Ga naar inhoud

Drieka : 2 augustus 2022 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Na vijf jaar weer eens komen kijken hier. Alleen nu sta ik voor een andere ingreep dan destijds (28-06-2017).

 

Ooit was ik heel blij met mijn implantaten, heel trots en ze waren mooi. Ik was al wat ouder toen ik ze kreeg (er zijn hier vast nog foto's te vinden van de voor- en na). Inmiddels ben ik allesbehalve blij en trots. Sinds ik ben begonnen met de overgang (nu bijna 2 jaar), zijn mijn borsten (eigen weefsel) gaan hangen en één van de twee implantaten is onder de borstspier uitgeschoten. Gek genoeg ziet juist die borst er nog enigszins natuurlijk uit. De borst waar het implantaat nog op z'n plek zit, ziet er gek uit, mijn borst hangt als het ware over het implantaat heen. 

 

Ik ben 1.70 m en weeg 64kg. De omvang van mijn borsten spelen me inmiddels parten. Ze zijn zwaar en trekken aan mijn nek waardoor ik veel pijn heb in schouders en rug. Er hangt voor mijn gevoel altijd een rugzak met zware stenen op mijn borst (Polytech L 224 ml R 395ml). Ik heb een vrij slank postuur en het eerste waar men nu naar kijkt zijn mijn borsten. Als ik een bh aan heb zijn ze nog veel groter (liftend effect). Ik heb een 75G-cup en wil erg graag kleinere borsten, ik ga dus voor een explantatie met lift. Ik kies er ook bewust voor om geen nieuwe implantaten te nemen. 

 

De ingetrokken tepel (linkerborst) heb ik altijd gehad, erfenisje van mijn moeder. Ook mijn zoon heeft dit gek genoeg al valt het bij hem natuurlijk als man met minitepeltjes niet echt op. Ik hoopte dat deze met de borstvergroting naar buiten werd gedrukt (heeft te maken met een te kort spiertje waardoor de tepel naar binnen trekt). Wellicht kan het met een borstlift (verplaatsing tepel) wel goedkomen, maar ik moet er rekening mee houden dat dit ook niet gaat lukken. Ach het is maar zo.... 

 

2 augustus 2022 word ik door dr. Derks in Kliniek Veldhoven geopereerd. Ik ben niet heel bang voor de pijn, wel voor het resultaat.....

Ik hoop dat er iemand hier een soortgelijk verhaal heeft. Zou het fijn vinden te sparren. Alle tips zijn natuurlijk heel welkom.

 

Liefs Drieka (natuurlijk niet mijn eigen naam maar die van mijn oma) 😁

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jemapelle zei:

Ze ogen wel fors inderdaad, kan me voorstellen dat je daar last van gaat hebben. Ben je niet bang te klein te gaan vinden?

Oh... ik kijk er naar uit om weer mooie (lees stevige) kleine borsten te hebben. Als jong meisje had ik altijd een B-cup, na mijn kids werd dat een C en later een kleine D. Ik zou het fantastisch vinden als men van mijn eigen weefsel nog een mooie C kan maken. Ja dat zal in het begin zeker klein voelen, maar als ik nu in de spiegel kijk dan heb ik kanonnen. ( o )( o ). Ik wil zo graag weer borsten die beter bij mijn lichaam passen en ik ook weer bloesjes en colbertjes aan kan die mijn taille kunnen accentueren (die is smal, maar moet grotere blazers kopen omdat ze boven niet dicht gaan). Ik kan niet wachten.... Niet eens bang voor de operatie... al begrijp ik dat deze operatie erg pijnlijk gaat zijn. 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jemapelle zei:

Oh omdat ze t hele kapsel verwijderen natuurlijk (pijn). Nou als ik het zo lees ga jij straks heel blij zijn met proportionele borsten. 
raar dat ze zo onder de spier uit zakken trouwens. Was dat “normaal”?

