Ga naar inhoud

Katrienemien : 12 juli 2022 : Dr. Heintz : Sint Lucas Gent


Aanbevolen berichten

7 uur geleden, Leentjexx zei:


Jezelf dwingen rustiger aan te doen, is lastig maar klinkt me heel goed in de oren. Lukt je dit een beetje? Jij bent over 2 dagen alweer 3 weken PO natuurlijk! Je laatste foto was 10dagen PO, sindsdien ook nog veel veranderd? Die magnesium zal ik ook eens naar kijken, klinkt logisch voor de borstspier en het herstel. 
 

Mijn nachten zijn nog niet top, slaap denk ik 5 a 6 uur in totaal. Maar ik lees ook wel terug dat sommige daar al voor tekenen, dus mag niet te veel klagen. Ik heb geen verband gehad, direct na de operatie de bh aangekregen. Hij zit opzich prima, maar drukt gewoon wel tegen die wonden en geeft me een wat benauwd gevoel. Wat leuk hoe jouw pc reageerde! Ik had wel bij wakker worden direct zo iets van, ik zie borsten 🤩

 

Vandaag maar is kijken wat het is zonder bh of morgen, even kijken wat goed voelt. Durf die bh nog niet zo goed af te doen.. 

 

Heb vandaag bij men PC maar even gecheckt of ik niet te veel aan het doen was, maar hij stelde me gerust. Huishouden mag ik rustig verder doen zoals ik bezig ben. Heb ook men dochter al enkele keren moeten tillen (soms kan het gewoon niet anders als ik alleen thuis ben). Ik doe dat dan door te hurken, haar dicht tegen mij te klemmen en dan rechtstaan. Voel niets in mijn borsten op deze manier en kreeg daar ook de "ok" voor van mijn PC.

 

Jaa bijna 3 weken PO, vind het maf hoe snel die weken zijn gegaan! Mijn borsten veranderen echt elke dag nu. Links voelt verbazend mals voor deze termijn, maar rechts is in vergelijking echt nog hard en een stukje hoger nu. Ergens ook logisch want er zit 100cc meer in en ik ben rechtshandig. Geduld geduld...

 

Ik zal dinsdag nieuwe foto's maken en ze posten!

 

Oh kan me inbeelden dat de BH knelt op de wonden.. ik stak er soms een extra compres tussen, gewoon om die harde randen van de BH te verzachten. Ik zou niet kunnen wachten om te kijken in jouw plaats haha! En dat slapen.. ja dat is even wennen hé. Ik lig sinds enkele dagen op men zij en dat scheelt veel in nachtrust voor mij. Had wel eerst toestemming gevraagd aan mijn PC, ik mocht vanaf 2 weken proberen. De eerste keer was pijnlijk.. maar intussen voelt het heel goed al eigenlijk.

 

Laat je weten wat je van je "reveal" vond? 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je pc je heeft kunnen geruststellen dat hetgeen wat je doet oké is en je dit al mag doen! 
 

Dat geduld hè… zoveel geduld overal voor nodig. Leuk om te horen dat het nog zo verandert en het dus ook echt verschilt per links en rechts! Ben benieuwd morgen naar het verschil! Morgen heb ik dus mijn eigen reveal ook, ik laat het je weten!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Leentjexx zei:

Wat fijn dat je pc je heeft kunnen geruststellen dat hetgeen wat je doet oké is en je dit al mag doen! 
 

Dat geduld hè… zoveel geduld overal voor nodig. Leuk om te horen dat het nog zo verandert en het dus ook echt verschilt per links en rechts! Ben benieuwd morgen naar het verschil! Morgen heb ik dus mijn eigen reveal ook, ik laat het je weten!

 

 

 

Spannende dag voor jou! 😄 Ben benieuwd!

Ik heb wat nieuwe foto's gepost.

Vind het verschil vandaag weer minder dan gisteren, zo gek hoe dat elke dag anders lijkt te zijn. 

