Ga naar inhoud

Borstvergroting niet in verhouding


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Dit is mijn eerste bericht hoop dat ik het meteen goed plaats in de juiste forum.

 

23 augustus heb ik een borst vergroting gedaan.

ik kwam van een klein a cup.

1 borst was iets groter als de ander, maar hoefde niet meer cc in zei de chirurg.

ik heb gekozen voor 450cc achter de spier.

 

Maar tot mijn verbazing zie ik en eigenlijk al vanaf het begin na de operatie dat mijn linker borst niet net zo mooi is als de rechter en toch wat kleiner oogt.

 

Ik ben nu 8 dagen verder..

Mijn rechter borst doet ook echt nog wat vervelend zeurende pijn.

en boven op de borst voel ik wat getrek.

 

ik zal even wat foto’s bij voegen de eerste foto is 2 dagen na de operatie.

En de tweede foto van vandaag.

 

Ik hoop zo dat het net zo mooi word als me linkerborst, en vraag me af of me spier misschien nog te strak staat of spanning er op en of zwelling.

Hoop dat jullie er wat meer kijk op hebben.

 

Bedankt alvast,

 

Groetjes Priscilla.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, SillaMinimi zei:

Oh ik zag foto’s die geplaatst werden vandaar dat ik het ook deed. Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee. Dat men het ziet zijn maar borsten haha. Maar je heb volkomen gelijk. Ik zal dit berichtje even verwijderen en als nog opnieuw plaatsen en dan mijn foto’s privé zetten.

hoe kan ik dit bericht verwijderen?

 

Hoi Silla, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit via de beheerders gaat. 
Als je er zelf geen problemen mee hebt dat je borsten eventueel herkend kunnen worden, kan je het natuurlijk zo laten.

 

Ik heb 15 augustus een prothese wissel gedaan van op naar DP dus deels onder de spier. Mijn rechter borst zat de eerste 2 weken anders in de pocket. Alsof ‘ie iets gekanteld was en hij zat hoger wat echt lelijk was😱🙈 Door de borst band blijven dragen en echt rustig aan doen, is dat nu goed gekomen, zijn ze al mooi aan het indalen en ze hebben een gelijke hoogte!😁 Alleen mijn rechter onderkant ziet er nog niet mooi rond uit. Dat had ik vroeger ook maar dan bij mijn linker borst wat helemaal goed gekomen is. 
Wat Jemapelle zegt klopt. Echt geduld hebben en bij twijfel zou ik een foto naar je PC sturen. Dat heb ik ook gedaan😌😉

 

Liefs, Bosbloemen💐

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik heb er niet zoveel problemen mee. Dacht meer dat het misschien niet mocht.

 

ik zag dit verschil al meteen na de borstvergroting, maar dacht echt dat dit door de zwelling kwam..

 

ik hoop echt dat het goed komt, zaterdag moet ik voor controle afspraak.

 

ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2022 om 20:23, SillaMinimi zei:

Oh ik heb er niet zoveel problemen mee. Dacht meer dat het misschien niet mocht.

 

ik zag dit verschil al meteen na de borstvergroting, maar dacht echt dat dit door de zwelling kwam..

 

ik hoop echt dat het goed komt, zaterdag moet ik voor controle afspraak.

 

ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen..

 

 

Hoe is het vandaag gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een borstbeen mee gekregen die moet ik 14 dagen 24 uur om.

Alleen heb ik erna koorts gekregen en heb ik gebeld na de kliniek.

ik moest de borst band weer af doen.

Morgen wordt ik weer terug gebeld om te vragen hoe het gaat.

De arts zag wat ik bedoelde maar zei ook tegen mij dat hij er 90% vertrouwen in had dat het goed kwam.

Dus hoop het ook!

 

Als de borst band weer om mag moet ik om de 3 dagen foto’s maken en kijken of het veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, SillaMinimi zei:

Ik heb een borstbeen mee gekregen die moet ik 14 dagen 24 uur om.

Alleen heb ik erna koorts gekregen en heb ik gebeld na de kliniek.

ik moest de borst band weer af doen.

Morgen wordt ik weer terug gebeld om te vragen hoe het gaat.

De arts zag wat ik bedoelde maar zei ook tegen mij dat hij er 90% vertrouwen in had dat het goed kwam.

Dus hoop het ook!

 

Als de borst band weer om mag moet ik om de 3 dagen foto’s maken en kijken of het veranderd.

Wat vervelend dat je koorts gekregen hebt. Ik ben benieuwd wat het verband is tussen koorts en de borst band. Hebben ze dat uitgelegd?

Wel heel fijn dat ze je morgen bellen en echt vinger aan de pols houden over hoe het met de borst band gaat!

Hopelijk ben je straks helemaal gerust gesteld😊

 

x💐

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, SillaMinimi zei:

Ze hebben me vandaag gebeld. Koorts kan te maken hebben met een te lage weerstand.

de koorts namelijk ook alleen rond de avond en verdwijnt dan ook weer. Nu vandaag nog geen koorts gehad.

Ik moet de borstband weer om doen, en woensdag wilt hij me weer zien Inplaats van 26 september.

Dat kan inderdaad. Heel fijn dat er zo betrokken gereageerd wordt! Ik kan me voorstellen dat je best wat stress hebt over het verdere verloop wat hopelijk heel voorspoedig zal gaan.

Als je het goed vindt, blijf ik graag op de hoogte 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, SillaMinimi zei:

Weer op consult geweest, en hij was te vreden de borsten zijn gezakt en zitten op gelijke hoogte van boven af.

borstband hoef ik ook niet meer te dragen.

nu verder met het herstel.

zit nu pas op me 2e week dus we hebben nog even te gaan.

maar goed al met al ben ik blij!

Heel erg fijn! Het is echt goed dat je pc je wilde zien en goed heeft kunnen beoordelen wat de beste adviezen voor jou  zijn. Nu kun je met een gerust hart verder met je herstel 😀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.