Ga naar inhoud

Ervaringen Veldhoven kliniek


P1980

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft voor een bv met de Veldhoven kliniek. Ik vind er hier op het forum weinig over terug...

Ze werken ook met verschillende pc. Ik hoor jullie graag!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ansjepansje ehv zei:

Ik werk ervaring met de kliniek niet voor deze operatie ( nog) ik vind het daar heel goed geregeld. Ik had de Derks voor ogen ze is fijne dokter

Oké, dank je wel om je ervaring te delen. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ansjepansje ehv zei:

Absoluut klant vriendelijk en betrokken een consult is gratis ik heb het zelf in september. Hun prijzen liggen veel lager dan van bijvoorbeeld Velthuis kliniek

Ga je in september voor een bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2022 om 11:25, ansjepansje ehv zei:

Ja voor een consult en jouw plannen?

Ik kijk ook rond voor een bv. Ben ondertussen al bij één pc geweest en had er wel een goed gevoel bij. In september heb ik nog twee afspraken staan bij pc in Turnhout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, ansjepansje ehv zei:

Was dat wel in Veldhoven dat gesprek met pc??

Nee het was in Beerse in de Da Vinci kliniek. Maar ik zou ook wel graag wat meer te weten komen over de kliniek in Veldhoven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag geopereerd! Implantaten wissel na 22 jaar, liposuctie en lipofilling!

Dag 1; ik ben super tevreden over de vriendelijke verpleging en artsen! Heel fijn!

Dr.Stevens is heel kundig, duidelijk en vriendelijk!

Mijn borsten worden wel heel blauw maar dat zal er bijhoren! Van de liposuctie voel ik niet veel pijn maar misschien werkt de medicatie nog.

 

Ik ben blij tot nu toe maar zie natuurlijk nog geen resultaat!

 

Keep you posted!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Moon67 zei:

Ik ben vandaag geopereerd! Implantaten wissel na 22 jaar, liposuctie en lipofilling!

Dag 1; ik ben super tevreden over de vriendelijke verpleging en artsen! Heel fijn!

Dr.Stevens is heel kundig, duidelijk en vriendelijk!

Mijn borsten worden wel heel blauw maar dat zal er bijhoren! Van de liposuctie voel ik niet veel pijn maar misschien werkt de medicatie nog.

 

Ik ben blij tot nu toe maar zie natuurlijk nog geen resultaat!

 

Keep you posted!!

Oh super! Hoeveel cc heb je gekregen? Zou het heel fijn vinden moest je me op de hoogte houden, dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna 55 jaar, 183 en 69 kilo

 

 

Hi hi, het is vandaag vrijdag, woensdagmorgen ben ik geholpen door Dr.Stevens!

Dag 1 was ik eigenlijk best blij en viel alles mee maar dat kwam door de morfine en anesthesie:)

Dag 2 viel natuurlijk niet mee, ik had veel pijn maar eigenlijk omdat mijn pak zo’n pijn deed, deze zat mij inziens veel te strak, ik werd er ziek van!

De eerste twee dagen heb ik het pak aangehouden en er kwam veel vocht en bloed uit de gaatjes maar dat is normaal!

 

In overleg mag ik nu toch een buikband aan en een corrigerend broekje, ik heb nu veel minder pijn!

 

De eerste dagen heb ik alle medicatie genomen zelfs de oxycodon omdat ik niet kon slapen! 
 

Ik heb nu besloten dat ik niet meer zoveel

pijnstilling wil omdat ik last van mijn maag krijg en ik wil graag alle rotzooi van de operatie uit mijn lichaam! Dus probeer ik het nu vol te houden met alleen paracetamol!

 

Ik drink veel kruidenthee om het vocht ook af te voeren!

 

Mijn borsten zijn vervangen met 450 cc en ze zijn zijn verder opgevuld met mijn eigen vet!

Vet van mijn buik, flanken, rug en n beetje van mijn billen.

Mijn borsten voelen zwaar aan en zijn paars en vol met vocht maar dat gaat allemaal goed komen!

 

Laat maar weten of jullie vragen hebben!

 

Groetjes,

Monique

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-7-2022 om 20:07, Moon67 zei:

Ik ben bijna 55 jaar, 183 en 69 kilo

 

 

Hi hi, het is vandaag vrijdag, woensdagmorgen ben ik geholpen door Dr.Stevens!

Dag 1 was ik eigenlijk best blij en viel alles mee maar dat kwam door de morfine en anesthesie:)

Dag 2 viel natuurlijk niet mee, ik had veel pijn maar eigenlijk omdat mijn pak zo’n pijn deed, deze zat mij inziens veel te strak, ik werd er ziek van!

De eerste twee dagen heb ik het pak aangehouden en er kwam veel vocht en bloed uit de gaatjes maar dat is normaal!

 

In overleg mag ik nu toch een buikband aan en een corrigerend broekje, ik heb nu veel minder pijn!

 

De eerste dagen heb ik alle medicatie genomen zelfs de oxycodon omdat ik niet kon slapen! 
 

Ik heb nu besloten dat ik niet meer zoveel

pijnstilling wil omdat ik last van mijn maag krijg en ik wil graag alle rotzooi van de operatie uit mijn lichaam! Dus probeer ik het nu vol te houden met alleen paracetamol!

