Ga naar inhoud

Wellnesskliniek


Eli

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik overweeg een borstvergroting.

Ik zou heel graag jullie ervaringen willen weten over wellnesskliniek en chirurgen(voorkeur).

Volgens mij is bij hun een BV voordeliger dan in Nederland.

ik heb ook andere forums gelezen dat dames zij die al op gesprek zijn geweest of al een datum hebben voor operatie.

Mijn vriendin heeft vorige jaar een BV gedaan in een kliniek in weert waar zij heel tevreden over het resultaat is, alleen ik heb hele slecht berichten gelezen(recentelijk) dat ze toch niet heel steriel waren en dat ze van IGZ de deuren moesten sluiten.

omdat er ook veel klachten binnen waren gekomen van vrouwen waar BV mis was gegaan.

Dit soort berichten maak je toch bewuster over het keuze van kliniek en chirurg.

Daarom wil ik via deze weg heel graag weten wat jullie ervaring en bevindingen zijn van WK.

Gr,

Eli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Eli

Ik heb afgelopen vrijdag een BV ondergaan in de WK te Genk bij Dr Visser.

Tot nu toe heb ik nog geen enkele complicatie of heel veel pijn ervaren.

Ook het resultaat mag er wezen en ze hebben met al mijn wensen rekening gehouden.

Mijn topic staat hier ook online, mocht je geinteresseerd zijn kun je die altijd eens lezen :).

Groetjes en als je nog vragen hebt mag je mij altijd mailen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.