Ga naar inhoud

Prothese wissel van voor de spier naar dual plane.


Bosbloemen

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

 

in 2003 heb ik mijn borstvergroting laten doen met Mc Ghan protheses voor de spier. In die periode was ik zeer actief op dit forum onder een andere naam.

Mijn huidige protheses blijken sinds 2018 op de zwarte lijst te staan wat ik niet wist😱 Gelukkig zijn ze nog in tact  maar ik wil ze graag verwijderd hebben.

 

Volgende maand kan ik al terecht en krijg ik een dual plane prothese wissel.

Ik heb vrij getrainde borstspieren die ik nu aan het oprekken ben in de hoop dat dit iets helpt, hoewel de pc zei dat dit niet nodig was. Ik neem liever het zekere voor het onzekere want het kan geen kwaad😉☺️

 

 

Groetjes, Bosbloemen


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Leentjexx zei:

Oeh wat spannend en volgende maand al, dat is mooi vlot! Gelukkig zijn je huidige protheses nog intact, maar ik snap dat het geen fijn gevoel meer heeft.

 

Naar welke pc ga je? En welke implantaten?

Hoi Leentje,

ik ga naar de JvGoyen kliniek en wordt behandeld door Dr van Selms. Ik krijg (dacht ik🙈) Motiva demi implantaten.

Er was gelukkig snel plek. Dus ik dacht: ik grijp mijn kans om meteen behandeld te worden 😅

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Bosbloemen zei:

Hoi Elsa, ik heb helaas te weinig borstweefsel. De verwachting is dat dit een mooier resultaat gaat geven.

Ok. Spannend allemaal hè!!? Ik krijg voor de spier, zeer waarschijnlijk, maar vraag me af of ik wel genoeg borstweefsel heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Bosbloemen zei:

Hoi Leentje,

ik ga naar de JvGoyen kliniek en wordt behandeld door Dr van Selms. Ik krijg (dacht ik🙈) Motiva demi implantaten.

Er was gelukkig snel plek. Dus ik dacht: ik grijp mijn kans om meteen behandeld te worden 😅

 

Hé, ik ga ook naar dr van Selms! Ik ben 12 september aan de beurt. Wanneer jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elsa1972 zei:

Ok. Spannend allemaal hè!!? Ik krijg voor de spier, zeer waarschijnlijk, maar vraag me af of ik wel genoeg borstweefsel heb...

Jij gaat toch ook bij Dr van Selms? Hij heeft er echt kijk op dus ik zou meegaan in wat hij voorstelt als hij weet wat je mooi vindt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Bosbloemen zei:

Ik ben juist bang dat het te groot wordt😅🙈

Ohhhh... dat idee had ik een paar weken geleden ook nog, maar nu dus niet meer. Ik krijg 'maar' 110cc of 160cc meer, dat is echt niet heel veel. Toen ik bij mijn vorige wissel van 300cc naar 340cc ging heb ik er NIKS van gemerkt. Jij bent wel iets kleiner en lichter dan ik, dat scheelt wel wat misschien...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.