Ga naar inhoud

BV; Voorstellen/ tips gevr omtrent consult


MvrAnnie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Anne, 36 en ik probeer al 20 jaar mijn borsten (lege a/b) te accepteren voor wat ze zijn maar ik ben er klaar mee (en ook met die zwetende pushups)

Nu ik de financiële ruimte heb om het te doen, heb ik besloten om nu ook echt de eerste stappen te zetten. Ik wil morgen mijn eerste consult inplannen bij Boerhaave, maar als ik bel, moet ik dan aangeven met welke chirurg ik dan een consult wil? Hoe weet je welke chirurg bij je past, hoe hebben jullie dat besloten? Hebben jullie bij dezelfde kliniek meerdere chirurgen gesproken? En hoe gaat zo'n consult precies?

 

Ik ben best wel een controlfreak en niet weten wat de bedoeling is geeft me best wel veel stress 🥴

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne. Good for you! 

Een controlfreak. nou de eerste stap naar control is informatie zuigen! zoek het internet af.

 

Boerhaave, ik ben daar ook geweest dus ik kan je met ervaring bekogelen. je belt en maakt een afspraak. als jij geen voorkeur hebt krijg je ' gewoon'  een chirurg. voorkeur is echter wel belangrijk, omdat een aantal chirurgen wel een soort van signature look hebben. En er is een hele bak aan haast anonieme chirurgen die borstvergrotingen doen. Daarom, de eerste stap is beoordelen of je soort van standaard borsten hebt. als je geen gekkigheid hebt als grote asymmetrie, een borst hoger of lager, tubulaire borsten, dan is een van de blooming chirurgen niet perse nodig (=duur). Als je geen grote hangers hebt dus geen lift nodig hebt (uit je verhaal denk ik niet) hoef je je ook niet daar op te concentreren. 

Mooi, alle chirurgen mogelijk!

Wat wil je? wil je echt heel grote borsten? dan is Nio een bezoek waardig (check vooral dit forum, op internet zijn niet veel voorbeelden van nio-borsten te vinden) maar als het binnen de ' gangbare' proporties blijft kun je overal wel terecht.

 

Bij je consult zul je voorlichting krijgen, de risico's horen maar ook zal je borstbreedte opgemeten worden voor de maximale breedte van het implantaat. dat is de basis. vanaf daar beginnen de cc's afhankelijk van de hoogte (profiel) van het implantaat. hoe hoger het profiel, hoe meer het uitsteekt. Heb je veel of weinig eigen weefsel dan is dat relevant voor de plaatsing van het implantaat, voor of achter de spier. doe daar wat onderzoek naar, want achter de spier (dual plane) heeft grote voordelen maar zeker ook nadelen en alleen jij kunt bepalen wat de doorslag geeft. Zo wilde ik perse niet de spier ingesneden hebben en ook de bekende animation deformaty (google) wilde ik voorkomen. ik heb de implantaten dus voor de spier. dat werkt want genoeg weefsel, maar geeft ook eerder een maximaal implantaat aan door de bedekking. 

 

als je naar Boerhaave gaat is de kans aanwezig dat je bij van der Weij komt. hij heeft een favoriete prothese (de cpg331, 340cc) waar hij mee begint en zeker volgens het internet echt 50% van de tijd gebruikt. heeft voor en nadelen. doe internetresearch, anatomische prothese.

nadat je opgemeten bent mag je passen. je krijgt dan wat inleg protheses in een pas-beha die vooral gericht zijn op het profiel (want breedte staat haast vast, plus of min een cm), dus hoe het er van de zijkant uitziet. dat wordt dan het geadviseerde aantal cc's, dat wat jij mooi vindt. 

 

niet onbelangrijk is de prijs en wat je daar voor krijgt. er zijn goedkope en dure klinieken. en goedkope klinieken die snel duur worden. Boerhaave bijvoorbeeld biedt voor 2500 implantaten aan, maar als je bij van der Weij komt die praat niet eens over ronde dus zit je aan anatomisch en die zijn al 4000. dus zo goedkoop is het niet meer. 

 

wat een verhaal :-). Belangrijk voor jou is nu: welke look vindt je mooi. maak een album op je telefoon met borsten die je mooi vindt maar ook met borsten die je absoluut niet mooi vindt. soms wil een chirurg dat ook weten, en dan praat je makkelijker, met een plaatje. lees je in in wat soorten implantaten (rond en anatomisch) en ook wat merken. mentor en motiva zijn nu de meest gebruikte, hebben echt andere eigenschappen. misschien wil de chirurg jou daar uitleg over geven. 

en niet onbelangrijk dus het voor of achter de spier verhaal. 

 

o, en je kunt haast niet teveel verschillende consulten doen he. minimaal 3 maar waarom niet meer. je koopt iets zonder vooraf goed te beseffen Hoe het er uit gaat zien, en dan is het gevoel wat je van en bij je chirurg hebt misschien wel het belangrijkst. 

 

wil je heel natuurlijk ogen of mag het een beetje fake ogen 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.