Ga naar inhoud

11 weken po en nog steeds zelfoplossende hechting


doofy123

Aanbevolen berichten

Hoi dames, 

 

Nou heerlijk om hier dingen te kunnen delem

Hopelijk herkent iemand het volgende. Ik ben nu 11 weken po en ik heb aan 1 borst nog steeds aan de uiteinden van de hechting dat ik de zelfoplosbare hechtingen vlak onder de huid zie zitten (Deze borst is eerder open gegaan na 2/3 weken door een teveel aan vocht, wss daardoor dat het langer duurt). Ik ben bij kliniek veldhoven geopereerd en ze gebruiken daar hechtingsdraad wat ongeveer 3 maanden nodig heeft om opgeruimd te worden. Nu zie ik tot mijn grote schrik dat er een beetje vocht op de hechting zit. Nu is natuurlijk mijn grote schrik dat de wond weer open kan gaan. Ik ben mezelf gerust aan het stellen dat het beetje vocht waarschijnlijk van een van de bovenste lagen huid is en de echt wond inmiddels na 11 weken echt wel dicht is. Heeft 1 van jullie dit ook meegemaakt? En hoe is het afgelopen? 

 

Liefs Lieke 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Lieke1987 zei:

Hoi Bosbloemen,

 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb zometeen een afspraak bij de PC want het is gisteren weer open gegaan, of in ieder geval had ik weer wondvocht. Ellende. Benieuwd wat hij ervan gaat zeggen, dit na 11 weken :(.

 

Liefs Lieke  

Hey meid

 

Soms worden die hechtingen helaas niet (volledig) opgelost, en dan worden ze naar buiten gewerkt. Helaas veroorzaakt dit vocht en open huid. 

Het is goed om daar even mee naar je pc te gaan, zeker na al die tijd. Hij kan even kijken of ie er iets aan moet doen. 

 

Succes!! 

 

Xx BB

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie @best_boobie. Ze hebben het weer gehecht donderdag omdat er vocht uit bleef komen. Hij zag geen ontsteking bij het onderzoeken maar kwam wel nog meer vocht uit. Je reactie helpt me erg want ik dacht meteen als het na bijna 3 maanden nog open kan gaan, dan wanneer kun je weer met vertrouwen sporten in de toekomst. Maar als dit komt doordat het oplossen van de  hechtingen open huid kan veroorzaken dan helpt dat heel erg in het in de toekomst mijn lichaam weer te vertrouwen zodra de hechtingen opgelost zijn. Hopelijk zal mijn lichaam nu komende 2 weken als de hechtingen er nog inzitten het meeste naar buiten gooien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Lieke1987 zei:

Dankjewel voor je reactie @best_boobie. Ze hebben het weer gehecht donderdag omdat er vocht uit bleef komen. Hij zag geen ontsteking bij het onderzoeken maar kwam wel nog meer vocht uit. Je reactie helpt me erg want ik dacht meteen als het na bijna 3 maanden nog open kan gaan, dan wanneer kun je weer met vertrouwen sporten in de toekomst. Maar als dit komt doordat het oplossen van de  hechtingen open huid kan veroorzaken dan helpt dat heel erg in het in de toekomst mijn lichaam weer te vertrouwen zodra de hechtingen opgelost zijn. Hopelijk zal mijn lichaam nu komende 2 weken als de hechtingen er nog inzitten het meeste naar buiten gooien. 

Hey meid

 

Heb je het toevallig ook nog aan de arts gevraagd of het door de oplosbare hechtingen kon komen? 

Dit is iets wat het meeste voorkomt namelijk, maar ik kan vanuit mijn luie stoel jouw wondje niet beoordelen. 

 

Opnieuw hechten is in ieder geval wel fijn zo zorg je dat de huid zo goed mogelijk kan herstellen, zonder dat er extra spanning op staat. :35:

 

Als het eenmaal dicht is straks, dan kun je mijns inziens gewoon weer vertrouwen op je lichaam, maar snap heel goed dat je dat nu even niet doet. 

Probeer even nog rustig aan te doen. Over een tijdje mag alles weer :)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @best_boobie ja wel gevraagd hoe het kwam en hij gaf aan dat hij niet goed begreep waarom ik nog een gaatje erin had na zo'n lange tijd. Dus dat liet me ook een beetje achter met, oke dus over 3 maanden kan het weer gebeuren. Maar ik zag wel dat mijn lichaam de overgebleven hechtingen eruit aan het werken was, het kwam steeds meer naar buiten dus jouw reactie is erg aannemelijk. Over 2 weken als de hechtingen eruit mogen zal ik dit nog eens bij hem navragen! Nogmaals super bedankt voor je steun. Het gaat vast allemaal goedkomen :)❤️

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.