Ga naar inhoud

Prothese wissel 1000 cc mentor saline borst plat ?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

ik ben nieuw hier en ik wil graag ervaringen vragen aan jullie. Ik heb 1x een wissel gehad voor de spier dus ik kom van 755 polytech high profile af bij de schellekens.

ik ben 1 augustus geopereerd door dokter Nio een wissel naar 1000 cc mentor saline.

dus ik ben vandaag 1 week PO en mijn borst loopt van bol naar “plat” heel gek dus. Wat zijn jullie ervaringen en hebben er meerdere hier last van gehad is dit goed gekomen ? Ik heb dus nu voor het eerst dual plane. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, karola1994 zei:

Hallo dames,

ik ben nieuw hier en ik wil graag ervaringen vragen aan jullie. Ik heb 1x een wissel gehad voor de spier dus ik kom van 755 polytech high profile af bij de schellekens.

ik ben 1 augustus geopereerd door dokter Nio een wissel naar 1000 cc mentor saline.

dus ik ben vandaag 1 week PO en mijn borst loopt van bol naar “plat” heel gek dus. Wat zijn jullie ervaringen en hebben er meerdere hier last van gehad is dit goed gekomen ? Ik heb dus nu voor het eerst dual plane. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi

 

Als ik het zo zie, denk ik dat je spier nog erg moet wennen aan de prothese die eronder gepropt is. Een spier heeft even tijd nodig om te rekken na een operatie waarbij een prothese dual plane geplaatst is, zeker als er zoveel volume achter geplaatst wordt. 

Normaal gesproken zal dit gedurende de komende weken dus gaan bijtrekken, maar ik zou deze foto wel ook even doorsturen naar Nio. Als het goed is heb je zijn WhatsApp nummer mee gekregen? 

Dan zou ik hem even vragen of je dit gewoon zo kunt laten voorlopig of dat hij liever heeft dat je iets doet om te stimuleren dat je spier rekt.. Nooit iets op eigen houtje doen, eerst even overleggen met je pc 

Als het mijn borsten waren, zou ik dat namelijk meteen ff doen, al is het 'Just to be sure' 

 

Een goed herstel gewenst! 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

ik heb dit 10 jr geleden ook gehad toen ik mijn borstvergroting kreeg, na goed overleg met de pc heb ik na 3 mnd een her-operatie gehad waarbij de pc mijn pockets wat groter heeft gemaakt en de protheses wat naar beneden getrokken heeft. 
Heb je sterke borstspieren? Ik had destijds bij mij t idee dat het een combi was van iets te kleine pockets en sterke borstspieren waardoor mijn protheses zo hoog bleven zitten. Ik kreeg ook last omdat ze tegen mijn sleutelbeen aandrukten. 

groeten Kim

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, kim75 zei:

Hi,

ik heb dit 10 jr geleden ook gehad toen ik mijn borstvergroting kreeg, na goed overleg met de pc heb ik na 3 mnd een her-operatie gehad waarbij de pc mijn pockets wat groter heeft gemaakt en de protheses wat naar beneden getrokken heeft. 
Heb je sterke borstspieren? Ik had destijds bij mij t idee dat het een combi was van iets te kleine pockets en sterke borstspieren waardoor mijn protheses zo hoog bleven zitten. Ik kreeg ook last omdat ze tegen mijn sleutelbeen aandrukten. 
Maar zoals BB ook schrijft: misschien moeten die van jou gewoon nog zakken. Geduld is bij velen geen schone zaak ;). 

groeten Kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kim75 zei:

Hi,

ik heb dit 10 jr geleden ook gehad toen ik mijn borstvergroting kreeg, na goed overleg met de pc heb ik na 3 mnd een her-operatie gehad waarbij de pc mijn pockets wat groter heeft gemaakt en de protheses wat naar beneden getrokken heeft. 
Heb je sterke borstspieren? Ik had destijds bij mij t idee dat het een combi was van iets te kleine pockets en sterke borstspieren waardoor mijn protheses zo hoog bleven zitten. Ik kreeg ook last omdat ze tegen mijn sleutelbeen aandrukten. 

groeten Kim

Jij was destijds bij Verdonck, niet? 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, karola1994 zei:

Hoi BB, 

dank je wel voor je berichtje !! Zojuist contact gehad en ik moest mijn po bh uitlaten en een borst band gaan dragen.

deze is nu besteld. Volgens Nio moeten ze nog zakken.

ik ben ongeduldig denk ik 😛 

ben zo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat !

Ik had idd verwacht dat Nio dit zou voorstellen. Goed dat je er vroeg bij bent. Hij adviseert dit regelmatig en liefst zo vroeg mogelijk in het herstel, al is 1 week po wel het vroegst dat ie het adviseerde volgens mij. 

Heel vaak komt het daarna helemaal goed, hij is een pc die vaak met grote prothesen werkt en hier dus veel ervaring mee heeft. 

 

Goed je band dragen, 24/7 en liefst met 6 weken po even overleggen met Nio of je je band nog moet dragen of niet. Niet zomaar denken: de eerste 6 weken zijn voorbij dus dit is het resultaat. Het uiteindelijke echte resultaat zie je meestal pas na 6-12 maanden.... Geduld is het toverwoord haha. 

Maar na een maand of drie zie je wel al ongeveer hoe het gaat worden :)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, best_boobie zei:

Jij was destijds bij Verdonck, niet? 

Xx BB

Ja klopt, weet je dat nog? Wat goed. Ik zag dat m’n foto’s weg zijn, ook wel logisch na zo zo’n tijd. Daar zag je ook goed op hoe ze zaten. Ik zal eens zoeken of ik ze zelf nog heb. 

Ontzettend leuk trouwens dat jij nog steeds ‘hier’ bent. Voelt vertrouwd ;). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, kim75 zei:

Ja klopt, weet je dat nog? Wat goed. Ik zag dat m’n foto’s weg zijn, ook wel logisch na zo zo’n tijd. Daar zag je ook goed op hoe ze zaten. Ik zal eens zoeken of ik ze zelf nog heb. 

Ontzettend leuk trouwens dat jij nog steeds ‘hier’ bent. Voelt vertrouwd ;). 

Haha ja dit wist ik nog, al was ik niet 100% zeker 😄

Ben er met tijden minder, ivm drukte, maar ben er idd nog steeds. Leuk dat je het benoemt! :53:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-8-2022 om 22:30, best_boobie zei:

Ik had idd verwacht dat Nio dit zou voorstellen. Goed dat je er vroeg bij bent. Hij adviseert dit regelmatig en liefst zo vroeg mogelijk in het herstel, al is 1 week po wel het vroegst dat ie het adviseerde volgens mij. 

Heel vaak komt het daarna helemaal goed, hij is een pc die vaak met grote prothesen werkt en hier dus veel ervaring mee heeft. 

 

Goed je band dragen, 24/7 en liefst met 6 weken po even overleggen met Nio of je je band nog moet dragen of niet. Niet zomaar denken: de eerste 6 weken zijn voorbij dus dit is het resultaat. Het uiteindelijke echte resultaat zie je meestal pas na 6-12 maanden.... Geduld is het toverwoord haha. 

Maar na een maand of drie zie je wel al ongeveer hoe het gaat worden :)

 

Xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, dit moet natuurlijk in het weekend zijn ik werd vanochtend wakker en nou zie ik dat mijn rechter borst decolleté plooi een deuk heeft :( ik word er zo onzeker van pc al geappt maja het is weekend

zou de prothese verschoven zijn of is dit meer wat onder geduld valt ? 
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, karola1994 zei:

Hoi hoi, dit moet natuurlijk in het weekend zijn ik werd vanochtend wakker en nou zie ik dat mijn rechter borst decolleté plooi een deuk heeft :( ik word er zo onzeker van pc al geappt maja het is weekend

zou de prothese verschoven zijn of is dit meer wat onder geduld valt ? 
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ps ze zijn al goed gezakt door middel van de band :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, karola1994 zei:

Hoi hoi, dit moet natuurlijk in het weekend zijn ik werd vanochtend wakker en nou zie ik dat mijn rechter borst decolleté plooi een deuk heeft :( ik word er zo onzeker van pc al geappt maja het is weekend

zou de prothese verschoven zijn of is dit meer wat onder geduld valt ? 
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik zou idd even geduld hebben hihi. De band goed blijven dragen, want je prothesen zitten nog niet op de juiste plek. 

Ik denk, na het verder zakken, dat die deuk ook vele malen minder wordt. Blijft natuurlijk afwachten, maar daar heb je dat geduld weer voor nodig 😛

Na 3 maanden po kun je er wat meer van zeggen, als het eerder is, is dat a lleen maar mazzel hihi

 

Draag je band lang genoeg en overleg eerst met Nio voor je hem aan de wilgen wilt hangen. ;)

 

Xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.