 

Ik drink veel kruidenthee om het vocht ook af te voeren!

 

Mijn borsten zijn vervangen met 450 cc en ze zijn zijn verder opgevuld met mijn eigen vet!

Vet van mijn buik, flanken, rug en n beetje van mijn billen.

Mijn borsten voelen zwaar aan en zijn paars en vol met vocht maar dat gaat allemaal goed komen!

 

Laat maar weten of jullie vragen hebben!

 

Groetjes,

Monique

 


 

Dank je wel voor de informatie! Hopelijk heb je snel geen pijn meer!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28-6-2022 om 13:54, P1980 zei:

Hallo iedereen!

Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft voor een bv met de Veldhoven kliniek. Ik vind er hier op het forum weinig over terug...

Ze werken ook met verschillende pc. Ik hoor jullie graag!

Groetjes!

Ik ben op 28 juni 2017 geopereerd door dr. G.F. Koeijers via Kliniek Veldhoven, prima ervaring! (Polytech dual plane 2, L 445 ml. / R 395 ml.) Inmiddels werkt hij daar niet meer (geremigreerd naar zijn geboorteland heb ik begrepen). Destijds had Kliniek Veldhoven nog geen eigen operatiekamers waardoor ik uit moest wijken naar Bosch en Duin Kliniek. Inmiddels wordt er dus wel geopereerd in Veldhoven zelf. Voor mij een geluk, want ik laat mijn implantaten over 1,5 week verwijderen. 

 

Dit keer zal dr. Derks mij opereren en naar wat ik heb vernomen is zij een top-arts! Ik kijk er erg naar uit om mijn veel te grote (inmiddels hangende) boobs opnieuw te laten reconstrueren (explantatie en lift). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2022 om 12:56, Drieka zei:

Ik ben op 28 juni 2017 geopereerd door dr. G.F. Koeijers via Kliniek Veldhoven, prima ervaring! (Polytech dual plane 2, L 445 ml. / R 395 ml.) Inmiddels werkt hij daar niet meer (geremigreerd naar zijn geboorteland heb ik begrepen). Destijds had Kliniek Veldhoven nog geen eigen operatiekamers waardoor ik uit moest wijken naar Bosch en Duin Kliniek. Inmiddels wordt er dus wel geopereerd in Veldhoven zelf. Voor mij een geluk, want ik laat mijn implantaten over 1,5 week verwijderen. 

 

Dit keer zal dr. Derks mij opereren en naar wat ik heb vernomen is zij een top-arts! Ik kijk er erg naar uit om mijn veel te grote (inmiddels hangende) boobs opnieuw te laten reconstrueren (explantatie en lift). 

Terug naar een maatje kleiner dus. Had je spijt van de borstvergroting? 2017 is nog maar vijf jaar geleden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, P1980 zei:

Terug naar een maatje kleiner dus. Had je spijt van de borstvergroting? 2017 is nog maar vijf jaar geleden? 

Om eerlijk te zijn ja... Niet meteen, want het was mooi in 2017, maar inmiddels (met overgang) is het verval ingetreden lees: zware hangers met alle gevolgen vam dien. Ik wil mijn eigen cupje en borstjes terug. Wel zonder hang dan. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-7-2022 om 12:09, SaskiaNoordIerland zei:

Ik heb een afspraak met dokter Derks op 29 July, dus over een paar weken, voor een consultatie. Ik zal je laten weten hoe het gegaan is.

En? Hoe is het verlopen? Ben benieuwd. Ik heb zelf nu vrijdag afspraak bij dr. Derks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen week, de 29ste geweest bij dr Derks, kliniek Veldhoven. Eerst was er een consulente die een vragenlijst doornam. De eerste vraag overviel mij een beetje, want ik moest mijn huidige borsten een cijfer geven van 1 tot 10. Daarna was de vraag waarom ik een borstvergroting wilde. Later kwam dr Derks erbij en zij begon met alle mogelijke bijwerkingen en problemen op te noemen. Daarna ging ze mijn borsten opmeten. Het minimale implantaat is 240 CC en dat toonde bij mij veel groter dan dat ik had verwacht. De pas BH is 250 CC en de tweede grootte van een implantaat is 270 CC. Ik moest toen kiezen welke van de twee ik wilde. Groter dan 270 CC vond ze bij mij onverantwoord, ook met het oog op het risico van uitzakken. Daarna vroeg ze of ik nog medische vragen had. Ik vroeg hoe het zat met het wassen van je eigen haar, omdat je je armen niet omhoog mocht doen. Die vraag hadden ze nog nooit gehad en ze adviseerde om je hoofd zo laag mogelijk voorover te laten hangen, maar het zou mogelijk zijn om het zelf te doen. Na het consult ontving ik via de e-mail de offerte ontvangen met specificatie. Dr Derks maakte op mij een professionele en vriendelijke indruk. Alle borstvergrotingen vinden, voor mij helaas, nu ook in Veldhoven plaats en ik zou in Arnhem-Zuid moeten verblijven en minimaal een uur in de auto is voor mij waarschijnlijk te veel om te regelen. Ik twijfel ook nog steeds of ik de operatie aandurf. Schrijf al je vragen van tevoren op, want er wordt tijdens de consultatie weinig gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.