de Atlas kliniek te Meise.

Ik ben ontzettend zenuwachtig. Bang voor de pijn! Hoe alles gaat zijn nadien en of het gelukt is...

Ik ga van een AA-cup naar een grote B of kleine C-cup

Die cup had ik voor mijn zw'schappen ook, dus die wou ik terug!

Veel vragen natuurlijk

Iemand ervaringen met Dr. Wilikens? Of nog iemand die weldra aan de beurt is?

Tzou fijn zijn mee af te tellen!

Liefs

Hai die Misty,

Effe de spits afbijten, want zo zonder reactie is een topic maar sneu he.

Ik ben zelf pas een kleine maand laater aan de beurt, met de kliniek heb ik geen ervaring. Wat ik ondertussen wel al weet is dat je zijn naam bovenaan de zoekmachine kan intikken en dat je dan alles over hem op dit forum voorgeschoteld krijgt.

Grtz

Hoi

Bedankt om de spits af te bijten :rolleyes:

Het zou wel fijn zijn als ik hier ervaringen kan lezen

Ik heb via de zoekmachine al gezocht en de topics gelezen. Al dan niet recente!

Daar zijn de dame's over het algemeen tevreden en dat geeft me wel moed!

Neemt niet weg dat ik ontzetten zenuwachtig blijf. Die 1ste weken lijken me echt de ergste!

Dr. Wilikens gaf aan dat het allemaal een beetje overroepen wordt maar ik lees toch wel ervaring die pijnlijk zijn.

Zo zou ik volgens hem al na 1 week met de auto kunnen rijden.

De 3de week m'n zootnje oppakken, etc...

Ik lees wel ervaringen van dame's maar weet wel dat het bij iedereen anders verloopt maar toch!

Ik ga niet te moedig zijn, want als het tegen valt!

Brrr

Jij gaat 1 maand na mij het laten doen? Vertel?

Welke cup heb je? Waar ga je het laten doen?

Liefs

Tja, die pijnverhalen die je hier leest hebben mij ook doen besluiten om twee weeken rust ipv één in te lassen na de BV :23:

Zelf ga ik bij dokter D' Hondt in Tongeren en hoop van een B naar een volle C/kleine D te gaan. Ik ben best wel groot (1,82 bij 69 kilo) dus denk wel dat ik die kleine D kan hebben (ik wil ook niet dat ze gigantisch lijken). Nu maandag (14 maart) is mijn consult en ik gok erop dat het tussen de 300 en 350 CC wordt. Dokter D' Hondt plaatst meestal achter de spier en prefereert anatomische protheses. De BV zelf staat gepland op 11 april.

Weet jij al wat het gaat worden bij jou?

Grtz

Hoi

Ik heb 1,5 week verlof.

16 maart operatie en terug werken op 28/3

De pijn zal bij iedereen wel anders zijn.. we kunnen enkel hopen dat het meevalt!

Ik heb een mini A-cup en ze steken 310cc achter de borstspier zodat ik uitkom op een grote B/kleine C

Maandag telefoneren ze me om het uur van de operatie mee te delen. Spannend!

Ik ben 1m72 en weeg 58kg. Soms vraag ik me af of ik niet te klein ga qua cup...

Maar met die pasprothese's was het wel mooi zo.

Ik denk dat ik toch mee ga hebben dan wat ik zag in die spiegel met die pas protheses omdat ik toen al een sportbh aankreeg, en dat drukt toch plat!

Mij raden ze ronde prothese's aan omdat ik onderaan volume mis.

xxx

Hoi

Bedankt om de spits af te bijten :rolleyes:

Het zou wel fijn zijn als ik hier ervaringen kan lezen

Ik heb via de zoekmachine al gezocht en de topics gelezen. Al dan niet recente!

Daar zijn de dame's over het algemeen tevreden en dat geeft me wel moed!

Neemt niet weg dat ik ontzetten zenuwachtig blijf. Die 1ste weken lijken me echt de ergste!

Dr. Wilikens gaf aan dat het allemaal een beetje overroepen wordt maar ik lees toch wel ervaring die pijnlijk zijn.

Zo zou ik volgens hem al na 1 week met de auto kunnen rijden.

De 3de week m'n zootnje oppakken, etc...

Ik lees wel ervaringen van dame's maar weet wel dat het bij iedereen anders verloopt maar toch!

Ik ga niet te moedig zijn, want als het tegen valt!

Brrr

Jij gaat 1 maand na mij het laten doen? Vertel?

Welke cup heb je? Waar ga je het laten doen?

Liefs

hoi Misty,

Ik ben op 9 feb 2011 door dr Wilikens geopereerd. Ik kreeg 240 CC voor de spier, en ik ging van een lege B naar een mooie D.

De pijn is me ontzettend meegevallen. Na enkele dagen al hoefde ik geen pijnstillers meer te nemen. Ik ben terug gaan werken na 5 dagen (bureauwerk). Mijn kinderen optillen lukte opnieuw na 3 weken, maar toch niet te lang, en ik moet nog steeds opletten hoe ik til. Ik ben vandaag exact 4 weken post-op, en heb vandaag voor het eerst overdag de sportbh vervangen door een gewone bh. 's Nachts blijf ik voorlopig nog slapen met de sportbh, gewoon omdat ik me daar beter bij voel.