Is nog de vraag of het kapsel verwijderd wordt. Ik heb begrepen dat men dat soms laat zitten. Maar je tepel verplaatsen zal best heftig zijn. Denk dat dit het ergst is. 

 

Jaaaaa ik denk idd dat ik heel blij ga zijn, maar hoop wel dat de boobs niet scheel gaan kijken (gekke plaatsing van de tegels) of superongelijk worden. 

 

Nee het is heel gek dat een implantaat is gezakt. Maar omdat ze toch verwijderd worden, vind ik het nu niet zo erg. 

 

Vraag me nu wel ineens af of dit vaker voorkomt. Gek he, heb dit nog niet eens gegoogled.... ff doen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

4 dagen PO lift zonder implantaten. Een litteken trekt een beetje, hoop dat dit nog goed komt. Verder ben ik zeer oke! Alleen maar paracetamol. 

Vreemd genoeg heb ik nu 2 ingetrokken tepels ipv 1. Hm... hoezo geen symmetrie. 🤪

 

Inmiddels heb ik een kliniek gevonden die onder verdoving mij kan helpen (volgend jaar ergens als ik helemaal genezen ben). Misschien interessant voor alle verlegen tepeleigenaren? https://www.v-klinieken.nl/ingetrokken-tepel/

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel blij met de vorm. Als je ziet waar ik vandaan kom... Althans niet het begin.. Ik had prima borsten (kleine 75D). Heel verhaal, maar soms doe je iets waar je later niet meer achter staat. Gelukkig had ik de keus om het terug te draaien. Mijn implantaten waren prima tot ik de overgang in ging.... Nu met (over een paar weken) 55 lentes vind ik een mooi C-tje  (even vertrouwende op de meetlint) prima! Ik ben weer gelukkig en hoop dat de genezing voorspoedig gaat. Ik heb nu al zin in kleine mooie bh'tjes ipv die lelijke oma tenten in maat 75G. 😝

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Drieka zei:

Ja heel blij met de vorm. Als je ziet waar ik vandaan kom... Althans niet het begin.. Ik had prima borsten (kleine 75D). Heel verhaal, maar soms doe je iets waar je later niet meer achter staat. Gelukkig had ik de keus om het terug te draaien. Mijn implantaten waren prima tot ik de overgang in ging.... Nu met (over een paar weken) 55 lentes vind ik een mooi C-tje  (even vertrouwende op de meetlint) prima! Ik ben weer gelukkig en hoop dat de genezing voorspoedig gaat. Ik heb nu al zin in kleine mooie bh'tjes ipv die lelijke oma tenten in maat 75G. 😝

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Je borsten zagen en zien er ook nu prachtig uit! Het herstel lijkt echt goed te gaan qua genezing. Alles ziet er rustig uit.

 

Ik volg graag je verdere herstel en super dat je foto’s wilt laten zien 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2022 om 10:12, Bosbloemen zei:

Je borsten zagen en zien er ook nu prachtig uit! Het herstel lijkt echt goed te gaan qua genezing. Alles ziet er rustig uit.

 

Ik volg graag je verdere herstel en super dat je foto’s wilt laten zien 🙏

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar september was ik nog een brunette (nu omarm ik mijn grijze lokken) met overgangskilo's en veeeeeel te grote borsten. Inmiddels ben ik 15 kg afgevallen en nog eentje extra door de explantatie. Ik ben supertrots op mijn lijf. Ik genees als een bezetene en voel me erg gezond en gelukkig. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Jemapelle zei:

Vrouw wat knap van die kilo’s! 
en je borsten worden ook erg mooi, zit een heel mooie vorm in! Ik denk dat de littekens straks echt amper te zien zijn!

Ik hoop t. Mijn collega heeft een buikwandcorrectie gehad en zij heeft van de ziektekostenverzekeraar siliconenpleisters gekregen. Deze dient zij dag en nacht te dragen. Ik hen het even gegoogled en kwam uit op een site waar ze die strips verkopen. Ik krijg het vast niet vergoed, net als mijn ingreep zelf. Dus... ik ga het dinsdag tijdens mijn controle eens bespreken. Hoe minder zichtbare littekens hoe beter toch? 

