Ga naar inhoud

Vage klachten, ik wil m’n siliconen verwijderen


Aanbevolen berichten

Hi meiden, 

 

22 jaar geleden heb ik siliconen laten plaatsen (van A-AA cup naar kleine C)

220 cc is gegaan. 
Ik twijfel al een tijd om m’n implantaten te laten verwijderen. Ik heb geen last (alleen onverklaarbare gewrichtsklachten ineens) ze zijn verder  super cute. Echt heeeel blij mee (qua hoe ze eruit zien) 
Alleen m’n gevoel knaagt. 
Ik wil gewoon geen ‘nep’ meer in m’n lijf. 
Maar terug naar A… 🫣

Op zich vind ik dat oké. Alleen ben zo bang dat het slappe hap wordt. Alhoewel ik vrij tenger ben en ik toen al

niet ‘heel veel vel over had’…

Wat is jullie ervaring met de borsten ‘erna’. Het lijkt me ook wel weer heerlijk m’n eigen tietelientjes ervoor terug te krijgen. Maar toch… twijfel… Help 🙏🏻
En welke arts raden jullie aan? 
 

Ik hoor heel graag jullie ervaringen 

liefs Ingrid 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe oud je bent, ik heb ook gewrichtsklachten, maar in mijn geval kan het ook een overgangsverschijnsel zijn. 

 

Ik ben ook klaar met mijn implantaten, morgen gaan ze eruit. Ik had wel een kleine D grote C voorheen en met de explantatie en lift denk ik wel weer op een C uit te komen. Ik heb ook een maatje 36 dus ben ook vrij slank. Heb nu een 75F en soms 70G. Veel te groot en heb veel last van nek en schouders. 

 

Een beetje een andere situatie... Wellicht heb je ergens wat vet over en kan je dat laten implanteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Drieka,

Ik weet wel een randje vet dat ze weg mogen halen haha. Maar dat vind ik eng... Ga jij dat wel doen??

Ben 48 en ja die klachten kunnen zeker ook met overgang te maken hebben hoor, maar dan nog... het is ook een gevoel dat het 'onnatuurlijke' niet meer bij me past (nu zie je bij mij niet dat ik implantaten heb. Is echt een gevoelskwestie)

"Tikkende tijdbommen' en het is niet de vraag OF maar WANNEER ze gaan lekken... tja zal het waar zijn? Mijn gevoel zegt ja. Ik heb ooit ook de PIP protheses gehad (10 jaar terug vervangen) Ik heb ze toen zonder na te denken vervangen... 

Maar joh morgen gaan ze er bij jou uit!! Wat spannend! Waar ga je dat laten doen? En hoe voel je je? Kan me ook voorstellen dat het best een emotioneel moment zal zijn. Dus ben benieuwd hoe je je voelt ook vandaag. Stoere zet hoor!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Ingrid,

 

Morgen ben ik als eerste aan de beurt om 07.15 uur. Ik denk er precies zo over als jij, ik ben er klaar mee. Emotioneel ben ik niet (althans nog niet). Ik wil van de pijn in nek en schouders af en ook de angst van 'wat als'... Ik ben ook niet nerveus (zal nog wel komen). Op de een of andere manier zorgt mijn lijf ervoor dat ik op dit moment nog niet zenuwachtig ben. Misschien instinctief ook het gevoel dat dit beter voor me is. 

 

Ik wens jou veel wijsheid en sterkte met het maken van de juiste beslissing. 

 

Liefs,

Drieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Drieka zei:

Hoi hoi Ingrid,

 

Morgen ben ik als eerste aan de beurt om 07.15 uur. Ik denk er precies zo over als jij, ik ben er klaar mee. Emotioneel ben ik niet (althans nog niet). Ik wil van de pijn in nek en schouders af en ook de angst van 'wat als'... Ik ben ook niet nerveus (zal nog wel komen). Op de een of andere manier zorgt mijn lijf ervoor dat ik op dit moment nog niet zenuwachtig ben. Misschien instinctief ook het gevoel dat dit beter voor me is. 

 

Ik wens jou veel wijsheid en sterkte met het maken van de juiste beslissing. 

 

Liefs,

Drieka

Ohh shit, heb helemaal jouw bericht over hoofd gezien (kreeg geen melding) maar heeeel veel sterkte vandaag!! Ik hoop dat het (inmiddels) allemaal achter de rug is. En dat je nu opgelucht bent. Wat fijn ook dat jouw gevoel ook gewoon aangeeft dat het goed is. Beter. Terug naar je natuurlijke lijf zonder al die stomme vage klachten. Ben heel benieuwd hoe het gegaan is (en ook waar je geweest bent). Maar voor nu rust uit, herstel en heel veel liefs voor jou. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn eruit! Ik ben vanmorgen vroeg om 8 geopereerd. Voelt allemaal een beetje beurs. Maar zal nog wel heviger worden door de lift. Is toch een flink oorlogsgebied aan de. De Oxycodon ligt iig klaar. Later als het kan zal ik wat foto's zenden. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2022 om 16:53, Drieka zei:

Hoi hoi Ingrid,

 

Morgen ben ik als eerste aan de beurt om 07.15 uur. Ik denk er precies zo over als jij, ik ben er klaar mee. Emotioneel ben ik niet (althans nog niet). Ik wil van de pijn in nek en schouders af en ook de angst van 'wat als'... Ik ben ook niet nerveus (zal nog wel komen). Op de een of andere manier zorgt mijn lijf ervoor dat ik op dit moment nog niet zenuwachtig ben. Misschien instinctief ook het gevoel dat dit beter voor me is. 

