Ga naar inhoud

Schrik voor te groot - Motiva Ergonomix demi 300 cc


Aanbevolen berichten

In oktober is mijn operatie gepland en kijk er heel hard naar uit!

Tegelijk zoveel schrik dat de implantaten die gekozen werden , nl. de Motiva  ergonomix  demi 300 cc voor de spier,  te groot zullen zijn.

Ik heb een passessie achter de rug maar zelf vond ik het heel erg moeilijk inschatten wat goed aanvoelde. Herkenbaar?

Heb zowel 250, 300 als 350 gepast en pc had de voorkeur voor 300cc omdat hij vreest dat ik wat ontgoocheld zal zijn bij het nemen van de 250cc én 350cc mss net teveel zou zijn daar ik het heel erg natuurlijk wil houden.

Ik ben 1.68cm lang en weeg 54kg, heb momenteel een 70b.

 

Ben echt in twijfel om nog een extra passessie aan te vragen, of is die angst/twijfel heel normaal en moet ik er op vertrouwen dat het goed komt 🙂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag toch een tweede passessie gehad - om de laatste twijfels weg te nemen- en we houden het op de ergonomix 300 cc.

Nu vroeg ik me af, is er ergens een vaste regel tussen de borstbreedte en de diameter van je implantaat?

Volgens pc heb ik breedte van 13cm maar toch grijpt hij naar implantaat van 11,5cm.

Of wat is het effect als je smaller (of  breder) neemt dan je effectieve breedte?

 

Dankjewel voor de feedback!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
Op 25-8-2022 om 22:44, Jemapelle zei:

Ik denk dat het reuze meevalt, maar misschien moet je eens op van der pot zijn insta kijken, die werkt veel met demi en ook 300-360 gebruikt hij vaak. Dan heb je een beetje een indruk!

Kan ik dit ook zien? Heb gister middag ook 360 cc demi laten doen maar ben erg bang naar de uitkomst 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.