Ik vind dat je wel kan zien dat het "drop&fluff" proces goed bezig is 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Katrienemien zei:

 

Spannende dag voor jou! 😄 Ben benieuwd!

Ik heb wat nieuwe foto's gepost.

Vind het verschil vandaag weer minder dan gisteren, zo gek hoe dat elke dag anders lijkt te zijn. 

Ik vind dat je wel kan zien dat het "drop&fluff" proces goed bezig is 🥳

Wauwwww wat worden ze al mooi 🤩 

 

Inderdaad goed zichtbaar dat het proces echt aan de gang is, ben zo benieuwd voor je hoe het allemaal gaat worden! Heerlijk dit proces 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie hopelijk vind je het niet erg als ik je hier even tag.

Ik ben nu 3 weken PO en naar mijn gevoel zakt alles wel héél snel.. mijn linkerborst is al erg mals, en het lijkt alsof mijn implantaat al helemaal beneden zit. Als ik mijn litteken masseer voel ik zacht even erboven en dan voel ik overduidelijk het implantaat zitten, echt helemaal beneden, het hangt al bijna wat over mijn litteken. Is dit normaal zo vlug? Hoort het zo laag te zitten? Heel soms denk ik een schaduwlijn te zien die me aan het begin van een double bubble laat denken, maar ik maak me ook gek door voor de spiegel te staan aarrghh..

Ik krijg het niet op foto, dus echt zichtbaar is het niet. In sommige houdingen lijk ik een klein "kwabbetje" onderaan te zien, maar dan even later zie ik het niet meer.

 

Ik mocht van mijn pc een borstband dragen, en deed dit tot hier toe regelmatig, niet altijd, maar nu leg ik die toch maar aan de kant. 

 

Kan ik buiten mijn BH dragen nog iets doen om de boel op zijn plek te houden ? Ik durf mijn PC even niet meer mailen want heb hem al veel overstelpt de voorbije weken 🙈

Binnen 2 weken mag ik op controle.

 

Dankjewel alvast!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-8-2022 om 15:30, Leentjexx zei:

Heei!

 

Hoe is het nu met je? En alsnog contact met je pc opgenomen? 
 

Weet verder geen tips voor je helaas.. Hoop dat alles goed is! 😘

 

Hey

Best goed eigenlijk.

Heb veeeel opzoekwerk gedaan en kan denk ik zelf wel concluderen dat het geen beginnetje is van double bubble ofzo. 

Alles ziet er eigenlijk weer prima uit. Het verandert gewoon elke dag, en soms sta ik te lang te turen in detail voor de spiegel 🙈

 

Hoe is jouw reveal nu gegaan?? Ben je tevreden? Hoe voel je je?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-8-2022 om 19:23, Katrienemien zei:

 

Hey

Best goed eigenlijk.

Heb veeeel opzoekwerk gedaan en kan denk ik zelf wel concluderen dat het geen beginnetje is van double bubble ofzo. 

Alles ziet er eigenlijk weer prima uit. Het verandert gewoon elke dag, en soms sta ik te lang te turen in detail voor de spiegel 🙈

 

Hoe is jouw reveal nu gegaan?? Ben je tevreden? Hoe voel je je?


Wat fijn dat alles er weer prima uit ziet, dat te lang turen ken ik intussen… wanneer die compressie bh eenmaal is afgegaan is hij iedere dag afgegaan 😂

 

De reveal ging goed, was blij verrast met hoe het er al uitzag. Hoopte wel direct dat het natuurlijker ging worden en iets kleiner, ondertussen ben ik 13dagen po en kan hierin gelukkig al verschil zien. Alleen er is op dit moment veel verschil tussen links en rechts, waar het een week geleden gelijk was 🥲

 

Morgen mijn controle en het verwijderen van het hechtdraadje, ben benieuwd 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.