Ga naar inhoud

Borstvergroting, kans op vergoeding?


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Zojuist m’n afspraak gehad bij de PC. Ze ziet wel een plooi maar wilt wel nog de klierdikte meten. 
 

Verder alles doorgenomen etc wel een fijn gevoel om alles eens gezien te hebben.

 

Wat mij alleen verbaast. Ik krijg nu een mammografie 22 september. Maar kunnen ze hier dan de klierdikte wel meten? 
 

heeft hier iemand überhaupt wel eens een vergoeding gekregen met een plooi aanwezig?

 

Hoor het graag ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

poeh, je zou eens moeten zoeken met de zoekbalk, er zijn er wel een paar die vergoeding hebben gehad - lang geleden en al lang niet meer actief op dit forum - maar wat ik er van zie is dat het heel niet makkelijk is om een vergoeding te krijgen. dus dont get your hopes up! 

wat je zegt over mammografie zou ik echt niet weten. succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Jemapelle zei:

wat je zegt over mammografie zou ik echt niet weten. succes! 

Heb net nog even gebeld naar de afdeling. Ze zegt dit doen we standaard zo "boeken" in de agenda. Maar op het moment daar bekijken ze per situatie wat er nodig is, dus echografie kan het ook gewoon zijn gelukkig! 

 

De PC zei inderdaad ook dat het weinig voorkomt/kans zeer klein is. Hopen op het beste maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi,

 

De echo heb ik gehad, kom op 7.6 links en 7.4 rechts.

Volgende week donderdag heb ik telefonisch afspraak met de PC.

 

Zit nu wel een beetje met het feit dat ze vind dat er een plooi is maar ik wel onder die cm zit. 

 

Heeft het dan nog zin om het überhaupt te verzenden, ben er erg down van nog steeds helaas.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.