 

Mijn tepels zijn volgend jaar ergens aan de beurt. Eerst maar even kijken of ze vanzelf tegen die tijd minder verlegen zijn. 🤭 En ook al ben ik geen jong hertje meer, ik heb nu wel jonge meisjesboobs. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jemapelle zei:

Hansaplast verkoopt die siliconen pleisters ook, kost een keer 25 euro, dus dat kun je rustig aanschaffen denk ik

Oh ja idd, die heeft ze ook. Vraag me af of het ook echt nut heeft. Het is me wel 25 euro waard als het werkt. 🤔

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels 2 weken po en blij met het resultaat tot nu toe. Vanaf nu genezen en over 4 weken nieuwe bh'tjes kopen!

Volgend jaar 2 piercings (om tepels te creëren die nog steeds liever binnenblijven). Ik ben superblij met mijn 16-jarige meisjesboobs 🤭

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Jemapelle zei:

oh super mooi zeg! ik vind ook wel dat ze door de breedte mooi vol ogen, en lekker meisjesachtig pront staan zeg maar, maar daardoor is het niet zo dat je nu perse kleine borsten hebt of zo, omdat je wel vorm hebt.  hopelijk snap je een beetje wat ik probeer te zeggen 🙂

Dank Jemapelle, ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb idd een bredere borstinzet dan gemiddeld denk ik. Dat is ook de reden dat ik altijd halterbikini's draag en bh's met een naar binnendrukkend effect. Dus waar het stuk (tussen de borsten) smal is. Dan oogt de hele boel wat smaller. En ja ik heb gisteren stiekem al een bikini en een bh gekocht. Heel even gepast, gekocht en thuis nog een keer aangehad voor de spiegel om vervolgens snel maar weer mijn po-bh aan te trekken. Ik dacht dat ik een 75C had, maar die maat was toch te klein. Het is toch echt een 75D (kan ook aan de specifieke bh hebben gelegen). Dus ja je hebt gelijk ze zijn helemaal niet klein. Ik hoor ook van iedereen, die weet dat ik een verkleining heb ondergaan, dat dit veel beter bij mijn lijf past dan die grote hotseknotsers. Ik ben tot nu toe heel tevreden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Net terug van een weekje Tenerife-noord. Waarom het noorden? Nou omdat het daar in september meestal bewolkt is maar wel een heerlijke temperatuur heeft. Toen ik vertrok was ik bijna 5 weken po dus moest nog voorzichtig zijn. Ik ben braaf uit het zwembad en de zee gebleven, zelfs mijn voetjes hebben, behalve het douchewater, geen zee of zwembad gevoeld. Ik heb alleen gezondigd met een nieuwe bikini..... Wel ben ik onder een parasol gebleven (heel de vakantie boeken gelezen en maar weinig ondernomen) en heb de boobs afgedekt met een doek. Ook heb ik stiekem al wat nieuwe bh'tjes aangehad. Sorry ik kon niet wachten tot 6 weken.... Dat ben ik uiteindelijk komende dinsdag pas. Ik draag nu wel weer gewoon de post operatie bh en ook zeker elke nacht, maar ik kon me echt niet aan alle voorschriften houden.... 2 nachten na de operatie sliep ik al op mijn zij en ik ben iets te snel met gewone bh's. 

 

Maar mijn genezing loopt zeer voorspoedig en zelfs mijn ingetrokken tepels vinden het ineens af en toe buiten best leuk! Ook zakken mijn borsten wat in, waardoor ze aan de onderkant wat boller (ronder) worden. Nog steeds slaag ik met vlag en wimpel voor de potloottest dus ik ben een blij mens. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Inmiddels 5 maanden po! Ik ben nog steeds heel blij met het resultaat. Sterker nog, dit had ik veel eerder moeten doen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.