Ik vind het resultaat van de bv zeer mooi. Ik had op voorhand al een goed gevoel bij dr Wilikens, en dat gevoel klopte helemaal. Ik ben erg blij dat ik de knoop doorgehakt heb :)

hoi Misty,

Ik ben op 9 feb 2011 door dr Wilikens geopereerd. Ik kreeg 240 CC voor de spier, en ik ging van een lege B naar een mooie D.

De pijn is me ontzettend meegevallen. Na enkele dagen al hoefde ik geen pijnstillers meer te nemen. Ik ben terug gaan werken na 5 dagen (bureauwerk). Mijn kinderen optillen lukte opnieuw na 3 weken, maar toch niet te lang, en ik moet nog steeds opletten hoe ik til. Ik ben vandaag exact 4 weken post-op, en heb vandaag voor het eerst overdag de sportbh vervangen door een gewone bh. 's Nachts blijf ik voorlopig nog slapen met de sportbh, gewoon omdat ik me daar beter bij voel.

Ik vind het resultaat van de bv zeer mooi. Ik had op voorhand al een goed gevoel bij dr Wilikens, en dat gevoel klopte helemaal. Ik ben erg blij dat ik de knoop doorgehakt heb :)

Na 3 weekjes je kindjes al kunnen optillen, wauw zèg! Hoe oud zijn ze? Kan ik ongeveer weten hoeveel ze wegen.

Mijn kindjes zijn 4 jaar en 1 jaar.

Hoelang moet je eigenlijk op je rug slapen?

Super te lezen dat de pijn meeviel!!

Bij mij moeten de prothese's echter achter de spier

Ik hoop dat ik geen spijt krijg van mijn beslissing. Hopelijk hier ook zo'n succes verhaal!

xxx

Na 3 weekjes je kindjes al kunnen optillen, wauw zèg! Hoe oud zijn ze? Kan ik ongeveer weten hoeveel ze wegen.

Mijn kindjes zijn 4 jaar en 1 jaar.

Hoelang moet je eigenlijk op je rug slapen?

Super te lezen dat de pijn meeviel!!

Bij mij moeten de prothese's echter achter de spier

Ik hoop dat ik geen spijt krijg van mijn beslissing. Hopelijk hier ook zo'n succes verhaal!

xxx

mijn kids zijn 6 en 8, ze wegen 16 en 22 kg en ze willen allebei nog graag opgetild en geknuffeld worden door mama. :) Ze hadden het er heel moeilijk mee dat dat even niet kon.

Ik heb 1 week op mijn rug geslapen, daarna merkte ik dat ik me in mijn slaap al op mijn zij draaide (maar niet voor lang). Op mijn buik slapen lukt echter nog niet. Ik had ook de grootste moeite om mijn armen niet omhoog te strekken. Ik had zoveel mogelijk op handhoogte gezet, maar als ik eens iets nodig had uit een hoge kast ofzo, dan greep ik er vaak zonder nadenken naar, en dat was soms pijnlijk.

4 weken post op heb ik geen pijn meer. Een deel van mijn borsten (boven het litteken) voelt wel nog verdoofd aan, maar dat komt wel vaker voor na een bv.

groetjes

(niet meer) flat

Hey meiden

Bedankt voor mijn succes wensen, hihi

Ik kom nu pas verslag uitbrengen omdat ik niet aan de pc geraakte, die staat op een tafel en dat was zo hoog, en met mijn gsm was het niet makkelijk

Ik ging dan om 07:45 binnen en werd meteen naar de kamer gebracht. Ik mocht een schortje aandoen, slippers en een badjas, toen kwam de PC aantekeningen brengen, en dan de anestisist.

Eigenlijk ging alles vlotjes, en rond 08:30 zijn ze me komen halen.

Toen in slaap gedaan

En ik denk na een uurtje was ik dan weer wakker. Pijn had ik niet maar ongelooflijke kou... ik kreeg het maar niet warm. En dan kwam de pijn op. Daarvoor hebben ze me iets gegeven.

Op de kamer kreeg ik ook nog een pijnstiller van de verpleegster die ook nog even mijn borsten controleerde en die zagen er goed uit dus kon ik naar huis.

De dag nadien heb ik zoveel pijn gehad. Amai, amai! Dat was de ergste dag. Vanaf dan is het altijd beter en beter gegaan. Nu vandaag 1 week geleden en alles is ok.

Ik kan al flink mijn armen bewegen. Enkel kracht zetten gaat niet!

Zoals nog maar een fles hoestsiroop met zo'n kindersluiting open krijgen is een ramp, hahaha

Morgen mogen de draadjes eruit!

Over de borsten zelf ben ik tevreden alleen vind ik ze ver uit elkaar staan. Maar ik lees wel eens als ze onder de borstspier worden geplaatst dat ze dan niet zover tegen elkaar kunnen worden gebracht!

Misschien veranderd het nog, want ik heb begrepen dat ze ook nog moeten indalen?

Weten jullie hoe dit gaat qua indalen?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.