Ga naar inhoud

Daantje


Daantjech

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

Rete spannend dit, maar hierbij ik ben Daantje.

28 jaar en moeder van 2 kids.

Mijn hele leven doe ik het al nagenoeg "zonder" borsten.

Erg teleurstellend waar iedereen vol trots pronkte met hun borsten moffelde ik me weg in oversizede kleding en push ups.

Voor vele waarschijnlijk herkenbaar. 

 

Altijd is me min of meer verteld dat wanneer je eenmaal kinderen heb je borsten er wel zijn/komen maar ook dat fabeltje ging niet op.

Dus nu toch besloten om eens verder te informeren, waardoor ik ook op deze website kwam.

 

Op 26 aug heb ik de huisarts benaderd of hij me hier in verder kon helpen. Hier kreeg ik simpel gezegd niet echt het antwoord waar ik naar verlangde. Hij was onbekend met de regelgeving en wilde eerst weten wat er dan voor nodig is etc. en sloot gelijk de case. Dus heb ik mijn zorgverzekering gebeld (ZIlverenkruis) en na een lang gesprek er toch achter gekomen wat er nu precies voor nodig is. Vond dit allemaal best wel lastig ook omdat het voor mij een zeer gevoelig onderwerp is.

Op 29 aug heb ik mijn informatie doorgegeven en kreeg ik gelukkig zonder moeite de verwijzing. Op dat zelfde moment heb ik ook de poli gebeld waarnaar ik toe verwezen ben en heb ik 6 september mijn 1e gesprek met de Plastische Chirurg.

 

Ben vooral best wel nerveus om het feit dat iemand anders naar mijn lijf gaat kijken en dan zeker ook of dat ik wel in aanmerking kom.

Wat ik begrepen heb ik is het belangrijk om agenesie/aplasie op je aanvraag te hebben staan en niet hypoplasie, klopt dit nog steeds?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.