Ga naar inhoud

Borsten ongelijk na lift (eenzijdig) en prothesewissel


Aanbevolen berichten

Gisterochtend heb ik een borstlift links gehad en prothesewissel aan beide kanten. Ik kwam van 260cc voor de spier en nu 375cc dualplane. 
Rechts was wel een mooie borst maar links was echt wel een hangborst geworden 
 

Vandaag voor het eerst douchen en het lijkt nu bijna omgekeerd, links een mooie borst en rechts een tepel die naar beneden wijst… ik snap er niks van! Komt dit echt door de zwelling?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Admari zei:

Gisterochtend heb ik een borstlift links gehad en prothesewissel aan beide kanten. Ik kwam van 260cc voor de spier en nu 375cc dualplane. 
Rechts was wel een mooie borst maar links was echt wel een hangborst geworden 
 

Vandaag voor het eerst douchen en het lijkt nu bijna omgekeerd, links een mooie borst en rechts een tepel die naar beneden wijst… ik snap er niks van! Komt dit echt door de zwelling?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Goodmorning!!

Dat gaat echt nog wel rechttrekken hoor!

Het zijn echt 2 verschillende operaties en bij beide borsten ga je een drop en fluff krijgen, bij de borst met lift ietsjes minder dan de borst met. En normaal gesproken zou bij beide borsten de tepels omlaag wijzen en het implantaat heel hoog zitten direct na de operatie,  maar je hebt natuurlijk aan 1 kant die lift gehad, dus logisch dat die hoger zit. 
Ik heb aan beide kanten bij mijn wissel een tepellift gehad en direct na de operatie stonden mijn tepels hoger dan de bij de eerste keer de operatie. 
Als het goed is heeft je chirurg het allemaal ingecalculeerd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie!

 

Vandaag ziet het er alweer heel anders uit dan gister, dus ik moet het inderdaad gewoon afwachten. Wel vandaag meer last dan de eerste twee dagen en ook heel moe terwijl ik daar eerder totaal geen last van had :(

Foto is van vanmorgen dus nog geen 48 uur na de operatie. Zwelling lijkt wel goed af te nemen al

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Admari zei:

Dank je wel voor je reactie!

 

Vandaag ziet het er alweer heel anders uit dan gister, dus ik moet het inderdaad gewoon afwachten. Wel vandaag meer last dan de eerste twee dagen en ook heel moe terwijl ik daar eerder totaal geen last van had :(

Foto is van vanmorgen dus nog geen 48 uur na de operatie. Zwelling lijkt wel goed af te nemen al

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Jaaah ziet er al een stuk beter uit!  Geduld is ook echt wat je moet hebben haha! Bij sommige gaat het heel rap, maar bij de meeste mensen duurt de genezing gewoon best wel even, zeker de interne genezing. En bij twijfel, kan je altijd je pc even contacten 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi , goed om te horen dat dit zich zal corrigeren , ik heb hetzelfde probleem. 17 dagen geleden prothese wissel met lift. Maar oh wat vond ik het erg dat mijn tepels zo laag en naar beneden staan 😪 ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit goed komt   

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.