Ga naar inhoud

Auto immuunziekte na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

in 2017 heb ik een borstvergroting laten doen. Na 1,5jr kreeg ik al klachten en wist niet waar het vandaan kwam. In begin dacht ik dat ik burn out had. Pas vorige jaar ben ik achter gekomen dat ik auto immuunziekte had (Lupus & Sjogren achtige klachten) niet willen inzien dat het ASIA syndroom zou kunnen zijn. Nu besloten om ze uit te laten halen. 
 

dames aub denk 3x na voordat jullie siliconen plaatsen! 
 

Nu wil ik ze uit laten halen, maar ik heb ook borstlift en lipofilling nodig!

 

zijn er vrouwen hier die dit proces zijn gestart?

 

ik zie helemaal geen topics: explantatie + lift en lipofilling.

 

liefs,

 

Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week mijn implantaten laten verwijderen. Gelukkig waren de mijne nog intact en heb ik wel een auto immuunziekte (Hashimoto), maar die had ik al voor mijn implantaten. Omdat ik genoeg weefsel van mezelf heb, was een lipofilling niet nodig en kan ik het af met een lift.

 

Ik wens jou veel wijsheid en sterkte toe. Ik heb een topic gestart met foto's mocht je het willen zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Drieka said:

Ik heb vorige week mijn implantaten laten verwijderen. Gelukkig waren de mijne nog intact en heb ik wel een auto immuunziekte (Hashimoto), maar die had ik al voor mijn implantaten. Omdat ik genoeg weefsel van mezelf heb, was een lipofilling niet nodig en kan ik het af met een lift.

 

Ik wens jou veel wijsheid en sterkte toe. Ik heb een topic gestart met foto's mocht je het willen zien. 

 
hai Drieka,

Bedankt voor jouw reactie, ik had het jouw topic al gezien. Je hebt ook een hele mooie resultaat. 
ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien nadat het helemaal hersteld is met name de tepel. 
 

Ik heb zelf nauwelijks weefsel en als de kapsel rondom ook weggehaald gaat worden, blijft er niets over. Ik zal waarschijnlijk meerdere lipofillings nodig hebben.

 

liefs,

Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.