 

Ik wens jou veel wijsheid en sterkte met het maken van de juiste beslissing. 

 

Liefs,

Drieka

Ohh shit, heb helemaal jouw bericht over hoofd gezien (kreeg geen melding) maar heeeel veel sterkte vandaag!! Ik hoop dat het (inmiddels) allemaal achter de rug is. En dat je nu opgelucht bent. Wat fijn ook dat jouw gevoel ook gewoon aangeeft dat het goed is. Beter. Terug naar je natuurlijke lijf zonder al die stomme vage klachten. Ben heel benieuwd hoe het gegaan is (en ook waar je geweest bent). Maar voor nu rust uit, herstel en heel veel liefs voor jou. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

.zo the day after

20 uur geleden, Drieka zei:

Ze zijn eruit! Ik ben vanmorgen vroeg om 8 geopereerd. Voelt allemaal een beetje beurs. Maar zal nog wel heviger worden door de lift. Is toch een flink oorlogsgebied aan de. De Oxycodon ligt iig klaar. Later als het kan zal ik wat foto's zenden. 

Oh wat fijn dat ze eruit zijn! Hoe is het nu met je de dag erna. Hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Drieka zei:

Hartstikke goed! Veeel minder pijn dan toen ze erin gingen. Bizar! 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, ingrid777 zei:

Oh wat fijn dat je minder pijn hebt! Lijkt wel alsof je protheses ook gelekt hebben (leger dan hoort lijkt) Klopt dat?

Nee niet gelekt volgens de arts. Maar misschien wel gezweet. En dan had ik ze nog maar 5 jaar. 😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Drieka zei:

Nee niet gelekt volgens de arts. Maar misschien wel gezweet. En dan had ik ze nog maar 5 jaar. 😳

Vandaag de grote dag, ik ga zo het verband eraf halen. Ben nieuwsgierig maar ook bang voor wat ik aantref (heb nog niks gezien). Ik mag nu ook douchen, maar dat doe ik nog maar even niet, althans nog even water over de boobs. ( ○ )( ○ )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier uitstekend, ik heb nauwelijks pijn en red het gewoon met paracetamol. De Oxycodon heb ik gelukkig helemaal niet nodig. 

 

Het was wel even schrikken toen ik gisterenochend mijn nieuwe borsten voor het eerst zag. Als je van een G cup naar een (ik vermoed) C cup gaat, is dat best wennen. Bovendien heb ik vlakke tepels die nu ingetrokken lijken. Hoe dat in de loop van het herstel gaat worden weet ik niet. Ach als dat alles is dan ga ik volgend jaar voor piercings (oplossing voor ingetrokken tepels). Nu ik dit zeg denk ik 'nah... nog maar ff nie' 😬 

 

Hoe is het met jullie? Zijn er afspraken gemaakt? Met wie? Ik ben geopereerd door dr. Derks van kliniek Veldhoven.

 

Groetjes (en nu ga verder slapen),

 

Drieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Drieka zei:

Het gaat hier uitstekend, ik heb nauwelijks pijn en red het gewoon met paracetamol. De Oxycodon heb ik gelukkig helemaal niet nodig. 

 

Het was wel even schrikken toen ik gisterenochend mijn nieuwe borsten voor het eerst zag. Als je van een G cup naar een (ik vermoed) C cup gaat, is dat best wennen. Bovendien heb ik vlakke tepels die nu ingetrokken lijken. Hoe dat in de loop van het herstel gaat worden weet ik niet. Ach als dat alles is dan ga ik volgend jaar voor piercings (oplossing voor ingetrokken tepels). Nu ik dit zeg denk ik 'nah... nog maar ff nie' 😬 

 

Hoe is het met jullie? Zijn er afspraken gemaakt? Met wie? Ik ben geopereerd door dr. Derks van kliniek Veldhoven.

 

Groetjes (en nu ga verder slapen),

 

Drieka

Fijn dat het zo goed gaat en met weinig pijn😀

Andere borsten zijn inderdaad wennen lijkt me. Ik hoop dat het resultaat over een paar maanden mooi is en het voor je gevoel bij je past, met of zonder tepel pearcings. Ik snap dat je dat nog even uitstelt 😅🙈

 

Ik heb 15 augustus een prothese wissel van voor de spier naar dual plane bij Dr van Selms. Echt spannend hoe dat zal gaan☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Bosbloemen zei:

Fijn dat het zo goed gaat en met weinig pijn😀

Andere borsten zijn inderdaad wennen lijkt me. Ik hoop dat het resultaat over een paar maanden mooi is en het voor je gevoel bij je past, met of zonder tepel pearcings. Ik snap dat je dat nog even uitstelt 😅🙈

 

Ik heb 15 augustus een prothese wissel van voor de spier naar dual plane bij Dr van Selms. Echt spannend hoe dat zal gaan☺️

Oh dat is bijna! Spannend hoor. Mag ik vragen waarom je er nu voor kiest om ze achter de spier te laten plaatsen? En kies je dan voor rond of anatomisch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Drieka zei:

Oh dat is bijna! Spannend hoor. Mag ik vragen waarom je er nu voor kiest om ze achter de spier te laten plaatsen? En kies je dan voor rond of anatomisch? 

Ik heb weinig vet aan mijn lijf, had al heel weinig borst weefsel en nu alleen maar vel op m’n decolleté met dank aan het ouder worden….
Achter de spier (dp) geeft naar verwachting het mooiste en natuurlijkste resultaat. Ik neem ronde protheses. Een anatomische prothese is wat harder en dat wil ik niet. Door de spier wordt de ronde prothese aan de bovenkant wat ingedrukt waardoor het er anatomisch genoeg uit ziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.